Suit yourself, verspilling van tijd als je t mij vraagt maarja.Brainweavers wrote:Dan zal ik hem alsnog inhoudelijk bekijken en een oordeel vellen
Misschien moet je detective worden
Suit yourself, verspilling van tijd als je t mij vraagt maarja.Brainweavers wrote:Dan zal ik hem alsnog inhoudelijk bekijken en een oordeel vellen
In het eerste verhaal zei ik ook een deuk maar klopt ik zei op een gegeven moment gat. Maar dat is gewoon een foutje van mij. Maar dat verklaart nog niet dat de deur opeens werd dichtgeramd met een snelheid die je alleen zou krijgen als er een raam openstond in mijn kamer (Die was dicht omdat het net lente was dus nog koud) En het hard waaide. Maar die dag was het bijna windstilBrainweavers wrote:ach iedereen met meer posts als mij op Hardtraxx heeft pas tijd verspild, dit is 5 min. naar een foto kijken..
Maar 2e conclusie:
Zulke schade hebben wij ook bij bijna alle deuren in huis, maar wel in mindere mate, komt van de deur dicht gooien zonder de hendel goed naar beneden te doen.. In ieder geval is dit geen gat in de deur zoals het eerste verhaal deed vermoeden..
Ik vind jouw verhaal onwaarschijnlijker dan die van D-NemacystBrainweavers wrote:mjah goed, ik kan alles gaan verklaren en jij kan het weer ontkrachten.. maar ik was er niet bij en jij moet het hebben van je geheugen (9 jaar geleden) wind kan misschien door een kier gekomen zijn, als de verwarming aanstond kan het met koude en warme luchtstromingen te maken hebben.. uiteindelijk denk ik dat er niets paranormaals gebeurd is
Dit slaat echt nergens op, D-Nemacyst vroeg een paar pagina's terug om zijn verhaal te verklaren en ik doe/probeer dat, wat loop jij dan te zeiken?biscuit wrote:vent, ga alsjeblieft op partyflock.nl of haattraxx.nl mensen vervelen
son of a bitch!Project 141 wrote:Dat dus, biscuit heeft laatste tijd veel last van nutteloze onzin.
nee.Project 141 wrote:ja sorry schat maar je bent zo opgefokt laatste tijd.. zo'n beetje van ALLES KUT ENTERbiscuit wrote:son of a bitchProject 141 wrote:Dat dus, biscuit heeft laatste tijd veel last van nutteloze onzin.
WZY wrote:@ biscuit willen de 13 jarige meisjes niet toehappen waardoor je nu seksueel gefrustreerd bent en je frustratie moet uiten?
nee. ik neem het genoegen met ouderen vanaf 17
Hoofdcoach wrote:Ga is hulp zoekenbiscuit wrote:hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
geruisloos en toch voelbaar aanwezig.
vanaf 22 oktober presenteert Hardtraxx.nl:
PARANORMAL ACTIVITYS 63
alles in 3D en 88.6 dolby digitaal geluidsysteem gepresenteerd.
Cool story bro.frankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam!
that's not what yo girlfriend said!Daveytl wrote:Cool story bro.frankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam!
een specht op het dak?Hoofdcoach wrote:Van dit topic ga je rare dingen meemaken
Was vanochtend alleen thuis hoorde ik boven de keuken allemaal gehamer/geklop
Ik mn ouders bellen of er mensen aan het werk waren, was niet zo
Versers niks te zien op het dakraarrrrrrr
woooooow echt man wooooooooow echt vet coel hib ferhaalfrankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam!
Haha fette goeie grapjes Frankfrankhardenberg wrote:that's not what yo girlfriend said!Daveytl wrote:Cool story bro.frankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam!
over mij klagen en zelf zo`n onzin verkondigen.frankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam!