Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Squid schreef:
Die priester wist zelf ook wel dat Jezus en god verzonnen waren voor houwvast en dat de bijbel metaforisch was. Jezus kan geen water in wijn veranderen, dat zijn allemaal metaforen. Protestantisme daarentegen is puur gericht op de bijbel en zij geloven letterlijk wat er staat. Dat vind ik dus nergens op slaan.


lol priesters hebben ook nog vrij veel geloofwaardigheid tegenwoordig.

Priesters zouden ze dagenlang met hun zak in een emmer zoutzuur moeten laten bungelen, smerige klootzakken zijn het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nazale schreef:
Squid schreef:
Die priester wist zelf ook wel dat Jezus en god verzonnen waren voor houwvast en dat de bijbel metaforisch was. Jezus kan geen water in wijn veranderen, dat zijn allemaal metaforen. Protestantisme daarentegen is puur gericht op de bijbel en zij geloven letterlijk wat er staat. Dat vind ik dus nergens op slaan.


lol priesters hebben ook nog vrij veel geloofwaardigheid tegenwoordig.

Priesters zouden ze dagenlang met hun zak in een emmer zoutzuur moeten laten bungelen, smerige klootzakken zijn het.


Of ze moeten ze gewoon de mogelijkheid geven om een vrouw te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de bevrijding van de Joden geholpen werd Mozes geholpen door een golf van water. Die tsunami was dus puur toeval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Bij de bevrijding van de Joden geholpen werd Mozes geholpen door een golf van water. Die tsunami was dus puur toeval?


niks toeval, niet eens gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 13:55 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Stinkjanus schreef:
En dan hebben we het nog niet eens over de regels van de Islam gehad xD De zogenoemde sharia. Deze zijn er gewoon bij bedacht. Heeft helemaal niks met Mohammeds visioen te maken gehad. Ongelooflijk.

En het celibaat is ook echt de grootste onzin. Ik vind het katholicisme ook echt nergens op slaan. Ik kom dan wel van onder de rivieren, maar als ik toch moet geloven (gelukkig is het hier niet zo) dan zou ik voor het protestantse gaan.


Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Ik ben zelf in principe ook katholiek (Gedoopt, communie, etc), maar mijn hier is het geloof niet zo streng. Vrijwel iedereen om mij heen is in principe katholiek, maar de enigste wanneer wij naar de kerk gaan is wanneer iemand overlijd. Ik heb zelf de bijbel nog nooit aangeraakt, laat staan gebeden. Maar ik heb wel geloofsvoorlichting gekregen en dat was best wel interressant. Die priester wist zelf ook wel dat Jezus en god verzonnen waren voor houwvast en dat de bijbel metaforisch was. Jezus kan geen water in wijn veranderen, dat zijn allemaal metaforen. Protestantisme daarentegen is puur gericht op de bijbel en zij geloven letterlijk wat er staat. Dat vind ik dus nergens op slaan.


Alsof je die hard gelooft als je protestants bent. Maar klopt, katholieken nemen alles meer met een korreltje zout, maar dan vind ik het geen geloof meer. Dan ben je gewoon een vereniging... En er is nooit bewijs geweest dat Jezus nou wel of niet bestaan heeft, dus ik vind het een beetje vreemde priester (met alle respect).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hahah wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 14:19 
 

Dansen voor HUN god >.< , in 2009 was ONZE god een rode draak, en vorig jaar een klok :D , halve zolen...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic