frietententenwrote:wrote:Patattent bedoel jewrote:Friettent ja
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:De garnituurbuur
wrote:wrote:De garnituurbruur
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Restaurant de goude bogenwrote:Gewoon "de Mac". Niet moeilijk doen.
wrote:Restaurant de goude bogenwrote:Gewoon "de Mac". Niet moeilijk doen.
"Twin Arcs" heb ik wel eens voorbij horen komenwrote:Restaurant de goude bogenwrote:Gewoon "de Mac". Niet moeilijk doen.
Typisch Belgische termen zoals salutjes/salukes & mercitjes/mercikes. Vandaag minstens 10 keer gehoord.
K vin da echt zalig precieswrote:Typisch Belgische termen zoals salutjes/salukes & mercitjes/mercikes. Vandaag minstens 10 keer gehoord.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Of mensen die au revoir gebruiken in NL als je weggaat. Of on y va als ze weggaan. Optyvewrote:Typisch Belgische termen zoals salutjes/salukes & mercitjes/mercikes. Vandaag minstens 10 keer gehoord.
(en ja dat gebeurt vaker dan je denkt)
Laat me raden: zuid-Nederland? Want ik kan eerlijk zeggen dat ik dit hier werkelijk nog nooit gebruikt heb horen worden.wrote:Of mensen die au revoir gebruiken in NL als je weggaat. Of on y va als ze weggaan. Optyvewrote:Typisch Belgische termen zoals salutjes/salukes & mercitjes/mercikes. Vandaag minstens 10 keer gehoord.
Woon in Brabant en heb het ook nog nooit iemand horen zeggen hier 
Limburg, en hier wordt ook geen au revoir gezegd. Wel Adiëe. 
Dat heb ik dus nog nooit gehoordwrote:Limburg, en hier wordt ook geen au revoir gezegd. Wel Adiëe.
Dat is toch iets Frans gerelateerd?
Wij zeggen hier gewoon "Aju"
Lekker simpel
Lekker simpel
bij ons veel jo hè! of rustig a(a)n
Last edited by klapstoel on 22 Nov 2017 13:16, edited 1 time in total.
Wtf is deze, ik snap 'm nietwrote:on y va als ze weggaan
Hier in Arnhem ook, prima te doen. Ligt wel dan weer aan de toon maar prima te doen.wrote:Wij zeggen hier gewoon "Aju"
Lekker simpel
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nee, Achterhoek.wrote:Laat me raden: zuid-Nederland? Want ik kan eerlijk zeggen dat ik dit hier werkelijk nog nooit gebruikt heb horen worden.wrote:Of mensen die au revoir gebruiken in NL als je weggaat. Of on y va als ze weggaan. Optyvewrote:Typisch Belgische termen zoals salutjes/salukes & mercitjes/mercikes. Vandaag minstens 10 keer gehoord.
kalm an hewrote:bij ons veel jo hè! of rustig a(a)n
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Hol em in de bokse!wrote:kalm an hewrote:bij ons veel jo hè! of rustig a(a)n