Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Was vroeger ook al,

Rond minuut 1.10

God die zou heel snel met liefde ofso terugkomen.
Is al weer 13/14 jaar geleden dat dat gezegd was. Niks gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelovigen zijn retards. God is vroeger bedacht door de elite om het gepeupel makkelijker in toom te kunnen houden. Religie wordt stukje bij beetje achterhaald door de wetenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Gelovigen zijn retards. God is vroeger bedacht door de elite om het gepeupel makkelijker in toom te kunnen houden. Religie wordt stukje bij beetje achterhaald door de wetenschap.


Dankjewel eh! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Gelovigen zijn retards. God is vroeger bedacht door de elite om het gepeupel makkelijker in toom te kunnen houden. Religie wordt stukje bij beetje achterhaald door de wetenschap.


Dankjewel eh! ;)

Haha ja sorry. Mensen die geloven in onzichtbare vriendjes in de hemel.. sorry hoor. In meer of mindere mate, daar zit natuurlijk een verschil in. Maar ik kan er met me hoofd niet bij. Als je wilt geloven, prima, lekker blijven doen maar val er geen anderen mee lastig. Ik ben in ieder geval van mening dat de meeste gelovigen een gebrek aan zelfstandig denkvermogen hebben. Want als je logisch nadenkt had je echt niet geloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier echt respect voor. Sterke mensen met een echt doel in hun leven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het ook te maken kan hebben met het feit of je ergens je verhaal kwijt kan. Dat dan iemand er is om het aan te horen (die volgens mij niet bestaat, maar dat terzijde). Ik kan best geloven dat mensen daar baat bij hebben. Natuurlijk is een groot deel, zo niet alles, van de bijbel onzin en achterhaald door wetenschap, geologie, sterrenkunde etcetera.

Het probleem vind ik dat mensen het dan op willen dringen naar anderen. Ik word ook wel eens aangesproken om dit en dit leuk te vinden. Ik heb dan echt zo'n opdringerig gevoel. Niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
FRArnold schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Gelovigen zijn retards. God is vroeger bedacht door de elite om het gepeupel makkelijker in toom te kunnen houden. Religie wordt stukje bij beetje achterhaald door de wetenschap.


Dankjewel eh! ;)

Haha ja sorry. Mensen die geloven in onzichtbare vriendjes in de hemel.. sorry hoor. In meer of mindere mate, daar zit natuurlijk een verschil in. Maar ik kan er met me hoofd niet bij. Als je wilt geloven, prima, lekker blijven doen maar val er geen anderen mee lastig. Ik ben in ieder geval van mening dat de meeste gelovigen een gebrek aan zelfstandig denkvermogen hebben. Want als je logisch nadenkt had je echt niet geloofd.

Meest respectloze post van het jaar!
Goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
FRArnold schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Gelovigen zijn retards. God is vroeger bedacht door de elite om het gepeupel makkelijker in toom te kunnen houden. Religie wordt stukje bij beetje achterhaald door de wetenschap.


Dankjewel eh! ;)

Haha ja sorry. Mensen die geloven in onzichtbare vriendjes in de hemel.. sorry hoor. In meer of mindere mate, daar zit natuurlijk een verschil in. Maar ik kan er met me hoofd niet bij. Als je wilt geloven, prima, lekker blijven doen maar val er geen anderen mee lastig. Ik ben in ieder geval van mening dat de meeste gelovigen een gebrek aan zelfstandig denkvermogen hebben. Want als je logisch nadenkt had je echt niet geloofd.


Val ik je er weleens mee lastig dan? Jij valt mij nu lastig door me retard te noemen. Denk daar maar over na. Niet dat het me veel uit maakt, maar 8/10 reacties hier gaan over het algemeen 'geloven' en niet over dat stelletje gekken die ons demonen noemt. Ik vind het zelf ook verschrikkelijk dat er zulke mensen zijn, maar praat niet met schande over het geloof zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
God is vroeger bedacht door de elite om het gepeupel makkelijker in toom te kunnen houden.


Dit is het stuk wat ik zeker met je eens ben. Heb ooit in een trollende bui echt lekker onderzoek gedaan naar de achtergronden van religie, en alles wijst gewoon in de richting dat het daar mee begon. Heb d'r nog een heel stuk over neer zitten tikken, maar na anderhalve pagina van kort neergezette argumenten ben ik nooit weer verder gegaan :P Krijg opeens weer zin daarin.

Overigens moet iedereen zelf lekker weten wat ze geloven. Sommige ideologie erachter is soms gewoon goed, kunnen veel mensen nog wat van leren. Als ze mij maar niet met godsverhalen lastig gaan vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dit is het stuk wat ik zeker met je eens ben. Heb ooit in een trollende bui echt lekker onderzoek gedaan naar de achtergronden van religie, en alles wijst gewoon in de richting dat het daar mee begon. Heb d'r nog een heel stuk over neer zitten tikken, maar na anderhalve pagina van kort neergezette argumenten ben ik nooit weer verder gegaan :P Krijg opeens weer zin daarin.

Overigens moet iedereen zelf lekker weten wat ze geloven. Sommige ideologie erachter is soms gewoon goed, kunnen veel mensen nog wat van leren. Als ze mij maar niet met godsverhalen lastig gaan vallen.



:corn: :corn: ik wacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Steffnov schreef:
Dit is het stuk wat ik zeker met je eens ben. Heb ooit in een trollende bui echt lekker onderzoek gedaan naar de achtergronden van religie, en alles wijst gewoon in de richting dat het daar mee begon. Heb d'r nog een heel stuk over neer zitten tikken, maar na anderhalve pagina van kort neergezette argumenten ben ik nooit weer verder gegaan :P Krijg opeens weer zin daarin.

Overigens moet iedereen zelf lekker weten wat ze geloven. Sommige ideologie erachter is soms gewoon goed, kunnen veel mensen nog wat van leren. Als ze mij maar niet met godsverhalen lastig gaan vallen.



:corn: :corn: ik wacht!


Hier heb ik het destijds bij gehouden. 1200 woorden xd had nog wel een lijst met andere punten, maar misschien, als ik daar ooit nog zin aan heb... :P

Is trouwens al wat ouder (bijna een jaar), dus kan zijn dat mijn Engels toen wat minder was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met het Engels, heb er tenminste geen hinder aan ondervonden. Overigens ook vermakelijk om te lezen.
Ik verwachtte eigenlijk meer meningen, en niet de geschiedenis van het geloof :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel leuk dat ze ook bij qlimax stonden en riepen "zonderaars"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Niks mis met het Engels, heb er tenminste geen hinder aan ondervonden. Overigens ook vermakelijk om te lezen.
Ik verwachtte eigenlijk meer meningen, en niet de geschiedenis van het geloof :P

Probeerde het zo objectief mogelijk te houden, maar wel met deze insteek. Als je meningen erin gaat gooien, dan is het minder snel serieus te nemen.

Overigens heb ik hem dus nooit afgemaakt, misschien dat er later wel meer meningen in waren geslopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:
Steffnov schreef:
Dit is het stuk wat ik zeker met je eens ben. Heb ooit in een trollende bui echt lekker onderzoek gedaan naar de achtergronden van religie, en alles wijst gewoon in de richting dat het daar mee begon. Heb d'r nog een heel stuk over neer zitten tikken, maar na anderhalve pagina van kort neergezette argumenten ben ik nooit weer verder gegaan :P Krijg opeens weer zin daarin.

Overigens moet iedereen zelf lekker weten wat ze geloven. Sommige ideologie erachter is soms gewoon goed, kunnen veel mensen nog wat van leren. Als ze mij maar niet met godsverhalen lastig gaan vallen.



:corn: :corn: ik wacht!


Hier heb ik het destijds bij gehouden. 1200 woorden xd had nog wel een lijst met andere punten, maar misschien, als ik daar ooit nog zin aan heb... :P

Is trouwens al wat ouder (bijna een jaar), dus kan zijn dat mijn Engels toen wat minder was :P

TL2R :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
TL2R :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :P
Haat aan lappen tekst !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Haha :P
Haat aan lappen tekst !!

Bedoel meer dat het tl;dr is, niet TL2R :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh >.< ach zit zelfde gedachte achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Niks mis met het Engels, heb er tenminste geen hinder aan ondervonden. Overigens ook vermakelijk om te lezen.
Ik verwachtte eigenlijk meer meningen, en niet de geschiedenis van het geloof :P

Probeerde het zo objectief mogelijk te houden, maar wel met deze insteek. Als je meningen erin gaat gooien, dan is het minder snel serieus te nemen.

Overigens heb ik hem dus nooit afgemaakt, misschien dat er later wel meer meningen in waren geslopen.

Had ook het gevoel dat dit een soort introductie was voor het geloof. Maar omdat er op het begin staat dat je niemand wilt 'kwetsen' viel het mij op dat er vrijwel alleen maar feiten stonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Had ook het gevoel dat dit een soort introductie was voor het geloof. Maar omdat er op het begin staat dat je niemand wilt 'kwetsen' viel het mij op dat er vrijwel alleen maar feiten stonden :P

Je weet hoe snel sommigen opgefokt kunnen raken he :P Maar goed, dat is gewoon een algemene disclaimer, en hoe zou jij het vinden als datgene waar je je hele leven in hebt gelooft, zo de grond in word gestampt met feiten. Dan word je vanzelf agressief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic dwaalt van Hardstyle af, dus gaat naar offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het ontkracht wordt met feiten, hoe kun je dan agressief raken? Feiten zijn feiten toch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Horen stukken over gelovigen trouwens niet in cryptozoologie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als het ontkracht wordt met feiten, hoe kun je dan agressief raken? Feiten zijn feiten toch?!

Zijn wel meer feiten die blind ontkend worden. And you know it. Omdat ze het niet onder ogen willen zien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic