MAAIEN GODVERDOMME!!!!wrote:Uberhaupt iets met het woord dansjewrote:Een dansje wagen.. dat is ook zo'n mooiewrote:"Dansjes en drankjes"
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Bridge-netwerk.
Lukt het een beetje met je nieuwe studie?wrote:Bridge-netwerk.
"Ik wil gin tonic"
Alleen Brabanders zullen het iets sneller snappen
Alleen Brabanders zullen het iets sneller snappen
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Gaat prima haha, gelukkig nog veel kennis met mn niveau 3 diploma haha.wrote:Lukt het een beetje met je nieuwe studie?wrote:Bridge-netwerk.
Wat ik ook vreselijk vind, is dat bij bedrijven nu opeens alles in het Engels moet. Een vergadering is een meeting geworden, een idee is input, er zijn geen doelen meer maar goals, een lezing is een seminar en een proces is opeens een workflow. Kap toch eens met die Engelse/Amerikaanse onzin.
Ja, hier ben ik het 100% mee eens.wrote:Wat ik ook vreselijk vind, is dat bij bedrijven nu opeens alles in het Engels moet. Een vergadering is een meeting geworden, een idee is input, er zijn geen doelen meer maar goals, een lezing is een seminar en een proces is opeens een workflow. Kap toch eens met die Engelse/Amerikaanse onzin.
Ja en nu wordt er ook opeens gesproken over een biermeeting?! Tjoh
Beter een bierontmoeting dan
Truewrote:Wat ik ook vreselijk vind, is dat bij bedrijven nu opeens alles in het Engels moet. Een vergadering is een meeting geworden, een idee is input, er zijn geen doelen meer maar goals, een lezing is een seminar en een proces is opeens een workflow. Kap toch eens met die Engelse/Amerikaanse onzin.
Input zie ik zelf meer als aanmerkingen/stof tot nadenken, niet zozeer storend
Biervergaderingwrote:Ja en nu wordt er ook opeens gesproken over een biermeeting?! Tjoh
Kreeg een snaar van mn laaste stage begeleider omdat ik ooit eens afdeling zei ipv business unitwrote:Wat ik ook vreselijk vind, is dat bij bedrijven nu opeens alles in het Engels moet. Een vergadering is een meeting geworden, een idee is input, er zijn geen doelen meer maar goals, een lezing is een seminar en een proces is opeens een workflow. Kap toch eens met die Engelse/Amerikaanse onzin.
Misschien wist de stage begeleider gewoon dat de jouwe gesprongen was
'Iets met een' dit en een dat.
Gvd wat irritant
Gvd wat irritant
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit + alle andere straattaal.wrote:ewa niffo
En:
'Het houdt niet op, niet vanzelf'.