Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Hey iedereen!

Ik kwam ineens met dit idee tijdens dat ik een setje aan het mixen was en het leek me wel een leuk topic onderwerp! laat hier de meest vette overgangen van track A naar B horen, of juist de meest slechte die je ooit gehoord hebt! ;)

Ik heb even rondgekeken, maar mocht er toch een soortgelijk topic al bestaan dan gooien we m gewoon weer dicht :P (het is mijn eerste topic, dus ik hoop dat alles zo goed is)

Ik zal een aftrap doen met eentje waar ik ff goed om moest lachen :D De overgang van Hollow naar Voice of Gaia, gemixt door Alpha2 op Qlimax 2013:

Op 39:27!
View on SoundCloud

Ik zou zeggen: brand los die DJ skills! :corn:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Ik zal het topic even verplaatsen naar: https://hardtraxx.com/dj-s-corner/ Daar past het beter.

Edit: Verplaatst.
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
The Venator wrote:Ik zal het topic even verplaatsen naar: https://hardtraxx.com/dj-s-corner/ Daar past het beter.

Edit: Verplaatst.
Daar zit wat in :D bedankt!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Als er ooit een verkiezing uit komt voor de slechtse mix/overgangen off all times, dan zou Peaky Pounder met stip op 1 staan. Wat een gigantische baggertroep was dat, zelfs m'n Franse Bulldog die net zindelijk is en 1,5 jaar oud is, kan nog beter mixen. Op zich draaide hij zo tussendoor wel lekkere tracks, maar hooguit 1 of misschien 2 tracks wist hij fatsoenlijk door te mixen. En dan ook nog eens outro/intro
N
Hardtraxxer
71 posts member since 2012
last seen Sep 2023
Ik sta nog steeds te kijken naar deze overgang van Nosferatu. (2 minuten in)

View on YouTube

Het ziet er echt simpel uit, maar ik heb nog steeds geen idee hoe die het doet. Ik heb het al heel vaak geprobeerd hetzelfde effect te krijgen.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 11 days ago
NyteMyre wrote:Ik sta nog steeds te kijken naar deze overgang van Nosferatu. (2 minuten in)

Het ziet er echt simpel uit, maar ik heb nog steeds geen idee hoe die het doet. Ik heb het al heel vaak geprobeerd hetzelfde effect te krijgen.
Niks effecten, die gozer is gewoon heel goed met het snel draaien van de EQ-knoppen en het gooien met faders. Prachtig ook hoe hij nog even zijn vingers knakt voor hij het doet. Maar sowieso het mixwerk van Nosferatu, zo strak!

Heb deze video al eens eerder gepost ook en heb hem geloof ik al vier keer helemaal gekeken. Prachtig die vingervlugheid.
View on YouTube

Kan me ook nog een video van Vince herrinneren, vier decks tegelijk en alles door elkaar maar strak!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Geen hardstyle/hardcore maar dubstep.
44 tracks (volgens TL) op nog geen uur. Er worden wel regelmatig 2, soms zelfs 3, tracks door elkaar gegooid maar toch een knap staaltje mixwerk.

View on YouTube

De youtube-embed functie op het forum ondersteunt geen aanpassingen aan de url, dus heb de link er zo maar ingezet dat hij direct naar de juiste set gaat.
N
Hardtraxxer
71 posts member since 2012
last seen Sep 2023
Niks effecten, die gozer is gewoon heel goed
Dat bedoelde ik ook niet. Ik probeer het zelfde "effect" te bereiken.
Maar goed, Nosferatu is ook niet voor niets mijn favo hardcore dj :p
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
online now
Hardcore is volgens mij ook wel iets meer geschikt voor zulk mixwerk dan hardstyle. :$
Hardtraxxer
97 posts member since 2013
last seen May 2022
Ik vind dit mixwerk al jaren echt supervet.

Twee keer Prednison Attack!

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
View on YouTube
gaat ook wel lekker te keer!
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Lekker te keer oké, maar niks bijzonders qua mixwerk...
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Parvuz wrote:Hardcore is volgens mij ook wel iets meer geschikt voor zulk mixwerk dan hardstyle. :$
Bij High Voltage doet hij het ook altijd gaaf :P Kan me herinneren dat hij een keer een 360 maakte en vervolgens op de play knop drukt wat ook nog perfect getimed was :drool:
A
View on YouTube

@1:29 blijf vet :worship:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dat filmpje zocht ik dus ook al heel de tijd :P je ziet ze ook echt naar elkaar kijken van, wauw wat een overgang :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bleek dat niet achteraf een edit of een remix te zijn?
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
:worship:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
TiMOTHYb wrote:Bleek dat niet achteraf een edit of een remix te zijn?
Als je goed kijkt zie je dat ie met z'n rechterarm de channelfader op er neer haalt, tenminste, daar lijkt het in ieder geval op :P
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Beetje chaotisch maar die blikken zijn prachtig haha. Maarrrrrrr het is geen overgang... Hij mixt alleen de vocal/intro van Clap You door Schizophrenic Episodes volgens mij.
A
maarten1410 wrote:Beetje chaotisch maar die blikken zijn prachtig haha. Maarrrrrrr het is geen overgang... Hij mixt alleen de vocal/intro van Clap You door Schizophrenic Episodes volgens mij.
ja heb het zelf geprobeerd ook, en je hoor Clap You erna ook niet... Dan is het ook vet trouwens beetje experimenteren op een redelijk groot feest :thumbsup:
A
vind deze altijd ook wel geinag :)

http://www33.zippyshare.com/v/68842794/file.html
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Anonymous wrote:vind deze altijd ook wel geinag :)

http://www33.zippyshare.com/v/68842794/file.html

Zonder de fade van kicks is dit inderdaad heel vet
A
Anonymous wrote:View on YouTube

@1:29 blijf vet :worship:
Holy fuck :surrender: Die kende ik nog niet! Wat dik!
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
de meest vette sets die ik de afgelopen tijd heb zitten luisteren zijn deze 2:

View on YouTube

View on YouTube

gruwelijk gemixt en een fantastische tracklist met eigen producties inbegrepen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wat Nosferatu doet is inderdaad sick :worship:

Partyraiser is ook godsgruwelijk snel met dat soort dingen, jammer dat zijn platenkeuze zo ruk is xd