Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Brainweavers wrote:Dan zal ik hem alsnog inhoudelijk bekijken en een oordeel vellen :P
Suit yourself, verspilling van tijd als je t mij vraagt maarja.
Misschien moet je detective worden :P
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ach iedereen met meer posts als mij op Hardtraxx heeft pas tijd verspild, dit is 5 min. naar een foto kijken..

Maar 2e conclusie:

Zulke schade hebben wij ook bij bijna alle deuren in huis, maar wel in mindere mate, komt van de deur dicht gooien zonder de hendel goed naar beneden te doen.. In ieder geval is dit geen gat in de deur zoals het eerste verhaal deed vermoeden.. ^^
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Brainweavers wrote:ach iedereen met meer posts als mij op Hardtraxx heeft pas tijd verspild, dit is 5 min. naar een foto kijken..

Maar 2e conclusie:

Zulke schade hebben wij ook bij bijna alle deuren in huis, maar wel in mindere mate, komt van de deur dicht gooien zonder de hendel goed naar beneden te doen.. In ieder geval is dit geen gat in de deur zoals het eerste verhaal deed vermoeden.. ^^
In het eerste verhaal zei ik ook een deuk maar klopt ik zei op een gegeven moment gat. Maar dat is gewoon een foutje van mij. Maar dat verklaart nog niet dat de deur opeens werd dichtgeramd met een snelheid die je alleen zou krijgen als er een raam openstond in mijn kamer (Die was dicht omdat het net lente was dus nog koud) En het hard waaide. Maar die dag was het bijna windstil
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ach laat ze lekker proberen dingen te verklaren/ontkrachten :lol: :lol:
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
mjah goed, ik kan alles gaan verklaren en jij kan het weer ontkrachten.. maar ik was er niet bij en jij moet het hebben van je geheugen (9 jaar geleden) wind kan misschien door een kier gekomen zijn, als de verwarming aanstond kan het met koude en warme luchtstromingen te maken hebben.. uiteindelijk denk ik dat er niets paranormaals gebeurd is
E
vent, ga alsjeblieft op partyflock.nl of haattraxx.nl mensen vervelen >.<
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Brainweavers wrote:mjah goed, ik kan alles gaan verklaren en jij kan het weer ontkrachten.. maar ik was er niet bij en jij moet het hebben van je geheugen (9 jaar geleden) wind kan misschien door een kier gekomen zijn, als de verwarming aanstond kan het met koude en warme luchtstromingen te maken hebben.. uiteindelijk denk ik dat er niets paranormaals gebeurd is
Ik vind jouw verhaal onwaarschijnlijker dan die van D-Nemacyst :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Tuurlijk een verwarming die een windstoot uitspuugd die een deur kan dichtslaan maar dan ook kijhard dat er een klink vanaf word gebeukt. En zoals ik al had gezegd.. Nieuw huis.
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Verhaal over warme en koude luchtstromen in het klein:

Ik denk ook niet dat dit in jouw geval aan de hand is, maar dat is iets wat ermee te maken zou kunnen hebben, ik zei die voorbeelden meer om te laten zien dat er nog andere natuurkundige verschijnselen zijn waar je niet zo snel aan denkt.. zeker als 10jarige..
biscuit wrote:vent, ga alsjeblieft op partyflock.nl of haattraxx.nl mensen vervelen >.<
Dit slaat echt nergens op, D-Nemacyst vroeg een paar pagina's terug om zijn verhaal te verklaren en ik doe/probeer dat, wat loop jij dan te zeiken?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Brainweavers niks van aantrekken, als er iemand is die onzin uitkraamt is het biscuit wil
E
Project 141 wrote:Dat dus, biscuit heeft laatste tijd veel last van nutteloze onzin.
son of a bitch!
I kill you!
#dreiging#politie#allekranten
E
Project 141 wrote:
biscuit wrote:
Project 141 wrote:Dat dus, biscuit heeft laatste tijd veel last van nutteloze onzin.
son of a bitch
ja sorry schat maar je bent zo opgefokt laatste tijd.. zo'n beetje van ALLES KUT ENTER
nee.

last van mijn periodes.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
@ biscuit willen de 13 jarige meisjes niet toehappen waardoor je nu seksueel gefrustreerd bent en je frustratie moet uiten?

on-topic: nogal vaak last van die vage voorspellende dromen
E
WZY wrote:@ biscuit willen de 13 jarige meisjes niet toehappen waardoor je nu seksueel gefrustreerd bent en je frustratie moet uiten?

nee. ik neem het genoegen met ouderen vanaf 17
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
die gast is echt gek xd
E
Hoofdcoach wrote:
biscuit wrote:hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
geruisloos en toch voelbaar aanwezig.

vanaf 22 oktober presenteert Hardtraxx.nl:

PARANORMAL ACTIVITYS 63

alles in 3D en 88.6 dolby digitaal geluidsysteem gepresenteerd.
Ga is hulp zoeken

zoveel onzin typ ik nooit als ik eenn volle maag heb.

dus: niet geloven wat ik typ.
A
Zeg dan niks, want niemand heeft er baat bij
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Ontopic is lastig nog steeds ^^
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam! :surrender:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
frankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam! :surrender:
Cool story bro.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Daveytl wrote:
frankhardenberg wrote:ik zag laast een vrouwenspook, 5 min later was die mij aan t pijpen, en toen opeens vloog die weg en zat er een barst in me raam! :surrender:
Cool story bro.
that's not what yo girlfriend said! :kiss2:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Hoofdcoach wrote:Van dit topic ga je rare dingen meemaken xd
Was vanochtend alleen thuis hoorde ik boven de keuken allemaal gehamer/geklop
Ik mn ouders bellen of er mensen aan het werk waren, was niet zo
Versers niks te zien op het dak :x raarrrrrrr
een specht op het dak? :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
woooooow echt man wooooooooow echt vet coel hib ferhaal
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
frankhardenberg wrote:
Daveytl wrote:
Cool story bro.
that's not what yo girlfriend said! :kiss2:
Haha fette goeie grapjes Frank :x
Kneus.
E
over mij klagen en zelf zo`n onzin verkondigen.