Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biscuit is soms ook nog nuttig (stel je vraag-forum), maar Frank bestaat écht alleen maar uit onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Biscuit is soms ook nog nuttig (stel je vraag-forum), maar Frank bestaat écht alleen maar uit onzin.

True that
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:10 
 
Donateur

biscuit schreef:
frankhardenberg schreef:
ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam! :surrender:

over mij klagen en zelf zo`n onzin verkondigen.

ik klaag helemaal niet, leer lezen.
en @ davey en klos, waar baseren jullie dat op? op een paar van dit soort reacties waarvan er 10 van mn 5000 posts waarschijnlijk zo zijn?
krijg een leven aub ipv meteen zo te oordelen over mensen.
als je me in t echt gesproken hebt mag je pas officieel oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat weer lekker on topic hier zie ik zo :lol:

Zelf genoeg 'paranormaals' meegemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was net een interresant topic wordt het weer verpest door een paar mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:18 
 
Donateur

davey zn schuld omdat ie zn mond weer niet kon houden en vervolgens klos de nieuwkomer die ook opeens het met davey eens is? als een mod dit leest gewoon aub dit bekvecht gedoe ff removen dna kunnen we onder de streep die ik ga tekenen weer verder ON topic
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
davey zn schuld omdat ie zn mond weer niet kon houden en vervolgens klos de nieuwkomer die ook opeens het met davey eens is? als een mod dit leest gewoon aub dit bekvecht gedoe ff removen dna kunnen we onder de streep die ik ga tekenen weer verder ON topic
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jij begon toch met onzin gelul
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:21 
 
Donateur

Hoofdcoach schreef:
frankhardenberg schreef:
davey zn schuld omdat ie zn mond weer niet kon houden en vervolgens klos de nieuwkomer die ook opeens het met davey eens is? als een mod dit leest gewoon aub dit bekvecht gedoe ff removen dna kunnen we onder de streep die ik ga tekenen weer verder ON topic
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jij begon toch met onzin gelul

dan negeer je dat toch ipv weer 50 haatreacties neer te plempen, dit is niet voor niks off-topic....
nou volgende poging:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke jongens en vanaf nu gaan we het weer over spookjes hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Was net een interresant topic wordt het weer verpest door een paar mensen.

Ik heb dit topic geopend, dus ik vind dat ik er wel wat van mag zeggen als daar zo'n vreselijk ongeloofwaardig, en totaal niet grappig verhaaltje staat. Toch!?

Ik maak trouwens ook wel vaak mee dat ik denk dat ik mijn naam hoor. Maar dat is dan altijd als ik muziek aan het luisteren ben :P . Is wel irritant, aangezien je dan weer de muziek uit moet zetten, en naar beneden roept of er iets aan de hand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik zag laatst een keer wilde eenden in de kamer van olijfboompje!! ook eng jo.

Serieus: i see dead people.. Zag laatst me doode broer in een droom .. raar wakker worden jo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jolle schreef:
Was net een interresant topic wordt het weer verpest door een paar mensen.

Ik heb dit topic geopend, dus ik vind dat ik er wel wat van mag zeggen als daar zo'n vreselijk ongeloofwaardig, en totaal niet grappig verhaaltje staat. Toch!?

Ik maak trouwens ook wel vaak mee dat ik denk dat ik mijn naam hoor. Maar dat is dan altijd als ik muziek aan het luisteren ben :P . Is wel irritant, aangezien je dan weer de muziek uit moet zetten, en naar beneden roept of er iets aan de hand is.


Haha dit heb ik met een liveset van outblast vs nosferatu @ moh vs hellraiser.. tijdens het nummer intellectual killer hoor je opeens mijn naam en dan precies de stem van m'n moeder... de eerste paar keren draaide ik dus telkens de muziek uit en riep ik terug :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Back 2 Basics (op 2.40) zit zo'n kick-fx in alleen je linkeroor, en ik denk dan altijd dat mn deur opengaat(die is linksachter me en maakt nagenoeg hetzelfde geluid)
Heel vervelend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:56 
 

roberttt schreef:
ik zag laatst een keer wilde eenden in de kamer van


Tot daar wou ik het geloven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 08:58 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
ik zag laatst een keer wilde eenden in de kamer van olijfboompje!! ook eng jo.

Serieus: i see dead people.. Zag laatst me doode broer in een droom .. raar wakker worden jo

Een normaal gesprek voeren is zeker boven jouw niveau..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Van dit topic ga je rare dingen meemaken xd
Was vanochtend alleen thuis hoorde ik boven de keuken allemaal gehamer/geklop
Ik mn ouders bellen of er mensen aan het werk waren, was niet zo
Versers niks te zien op het dak :x raarrrrrrr


I have discovered something that will change life as we know it! En misschien verklaart het dit ook.
Ik hoor ook vaak van dat gehamer/geklop, maar had er nooit iets achter gezocht. Toen ik het gister hoorde dacht ik dat de buurman aant klussen was. Maar ik kwam nou mijn kamer binnen en hoorde het ook, en zag vanuit mijn dakraam de kop van een vogel die precies bouncede op de beat. Dus ik heb 2 theorieën:
1. Die vogel was hardcore aan het luisteren.
2. Die vogel loopt met zijn poten over de metalen regengoot, waardoor hij een kloppend geluid maakt.
Ik gok dat deze theorieën ook voor jou toepasbaar zijn :)

nee een spook lijkt me aannemelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:54 
 

Project 141 schreef:

1. Die vogel was hardcore aan het luisteren.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel veel dingen zelfs tot het hallucineren en horen van dingen.Mijn neefje was helemaal freaked dat hij altijd wakker werd, niet kon bewegen en schimmen zag.Hij was ervan overtuigd dat ie haunted was. Bleek dat ie slaapparalyze heeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Zo zullen er nog wel van die aandoeningen zijn.Denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

rcm010 schreef:
Heel veel dingen zelfs tot het hallucineren en horen van dingen.Mijn neefje was helemaal freaked dat hij altijd wakker werd, niet kon bewegen en schimmen zag.Hij was ervan overtuigd dat ie haunted was. Bleek dat ie slaapparalyze heeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Zo zullen er nog wel van die aandoeningen zijn.Denk ik ^^


Wtf ik herken al die kenmerken heeeel erg, alleen heb ik gelukkig nog geen geesten gezien :P Al heb ik wel vaak het gevoel dat ik aangekeken wordt als ik in bed lig. En bij elk geluid dat ik hoor (of denk te horen) ben ik weer klaarwakker van de schrik. Ik kan ook vaak amper bewegen en ik zie vaak dingen voor me terwijl ik dan nog helemaal niet slaap. En dat naar beneden vallen gebeurd me ook super vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
rcm010 schreef:
Heel veel dingen zelfs tot het hallucineren en horen van dingen.Mijn neefje was helemaal freaked dat hij altijd wakker werd, niet kon bewegen en schimmen zag.Hij was ervan overtuigd dat ie haunted was. Bleek dat ie slaapparalyze heeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Zo zullen er nog wel van die aandoeningen zijn.Denk ik ^^


Wtf ik herken al die kenmerken heeeel erg, alleen heb ik gelukkig nog geen geesten gezien :P Al heb ik wel vaak het gevoel dat ik aangekeken wordt als ik in bed lig. En bij elk geluid dat ik hoor (of denk te horen) ben ik weer klaarwakker van de schrik. Ik kan ook vaak amper bewegen en ik zie vaak dingen voor me terwijl ik dan nog helemaal niet slaap. En dat naar beneden vallen gebeurd me ook super vaak.


je spaced m gewoon heel erg vaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst weer een tennisbroek teruggevonden die ik zo'n 3 maanden kwijt was.
En mijn zusje had een boek teruggevonden die ze ook al zo'n 3 maand kwijt was.

Lag beiden precies op de plek waar ze hadden moeten liggen, en waar we al fucking lang naar op zoek waren.
De boekenkast van mn zusje was sowieso al 3 keer overhoop gehaald, en niemand had hem gevonden en hem vervolgens teruggelegd in de kast, hij was er opeens weer :huh:

Hetzelfde geldt voor mijn tennisbroek, kast is wel 3 keer over de kop gegaan, en toen was hij er opeens weer.
Ma had er niet aangezeten, m'n zusje niet, m'n pa niet, ik niet en de schoonmaakster ook niet :huh:

Echt een WTF-momentje, wil het niet gelijk paranormale activiteiten noemen maar het blijft heel raar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 23:04 
 
Hardtraxxer

Intressant topic, wou er ook al 1 starten hierover eigenlijk. Zelf geloof ik zeker wel in geesten en vind programmas zoals Ghost Adventures en Paranormal Witness zeer intressant en dat heeft me wel doen geloven. Ik hou ervan om dit soort progammas diep in de nacht te kijken om mezelf doodsbang te maken xd Zelf heb ik nog niet echt wat paranormaals meegemaakt maar wel mysterieuze dingen, zelf ik zou wel een keer naar een locatie willen waar het spookt om EVP's te verzamelen of wat dan ook. Ook ben ik wel benieuwd naar het glaasje draaien, maar zou dit niet alleen durven omdat je ook demonen kan oproepen heb daar wel is documentaire over gezien. Dit is een goede aflevering van Ghost Adventures, en zeker niet faked: voor part 2 en 3 moet je ff op het filmpie klikken maar belangrijk is om de geschiedenis te weten voordat je de rest kijkt deze kerel http://www.youtube.com/user/JerryTheMessiah heeft alle seizoenen van Ghost Adventures dus voor de geïnteresseerden is het de moeite waard om het te kijken, eerst geloofde ik ook niet in al die ghost progammas maar dit is wel de real deal, en je ziet ook dat ze van die tempratuur meters gebruiken in hun afleveringen en vaak voelen ze wanneer het ijskoud is dat er toch wel een aanwezigheid is en zelfs hebben ze wel is tempraturen naar 66.6F gedaald. Call me crazy maar ik vind het toch rete intressant dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 00:19 
 

Die sensatieprogramma's kijk ik voor mijn plezier :P Want in mijn ogen is het niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 06:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Die sensatieprogramma's kijk ik voor mijn plezier :P Want in mijn ogen is het niets meer.


Scary But True op Fox Kids. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb dat showtje gisteravond meerdere afleveringen bekeken,, die gast komt wel behoorlijk als een fakert en showoff overm, maar sommige dingen geloofde ik best.

Maar heb meer het gevoel dat het er precies zo aan toe gaat als Grave Encounters(film) aan het begin.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic