Hier kan ik me dus zo aan storenwrote:Zaterdagavondje met me dinnetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zulke mensen gewoon blokkerenwrote:Zaterdagavondje met me dinnetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van dit soort posts wil ik eigenlijk gelijk m'n telefoon door het raam smijten.
Nee want ze zijn vaak wel lekker.wrote:Zulke mensen gewoon blokkerenwrote:Zaterdagavondje met me dinnetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij zijn het anders alleen maar van die gedrochten die het postenwrote:Nee want ze zijn vaak wel lekker.wrote:Zulke mensen gewoon blokkerenwrote:Zaterdagavondje met me dinnetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om op facebook irritatie verder te gaan:
Mensen die op facebook een foto posten omdat ze 3 jaar en 7 maanden samenzijn. 7 maanden, kom op zeg. En daar dan nog eens 13454654 hashtags bij. In dit voorbeeld ging het letterlijk zo: #TheOneAndOnly, #LoveOfMyLife, #ILoveYouSo, #NoOneCanStopUs en fucking #ForeverIsAPromise.
Manman...
Mensen die op facebook een foto posten omdat ze 3 jaar en 7 maanden samenzijn. 7 maanden, kom op zeg. En daar dan nog eens 13454654 hashtags bij. In dit voorbeeld ging het letterlijk zo: #TheOneAndOnly, #LoveOfMyLife, #ILoveYouSo, #NoOneCanStopUs en fucking #ForeverIsAPromise.
Manman...
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Nektabba

-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Nektasje.
Niet alleen het woord is een irritatiemoment.
wrote:Niet alleen het woord is een irritatiemoment.
Oja wat ik ook zo kut vind zijn al die vet koele hipsternamen voor al die pleuristechnofeesten zoals strafwerk, pleinvrees, verknipt, nachtcollege en weet ik het wat ik allemaal langs zie komen.
Inderdaad. Lijkt wel alsof ze allemaal op deze site hebben gekeken: http://randomtechnofestivalnamegenerator.nl/techno/wrote:Oja wat ik ook zo kut vind zijn al die vet koele hipsternamen voor al die pleuristechnofeesten zoals strafwerk, pleinvrees, verknipt, nachtcollege en weet ik het wat ik allemaal langs zie komen.
Haha awesome. Asbest op het asfaltwrote:Inderdaad. Lijkt wel alsof ze allemaal op deze site hebben gekeken: http://randomtechnofestivalnamegenerator.nl/techno/wrote:Oja wat ik ook zo kut vind zijn al die vet koele hipsternamen voor al die pleuristechnofeesten zoals strafwerk, pleinvrees, verknipt, nachtcollege en weet ik het wat ik allemaal langs zie komen.
"Keihard Zuipen in de Loods"
"Lang in de rij staan in de kelder"
"Dikke memmen achter het aanrecht"

"Lang in de rij staan in de kelder"
"Dikke memmen achter het aanrecht"
"Knutselwerk Outdoor"
Dat zou nog best een goede zijn. :')
-
B
"hipsters
Frankfurt" The afterparty
"kachelgenerator"
wat een site
"kachelgenerator"
wat een site
Zal me niet verbazen als die al bestaat ook. Past mooi in het rijtje Strafwerk, Nachtcollege etc :')wrote:"Knutselwerk Outdoor"