Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik kwam op het idee om een topic te maken waar allen maar irritante of slechte reclames.
Het gaat voornamelijk over de radio en tv. Omdat daar de meeste onzin reclames worden uitgezonden worden.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Reclame = irritant. No exceptions
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
wat is de bedoeling gewoon een filmpje zoeken van een tering reclame ? xD
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Case Dj wrote:wat is de bedoeling gewoon een filmpje zoeken van een tering reclame ? xD
Ja wat jij zelf irritant vind. Bijvoorbeeld die van Plus.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Waarom zou je in een topic gaan kijken met alleen maar irritante reclames :P Probeer die dingen juist te vermijden.
G
wootum wrote:Waarom zou je in een topic gaan kijken met alleen maar irritante reclames :P Probeer die dingen juist te vermijden.
+1 xd
en voor internet heb ik Adblock Plus :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Die van kfc spant de kroon denk ik wel :P Of die van de nederlandse energie maatschappij met frans bauer xd
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
mrazura wrote:Die van kfc spant de kroon denk ik wel :P Of die van de nederlandse energie maatschappij met frans bauer xd
vind die nieuwe anders ook aardig kut.
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Progammas zijn een hinderlijke onderbreking van de reclames!
Je kijkt tv voor de reclames hoor.
A

Vooral die laatste, waarbij het volume automatisch omhoog gaat
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Draidy wrote:
mrazura wrote:Die van kfc spant de kroon denk ik wel :P Of die van de nederlandse energie maatschappij met frans bauer xd
Derksen die zich uit heeft laten hoeren, en het ook nog goed zit te praten. Terwijl hij altijd heeft beweerd dat lui die het doen zichzelf verkopen. Doetie het zelf. Bah.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Plus met hun gejatte kut slogan, weet niet meer precies hoe die ging maar hij leek wel verdacht veel op AH's Hamstereennn!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Draidy wrote:
die zijn echt het meest irritant en als ik het goed heb is die met frans bauer ook echt gekozen tot meest irritante reclame van 2010 :P
D
Project 141 wrote:Plus is fucking irritant ja :') Maar die van Bueno, met Mark Tuijtert (hoe schrijf je dat xd) doet ook mee >.<
die met mark tuijtert is idd fucking irritant >.< maar die van Nederlandse energie maatschappij vind ik wel het toppunt want een klote reclame is dat :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
DarkestSymphony wrote:
Project 141 wrote:Plus is fucking irritant ja :') Maar die van Bueno, met Mark Tuijtert (hoe schrijf je dat xd) doet ook mee >.<
die met mark tuijtert is idd fucking irritant >.< maar die van Nederlandse energie maatschappij vind ik wel het toppunt want een klote reclame is dat :mad:
'tis gewoon Tuitert :p

En de irritantste..."gast, we hadden al 12 seconden niets van je gehoord :huh:". Met je kutreclame.
D
Steffnov wrote:
DarkestSymphony wrote:
'tis gewoon Tuitert :p

En de irritantste..."gast, we hadden al 12 seconden niets van je gehoord :huh:". Met je kutreclame.
nee die vind ik juist geniaal :P die nederlands energie maatschappij is de slechste reclame ooit :thumbdown:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik heb echt een hekel aan van die misleidende reclames zoals deze:

Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
A
Marthaa.... Therèèèèze >.<
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Die van Johan Derksen is 10x erger
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Almighty wrote:Marthaa.... Therèèèèze >.<
+1 :x
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Elke keer als ik die PLUS zie moet ik gewoon een facepalm doen, wat een belachelijk irritante reclames...

Die van JAZEKER DE HYPOTHEKER zijn ook godsgruwelijk irritant
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
KFCImage
PlusImage
Frans BauerImage
C1000Image