Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Biscuit is soms ook nog nuttig (stel je vraag-forum), maar Frank bestaat écht alleen maar uit onzin.
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Daveytl wrote:Biscuit is soms ook nog nuttig (stel je vraag-forum), maar Frank bestaat écht alleen maar uit onzin.
True that
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
biscuit wrote:
frankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam! :surrender:
over mij klagen en zelf zo`n onzin verkondigen.
ik klaag helemaal niet, leer lezen.
en @ davey en klos, waar baseren jullie dat op? op een paar van dit soort reacties waarvan er 10 van mn 5000 posts waarschijnlijk zo zijn?
krijg een leven aub ipv meteen zo te oordelen over mensen.
als je me in t echt gesproken hebt mag je pas officieel oordelen
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Gaat weer lekker on topic hier zie ik zo :lol:

Zelf genoeg 'paranormaals' meegemaakt..
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Was net een interresant topic wordt het weer verpest door een paar mensen.
F
Donateur
last seen Jul 2026
davey zn schuld omdat ie zn mond weer niet kon houden en vervolgens klos de nieuwkomer die ook opeens het met davey eens is? als een mod dit leest gewoon aub dit bekvecht gedoe ff removen dna kunnen we onder de streep die ik ga tekenen weer verder ON topic
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
frankhardenberg wrote:davey zn schuld omdat ie zn mond weer niet kon houden en vervolgens klos de nieuwkomer die ook opeens het met davey eens is? als een mod dit leest gewoon aub dit bekvecht gedoe ff removen dna kunnen we onder de streep die ik ga tekenen weer verder ON topic
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jij begon toch met onzin gelul
F
Donateur
last seen Jul 2026
Hoofdcoach wrote:
frankhardenberg wrote:davey zn schuld omdat ie zn mond weer niet kon houden en vervolgens klos de nieuwkomer die ook opeens het met davey eens is? als een mod dit leest gewoon aub dit bekvecht gedoe ff removen dna kunnen we onder de streep die ik ga tekenen weer verder ON topic
Jij begon toch met onzin gelul
dan negeer je dat toch ipv weer 50 haatreacties neer te plempen, dit is niet voor niks off-topic....
nou volgende poging:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
oke jongens en vanaf nu gaan we het weer over spookjes hebben!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Jolle wrote:Was net een interresant topic wordt het weer verpest door een paar mensen.
Ik heb dit topic geopend, dus ik vind dat ik er wel wat van mag zeggen als daar zo'n vreselijk ongeloofwaardig, en totaal niet grappig verhaaltje staat. Toch!?

Ik maak trouwens ook wel vaak mee dat ik denk dat ik mijn naam hoor. Maar dat is dan altijd als ik muziek aan het luisteren ben :P . Is wel irritant, aangezien je dan weer de muziek uit moet zetten, en naar beneden roept of er iets aan de hand is.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ik zag laatst een keer wilde eenden in de kamer van olijfboompje!! ook eng jo.

Serieus: i see dead people.. Zag laatst me doode broer in een droom .. raar wakker worden jo
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Daveytl wrote:
Jolle wrote:Was net een interresant topic wordt het weer verpest door een paar mensen.
Ik heb dit topic geopend, dus ik vind dat ik er wel wat van mag zeggen als daar zo'n vreselijk ongeloofwaardig, en totaal niet grappig verhaaltje staat. Toch!?

Ik maak trouwens ook wel vaak mee dat ik denk dat ik mijn naam hoor. Maar dat is dan altijd als ik muziek aan het luisteren ben :P . Is wel irritant, aangezien je dan weer de muziek uit moet zetten, en naar beneden roept of er iets aan de hand is.
Haha dit heb ik met een liveset van outblast vs nosferatu @ moh vs hellraiser.. tijdens het nummer intellectual killer hoor je opeens mijn naam en dan precies de stem van m'n moeder... de eerste paar keren draaide ik dus telkens de muziek uit en riep ik terug :lol:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 2 days ago
In Back 2 Basics (op 2.40) zit zo'n kick-fx in alleen je linkeroor, en ik denk dan altijd dat mn deur opengaat(die is linksachter me en maakt nagenoeg hetzelfde geluid)
Heel vervelend :P
T
roberttt wrote:ik zag laatst een keer wilde eenden in de kamer van
Tot daar wou ik het geloven -.-
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
roberttt wrote:ik zag laatst een keer wilde eenden in de kamer van olijfboompje!! ook eng jo.

Serieus: i see dead people.. Zag laatst me doode broer in een droom .. raar wakker worden jo
Een normaal gesprek voeren is zeker boven jouw niveau..
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Project 141 wrote:
Hoofdcoach wrote:Van dit topic ga je rare dingen meemaken xd
Was vanochtend alleen thuis hoorde ik boven de keuken allemaal gehamer/geklop
Ik mn ouders bellen of er mensen aan het werk waren, was niet zo
Versers niks te zien op het dak :x raarrrrrrr
I have discovered something that will change life as we know it! En misschien verklaart het dit ook.
Ik hoor ook vaak van dat gehamer/geklop, maar had er nooit iets achter gezocht. Toen ik het gister hoorde dacht ik dat de buurman aant klussen was. Maar ik kwam nou mijn kamer binnen en hoorde het ook, en zag vanuit mijn dakraam de kop van een vogel die precies bouncede op de beat. Dus ik heb 2 theorieën:
1. Die vogel was hardcore aan het luisteren.
2. Die vogel loopt met zijn poten over de metalen regengoot, waardoor hij een kloppend geluid maakt.
Ik gok dat deze theorieën ook voor jou toepasbaar zijn :)
nee een spook lijkt me aannemelijker
E
Project 141 wrote:
1. Die vogel was hardcore aan het luisteren.
:lol:
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Heel veel dingen zelfs tot het hallucineren en horen van dingen.Mijn neefje was helemaal freaked dat hij altijd wakker werd, niet kon bewegen en schimmen zag.Hij was ervan overtuigd dat ie haunted was. Bleek dat ie slaapparalyze heeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

Zo zullen er nog wel van die aandoeningen zijn.Denk ik ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
rcm010 wrote:Heel veel dingen zelfs tot het hallucineren en horen van dingen.Mijn neefje was helemaal freaked dat hij altijd wakker werd, niet kon bewegen en schimmen zag.Hij was ervan overtuigd dat ie haunted was. Bleek dat ie slaapparalyze heeft.

Wtf ik herken al die kenmerken heeeel erg, alleen heb ik gelukkig nog geen geesten gezien :P Al heb ik wel vaak het gevoel dat ik aangekeken wordt als ik in bed lig. En bij elk geluid dat ik hoor (of denk te horen) ben ik weer klaarwakker van de schrik. Ik kan ook vaak amper bewegen en ik zie vaak dingen voor me terwijl ik dan nog helemaal niet slaap. En dat naar beneden vallen gebeurd me ook super vaak.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
Pommer wrote:
rcm010 wrote:Heel veel dingen zelfs tot het hallucineren en horen van dingen.Mijn neefje was helemaal freaked dat hij altijd wakker werd, niet kon bewegen en schimmen zag.Hij was ervan overtuigd dat ie haunted was. Bleek dat ie slaapparalyze heeft.

Wtf ik herken al die kenmerken heeeel erg, alleen heb ik gelukkig nog geen geesten gezien :P Al heb ik wel vaak het gevoel dat ik aangekeken wordt als ik in bed lig. En bij elk geluid dat ik hoor (of denk te horen) ben ik weer klaarwakker van de schrik. Ik kan ook vaak amper bewegen en ik zie vaak dingen voor me terwijl ik dan nog helemaal niet slaap. En dat naar beneden vallen gebeurd me ook super vaak.
je spaced m gewoon heel erg vaak :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Laatst weer een tennisbroek teruggevonden die ik zo'n 3 maanden kwijt was.
En mijn zusje had een boek teruggevonden die ze ook al zo'n 3 maand kwijt was.

Lag beiden precies op de plek waar ze hadden moeten liggen, en waar we al fucking lang naar op zoek waren.
De boekenkast van mn zusje was sowieso al 3 keer overhoop gehaald, en niemand had hem gevonden en hem vervolgens teruggelegd in de kast, hij was er opeens weer :huh:

Hetzelfde geldt voor mijn tennisbroek, kast is wel 3 keer over de kop gegaan, en toen was hij er opeens weer.
Ma had er niet aangezeten, m'n zusje niet, m'n pa niet, ik niet en de schoonmaakster ook niet :huh:

Echt een WTF-momentje, wil het niet gelijk paranormale activiteiten noemen maar het blijft heel raar!
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Intressant topic, wou er ook al 1 starten hierover eigenlijk. Zelf geloof ik zeker wel in geesten en vind programmas zoals Ghost Adventures en Paranormal Witness zeer intressant en dat heeft me wel doen geloven. Ik hou ervan om dit soort progammas diep in de nacht te kijken om mezelf doodsbang te maken xd Zelf heb ik nog niet echt wat paranormaals meegemaakt maar wel mysterieuze dingen, zelf ik zou wel een keer naar een locatie willen waar het spookt om EVP's te verzamelen of wat dan ook. Ook ben ik wel benieuwd naar het glaasje draaien, maar zou dit niet alleen durven omdat je ook demonen kan oproepen heb daar wel is documentaire over gezien. Dit is een goede aflevering van Ghost Adventures, en zeker niet faked: voor part 2 en 3 moet je ff op het filmpie klikken maar belangrijk is om de geschiedenis te weten voordat je de rest kijkt deze kerel http://www.youtube.com/user/JerryTheMessiah heeft alle seizoenen van Ghost Adventures dus voor de geïnteresseerden is het de moeite waard om het te kijken, eerst geloofde ik ook niet in al die ghost progammas maar dit is wel de real deal, en je ziet ook dat ze van die tempratuur meters gebruiken in hun afleveringen en vaak voelen ze wanneer het ijskoud is dat er toch wel een aanwezigheid is en zelfs hebben ze wel is tempraturen naar 66.6F gedaald. Call me crazy maar ik vind het toch rete intressant dit :P
A
Die sensatieprogramma's kijk ik voor mijn plezier :P Want in mijn ogen is het niets meer.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Almighty wrote:Die sensatieprogramma's kijk ik voor mijn plezier :P Want in mijn ogen is het niets meer.
Scary But True op Fox Kids. xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb dat showtje gisteravond meerdere afleveringen bekeken,, die gast komt wel behoorlijk als een fakert en showoff overm, maar sommige dingen geloofde ik best.

Maar heb meer het gevoel dat het er precies zo aan toe gaat als Grave Encounters(film) aan het begin.