Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 14:40 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 14:43 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
geloven in ziel = geloven in God.

Niet mee eens.

Idd ik geloof wel dat mensen een ziel hebben maar niet dat beardface daarboven echt bestaat

Idd, alsof er boven op de wolken iemand met een baard alles bestuurt xd al die ellende zou er dan niet zijn
Maarja dat is mijn mening, de gelovigen (Skedoedel?) die denken weer andersom over ons misschien :P

Hahah die plaatjes :worship: keiharde waarheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 14:48 

Artiest

Ik ben atheïstisch, ik geloof niet in de ziel, niet in leven na de dood, niet in God, ik geloof dat dit het is so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 14:51 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik ben atheïstisch, ik geloof niet in de ziel, niet in leven na de dood, niet in God, ik geloof dat dit het is so be it.

Same here, maar toch vind ik geloven in een ziel niet beteken dat je gelooft in een god.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 14:54 

Artiest

Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt, niet geloven in God is geloven in wetenschap en wetenschap heeft nooit bewijs geleverd over een ziel. Dus dan zou het zo zijn dat geloven in een ziel automatisch betekend dat je gelooft in een God. Zeker als je door beredeneert
Ziel > leven na dood > God.
Zo bekijk ik het, kan begrijpen dat het los van elkaar kan staan in praktijk, maar in theorie zou het zo moeten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 16:12 

Kraak... Piep...

Ach iedereen gelooft wat ie wil. En ik geloof dat ik even naar de wc ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 16:17 

Aan het typen...

Jij trekt wel heel gemakkelijk conclusies, vind jezelf ook niet skedoedel :P Hoe graag ik het ook met je eens wil zijn, er klopt geen reet van wat je zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 16:22 

Hardtraxxer

en Lyst, hoe graag ik het niet eens met jou wil zijn (normaal gesproken), nu ben ik het toch met je eens ^^

D-Nemacyst, waar blijft die foto nou??????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 16:45 

Kraak... Piep...

Brainweavers schreef:
en Lyst, hoe graag ik het niet eens met jou wil zijn (normaal gesproken), nu ben ik het toch met je eens ^^

D-Nemacyst, waar blijft die foto nou??????????

Ohja!

Hier is ie
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 16:51 

Hardtraxx Veteran

Is dit de zijkant van de deur? Zeg maar het stuk wat je niet ziet als ie dicht zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 16:53 

Kraak... Piep...

Project 141 schreef:
Is dit de zijkant van de deur? Zeg maar het stuk wat je niet ziet als ie dicht zit?

Nee dat is/was de deurklink.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:00 

Hardtraxxer

Ik heb de foto bestudeerd en dit is mijn conclusie:

Bij de gegevens staat dat de foto door een Casio EX-H10 gemaakt is en dit type toestel is pas sinds 2009 op de markt.. Jij bent 19 en zegt dat het gebeurde toen je 10 was, dus 9 jaar geleden. Met andere woorden deze foto is recent gemaakt en ik denk:

Afbeelding

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:11 

Kraak... Piep...

Oh ja dat je je daar in vergist kan kloppen want ik heb een foto van een foto gemaakt. ;)
De foto kreeg ik van mn pa uit een boek dus ik koos de foto niet uit vriend ;)

ik heb hem niet met de printer ingescand, neemt teveel tijd in en ik zit toch op mn flaptop
En let maar niet op de datum waar hij op genomen is, die van de camera loopt achter omdat onze camera al een tijd kapot is geweest, moet nog een compleet gefixt worden.

Waarom wil je zo hard bewijzen dat het niet zo is..
Too bad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:15 

Hardtraxxer

Dan zal ik hem alsnog inhoudelijk bekijken en een oordeel vellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:16 

Kraak... Piep...

Brainweavers schreef:
Dan zal ik hem alsnog inhoudelijk bekijken en een oordeel vellen :P

Suit yourself, verspilling van tijd als je t mij vraagt maarja.
Misschien moet je detective worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:21 

Hardtraxxer

ach iedereen met meer posts als mij op Hardtraxx heeft pas tijd verspild, dit is 5 min. naar een foto kijken..

Maar 2e conclusie:

Zulke schade hebben wij ook bij bijna alle deuren in huis, maar wel in mindere mate, komt van de deur dicht gooien zonder de hendel goed naar beneden te doen.. In ieder geval is dit geen gat in de deur zoals het eerste verhaal deed vermoeden.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:23 

Kraak... Piep...

Brainweavers schreef:
ach iedereen met meer posts als mij op Hardtraxx heeft pas tijd verspild, dit is 5 min. naar een foto kijken..

Maar 2e conclusie:

Zulke schade hebben wij ook bij bijna alle deuren in huis, maar wel in mindere mate, komt van de deur dicht gooien zonder de hendel goed naar beneden te doen.. In ieder geval is dit geen gat in de deur zoals het eerste verhaal deed vermoeden.. ^^

In het eerste verhaal zei ik ook een deuk maar klopt ik zei op een gegeven moment gat. Maar dat is gewoon een foutje van mij. Maar dat verklaart nog niet dat de deur opeens werd dichtgeramd met een snelheid die je alleen zou krijgen als er een raam openstond in mijn kamer (Die was dicht omdat het net lente was dus nog koud) En het hard waaide. Maar die dag was het bijna windstil
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:27 

Hardtraxx Veteran

Ach laat ze lekker proberen dingen te verklaren/ontkrachten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:31 

Hardtraxxer

mjah goed, ik kan alles gaan verklaren en jij kan het weer ontkrachten.. maar ik was er niet bij en jij moet het hebben van je geheugen (9 jaar geleden) wind kan misschien door een kier gekomen zijn, als de verwarming aanstond kan het met koude en warme luchtstromingen te maken hebben.. uiteindelijk denk ik dat er niets paranormaals gebeurd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:34 

Donateur

vent, ga alsjeblieft op partyflock.nl of haattraxx.nl mensen vervelen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:35 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
mjah goed, ik kan alles gaan verklaren en jij kan het weer ontkrachten.. maar ik was er niet bij en jij moet het hebben van je geheugen (9 jaar geleden) wind kan misschien door een kier gekomen zijn, als de verwarming aanstond kan het met koude en warme luchtstromingen te maken hebben.. uiteindelijk denk ik dat er niets paranormaals gebeurd is

Ik vind jouw verhaal onwaarschijnlijker dan die van D-Nemacyst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:37 

Kraak... Piep...

Tuurlijk een verwarming die een windstoot uitspuugd die een deur kan dichtslaan maar dan ook kijhard dat er een klink vanaf word gebeukt. En zoals ik al had gezegd.. Nieuw huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 17:55 

Hardtraxxer

Verhaal over warme en koude luchtstromen in het klein:

Ik denk ook niet dat dit in jouw geval aan de hand is, maar dat is iets wat ermee te maken zou kunnen hebben, ik zei die voorbeelden meer om te laten zien dat er nog andere natuurkundige verschijnselen zijn waar je niet zo snel aan denkt.. zeker als 10jarige..

biscuit schreef:
vent, ga alsjeblieft op partyflock.nl of haattraxx.nl mensen vervelen >.<

Dit slaat echt nergens op, D-Nemacyst vroeg een paar pagina's terug om zijn verhaal te verklaren en ik doe/probeer dat, wat loop jij dan te zeiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 18:03 

Bierkoning

Brainweavers niks van aantrekken, als er iemand is die onzin uitkraamt is het biscuit wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2011, 18:06 

Hardtraxx Veteran

Dat dus, biscuit heeft laatste tijd veel last van nutteloze onzin.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic