Hardtraxxer
last seen Nov 2016 271 postssince 2011
Hey iedereen!

Ik kwam ineens met dit idee tijdens dat ik een setje aan het mixen was en het leek me wel een leuk topic onderwerp! laat hier de meest vette overgangen van track A naar B horen, of juist de meest slechte die je ooit gehoord hebt! ;)

Ik heb even rondgekeken, maar mocht er toch een soortgelijk topic al bestaan dan gooien we m gewoon weer dicht :P (het is mijn eerste topic, dus ik hoop dat alles zo goed is)

Ik zal een aftrap doen met eentje waar ik ff goed om moest lachen :D De overgang van Hollow naar Voice of Gaia, gemixt door Alpha2 op Qlimax 2013:

Op 39:27!
View on SoundCloud

Ik zou zeggen: brand los die DJ skills! :corn:
Hardtraxx Admin
last seen 7 days ago 10,593 postssince 2010
Ik zal het topic even verplaatsen naar: https://hardtraxx.com/dj-s-corner/ Daar past het beter.

Edit: Verplaatst.
Hardtraxxer
last seen Nov 2016 271 postssince 2011
The Venator wrote:Ik zal het topic even verplaatsen naar: https://hardtraxx.com/dj-s-corner/ Daar past het beter.

Edit: Verplaatst.
Daar zit wat in :D bedankt!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025 16,532 postssince 2009
Als er ooit een verkiezing uit komt voor de slechtse mix/overgangen off all times, dan zou Peaky Pounder met stip op 1 staan. Wat een gigantische baggertroep was dat, zelfs m'n Franse Bulldog die net zindelijk is en 1,5 jaar oud is, kan nog beter mixen. Op zich draaide hij zo tussendoor wel lekkere tracks, maar hooguit 1 of misschien 2 tracks wist hij fatsoenlijk door te mixen. En dan ook nog eens outro/intro
N
Hardtraxxer
last seen Sep 2023 71 postssince 2012
Ik sta nog steeds te kijken naar deze overgang van Nosferatu. (2 minuten in)

View on YouTube

Het ziet er echt simpel uit, maar ik heb nog steeds geen idee hoe die het doet. Ik heb het al heel vaak geprobeerd hetzelfde effect te krijgen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 4,942 postssince 2009
NyteMyre wrote:Ik sta nog steeds te kijken naar deze overgang van Nosferatu. (2 minuten in)

Het ziet er echt simpel uit, maar ik heb nog steeds geen idee hoe die het doet. Ik heb het al heel vaak geprobeerd hetzelfde effect te krijgen.
Niks effecten, die gozer is gewoon heel goed met het snel draaien van de EQ-knoppen en het gooien met faders. Prachtig ook hoe hij nog even zijn vingers knakt voor hij het doet. Maar sowieso het mixwerk van Nosferatu, zo strak!

Heb deze video al eens eerder gepost ook en heb hem geloof ik al vier keer helemaal gekeken. Prachtig die vingervlugheid.
View on YouTube

Kan me ook nog een video van Vince herrinneren, vier decks tegelijk en alles door elkaar maar strak!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 5,475 postssince 2013
Geen hardstyle/hardcore maar dubstep.
44 tracks (volgens TL) op nog geen uur. Er worden wel regelmatig 2, soms zelfs 3, tracks door elkaar gegooid maar toch een knap staaltje mixwerk.

View on YouTube

De youtube-embed functie op het forum ondersteunt geen aanpassingen aan de url, dus heb de link er zo maar ingezet dat hij direct naar de juiste set gaat.
N
Hardtraxxer
last seen Sep 2023 71 postssince 2012
Niks effecten, die gozer is gewoon heel goed
Dat bedoelde ik ook niet. Ik probeer het zelfde "effect" te bereiken.
Maar goed, Nosferatu is ook niet voor niets mijn favo hardcore dj :p
Hardtraxx Veteran
last seen 7 minutes ago 14,707 postssince 2009
Hardcore is volgens mij ook wel iets meer geschikt voor zulk mixwerk dan hardstyle. :$
Hardtraxxer
last seen May 2022 97 postssince 2013
Ik vind dit mixwerk al jaren echt supervet.

Twee keer Prednison Attack!

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1,789 postssince 2014
View on YouTube
gaat ook wel lekker te keer!
Hardtraxx Veteran
Lekker te keer oké, maar niks bijzonders qua mixwerk...
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019 2,989 postssince 2010
Parvuz wrote:Hardcore is volgens mij ook wel iets meer geschikt voor zulk mixwerk dan hardstyle. :$
Bij High Voltage doet hij het ook altijd gaaf :P Kan me herinneren dat hij een keer een 360 maakte en vervolgens op de play knop drukt wat ook nog perfect getimed was :drool:
A
View on YouTube

@1:29 blijf vet :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 7,220 postssince 2010
Dat filmpje zocht ik dus ook al heel de tijd :P je ziet ze ook echt naar elkaar kijken van, wauw wat een overgang :D
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Bleek dat niet achteraf een edit of een remix te zijn?
M
Hardtraxx Veteran
14,225 postssince 2013
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 7,220 postssince 2010
TiMOTHYb wrote:Bleek dat niet achteraf een edit of een remix te zijn?
Als je goed kijkt zie je dat ie met z'n rechterarm de channelfader op er neer haalt, tenminste, daar lijkt het in ieder geval op :P
Hardtraxx Veteran
Beetje chaotisch maar die blikken zijn prachtig haha. Maarrrrrrr het is geen overgang... Hij mixt alleen de vocal/intro van Clap You door Schizophrenic Episodes volgens mij.
A
maarten1410 wrote:Beetje chaotisch maar die blikken zijn prachtig haha. Maarrrrrrr het is geen overgang... Hij mixt alleen de vocal/intro van Clap You door Schizophrenic Episodes volgens mij.
ja heb het zelf geprobeerd ook, en je hoor Clap You erna ook niet... Dan is het ook vet trouwens beetje experimenteren op een redelijk groot feest :thumbsup:
A
vind deze altijd ook wel geinag :)

http://www33.zippyshare.com/v/68842794/file.html
Hardtraxxer
last seen Jul 2026 873 postssince 2014
Anonymous wrote:vind deze altijd ook wel geinag :)

http://www33.zippyshare.com/v/68842794/file.html

Zonder de fade van kicks is dit inderdaad heel vet
A
Anonymous wrote:View on YouTube

@1:29 blijf vet :worship:
Holy fuck :surrender: Die kende ik nog niet! Wat dik!
S
last seen Oct 2025 1,805 postssince 2010
de meest vette sets die ik de afgelopen tijd heb zitten luisteren zijn deze 2:

View on YouTube

View on YouTube

gruwelijk gemixt en een fantastische tracklist met eigen producties inbegrepen
Donateur
last seen Mar 2017 14,269 postssince 2009
Wat Nosferatu doet is inderdaad sick :worship:

Partyraiser is ook godsgruwelijk snel met dat soort dingen, jammer dat zijn platenkeuze zo ruk is xd

Active topics in DJ's Corner

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago