Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Komt zeker door zijn zieke baard. Worden mensen ziek van.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Komt zeker door zijn zieke baard. Worden mensen ziek van.

Mensen vinden tegenwoordig zelfs nog haren in hun broodjes als de kok kaal is.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2015 19:56 
 

Broodje balhaar
Bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
''Kapot'' lekker


of moeilijk lekker :/
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 11:47 
 
Hardtraxxer

Mazzeltof :sick:
Bericht Geplaatst op 28 jul 2015 17:44 
 

Bolderkar :x
Bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Bolderkar :x


?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scharrel
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Scharrel


fixen
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 22:48 
 
Hardtraxx Addict

'Broer'

'Zo! Broer... hoor deze torrie dan' ..

Irritant als mensen in de omgeving broer zeggen..
Op school bij mij geven ze ook cursussen waar ook veel 'straatmensen' bij zitten. en die zegge allemaal tegen elkaar op alles 'broer'.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 09:12 
 

Sowieso die achterlijke straattaal, praat gewoon Nederlands...
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
'Broer'

'Zo! Broer... hoor deze torrie dan' ..

Irritant als mensen in de omgeving broer zeggen..
Op school bij mij geven ze ook cursussen waar ook veel 'straatmensen' bij zitten. en die zegge allemaal tegen elkaar op alles 'broer'.


Zijn ze misschien familie van elkaar?
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 18:17 
 
Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
Sowieso die achterlijke straattaal, praat gewoon Nederlands...

spreek*
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 18:38 
 

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 18:39 
 
Hardtraxx Elite

Ja, dan moet je het ook goed doen vind ik. :P
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:03 
 

ramon038 schreef:
Ja, dan moet je het ook goed doen vind ik. :P

Praat Nederlands met me.... eeeeeeeeeeeeeeeeven Nederlands met me!
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Ja, dan moet je het ook goed doen vind ik. :P

Wat is het verschil?
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tieren :sick:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2015 10:30 
 
Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
ramon038 schreef:
Ja, dan moet je het ook goed doen vind ik. :P

Praat Nederlands met me.... eeeeeeeeeeeeeeeeven Nederlands met me!

Dus omdat dat in een nummer gezongen wordt, neem jij blindelings aan dat het klopt?

Hé, hou je veilig! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:06 
 

Gast, zo bedoelde ik dat niet... :yawn:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand gast noemen, zo vermoeiend.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:33 
 

Humor
Bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Humor

Hou ik wel van ja.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:53 
 

b-plan schreef:
Tieren :sick:

Ik las tieten xd
Bericht Geplaatst op 02 aug 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Bae
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic