"Na deze stop ik" ja niks jonge gvd
wrote:Bae
Mee eens.wrote:Bae
Struggles van iphone en dikke worstenvingerswrote:En als je vriendin nou Barbara heet, mag je haar dan wel bar noemen?
wrote:"Blanes je was te gek", "Defqon wat was je mooi" en dat soort gekke fratsen. Godverdomme wat stom.
wrote:wrote:"Blanes je was te gek", "Defqon wat was je mooi" en dat soort gekke fratsen. Godverdomme wat stom.
Nou kweenie hoor Davey tracklist maar defqon was gewoon heel erg mooi.wrote:"Blanes je was te gek", "Defqon wat was je mooi" en dat soort gekke fratsen. Godverdomme wat stom.
"Kan ik terug?"wrote:"Blanes je was te gek", "Defqon wat was je mooi" en dat soort gekke fratsen. Godverdomme wat stom.
Geloof ik graag. Maar zeg dan iets als "Defqon was mooi!", niet "was was je mooi".wrote:Nou kweenie hoor Davey tracklist maar defqon was gewoon heel erg mooi.wrote:"Blanes je was te gek", "Defqon wat was je mooi" en dat soort gekke fratsen. Godverdomme wat stom.
Je moet toch iets onder je foto zetten op facebookwrote:"Blanes je was te gek", "Defqon wat was je mooi" en dat soort gekke fratsen. Godverdomme wat stom.
Maar waarom moet je het dan personificeren?wrote:Je moet toch iets onder je foto zetten op facebook
Dirk wat ben je mooiwrote:Nou kweenie hoor Davey tracklist maar defqon was gewoon heel erg mooi.wrote:"Blanes je was te gek", "Defqon wat was je mooi" en dat soort gekke fratsen. Godverdomme wat stom.
Als het een kerel is: helemaal eens!!wrote:Zaterdagavondje met me dinnetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van dit soort posts wil ik eigenlijk gelijk m'n telefoon door het raam smijten.
En ze moeten allemaal getagd zijn anders telt het niet en krijgen ze strafpunten.wrote:Als het een chick is: Laat eerst maar eens een foto zien van die dinnetjes!!wrote:Zaterdagavondje met me dinnetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow haha, op die manier. Ja dat is inderdaad vrij kansloos.wrote:Maar waarom moet je het dan personificeren?wrote:Je moet toch iets onder je foto zetten op facebook
Heb even geen voorbeeld bij de hand nuwrote:Als het een kerel is: helemaal eens!!wrote:Zaterdagavondje met me dinnetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het een chick is: Laat eerst maar eens een foto zien van die dinnetjes!!