het woord 'Differentiëren'. Word je helemaal mee dood geknuppeld als docent...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja precies, en in de praktijk gebeurt er eigenlijk niet zo veel mee 
kk
zinnen eindigen met 'man'
zinnen eindigen met 'jonge'
zinnen eindigen met 'snapje'
zinnen eindigen met 'mattie'
jwt
patta
nakke
osso
biera
maccie zetten
Alle overige straattaal waar ik geen touw aan vast kan knopen.
Engelse benamingen in opleidingen / bedrijfsleven, volgens mij is onze Nederlandsche vocabulaire nog altijd dermate uitgebreid om deze zaken op een normale manier te kunnen definiëren.
Doe toch gewoon normaal...
zinnen eindigen met 'man'
zinnen eindigen met 'jonge'
zinnen eindigen met 'snapje'
zinnen eindigen met 'mattie'
jwt
patta
nakke
osso
biera
maccie zetten
Alle overige straattaal waar ik geen touw aan vast kan knopen.
Engelse benamingen in opleidingen / bedrijfsleven, volgens mij is onze Nederlandsche vocabulaire nog altijd dermate uitgebreid om deze zaken op een normale manier te kunnen definiëren.
Doe toch gewoon normaal...
ewa niffo wat is hier mis meewrote:ewa niffo
Ik kan niet wennen aan het woord ‘maat’ dat veel in de hardstyle scene gebruikt wordt. Ik word er een beetje ongemakkelijk van ofzo
. Vind het zelf ook helemaal geen prettig woord om te gebruiken
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
We gaan naar de ‘snackbar’
Hoe zou jij het anders verwoorden vraag ik mij dan af? Friettent? Patattent? Garniteuze?wrote:We gaan naar de ‘snackbar’
Of fritkot of friteur.wrote:Hoe zou jij het anders verwoorden vraag ik mij dan af? Friettent? Patattent? Garniteuze?wrote:We gaan naar de ‘snackbar’
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 12 hours ago
Friettent ja
Bij ons in Vlaanderen heeft cafetaria weer een hele andere betekenis. Dit is een eetzaal bij een sportclub, bedrijf,..ect.wrote:Of gewoon een cafetaria...
Ik gebruik zelf frituur of snackbar.
Dat is een kantinewrote:Bij ons in Vlaanderen heeft cafetaria weer een hele andere betekenis. Dit is een eetzaal bij een sportclub, bedrijf,..ect.wrote:Of gewoon een cafetaria...
Naast Maccie zetten hoorde ik deze week "Ff maccie zoeken" als inwoner van de stad waar je doorheen loopt...
Wow schandalig iemand die maccie zegt ipv macdonalds
Belgen he.wrote:Dat is een kantinewrote:Bij ons in Vlaanderen heeft cafetaria weer een hele andere betekenis. Dit is een eetzaal bij een sportclub, bedrijf,..ect.wrote:Of gewoon een cafetaria...
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 12 hours ago
Ik zeg echt altijd maccie. Gewoon een makkelijke afkorting die lekker van de tong roltwrote:Wow schandalig iemand die maccie zegt ipv macdonalds
Dat is wat ik ook dacht ja, mijn comment was vol sarcasm als dat niet duidelijk was.wrote:Ik zeg echt altijd maccie. Gewoon een makkelijke afkorting die lekker van de tong roltwrote:Wow schandalig iemand die maccie zegt ipv macdonalds
Gewoon "de Mac". Niet moeilijk doen.
Conclusie: "de Maccie" is een snackbar of cafetaria 
Patattent bedoel jewrote:Friettent ja