Nog nooit gehoordwrote:Sepp Blatter, wat een irritant woord zeg
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Mensen die hun track een naam geven in dialect....wrote:mensen die 'vroeger' zeggen over iets wat hooguit 2-4 jaar geleden is gebeurd.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
"Spoordeel" van de NS
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Koffiepoeder.wrote:holy fuck wat heb jij gesnoven?wrote:ja nou daar heb ik ook wel een woordje over te zeggen namelijk dat ik het er wel mee eens ben dat punten en koomaas de leesbaarheid verbeteren alleen snap ik niet zo goed dat mensen hoofdletters vergeten die vergeet ik namelijk ook altijd met het invoeren want ik vergeet wel eens de shiftnop in te drukken gisteren had ik op facebook namelijk een gesprek en dat ging toen helemaal niet goed want die andere waar ik mee aan het praten was snapte het niet wat ik typte toen ben ik maar naar de telefoon gelopen en heb ik hem opgebeld en toen ging het wel goed

-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Das toch heerlijkwrote:Mensen die hun track een naam geven in dialect....wrote:mensen die 'vroeger' zeggen over iets wat hooguit 2-4 jaar geleden is gebeurd.
wrote:Koffiepoeder.wrote:holy fuck wat heb jij gesnoven?wrote:ja nou daar heb ik ook wel een woordje over te zeggen namelijk dat ik het er wel mee eens ben dat punten en koomaas de leesbaarheid verbeteren alleen snap ik niet zo goed dat mensen hoofdletters vergeten die vergeet ik namelijk ook altijd met het invoeren want ik vergeet wel eens de shiftnop in te drukken gisteren had ik op facebook namelijk een gesprek en dat ging toen helemaal niet goed want die andere waar ik mee aan het praten was snapte het niet wat ik typte toen ben ik maar naar de telefoon gelopen en heb ik hem opgebeld en toen ging het wel goed
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
'G', swag en Squat.
Jezus wat kut die woorden.
Jezus wat kut die woorden.
Als het overgenomen is van het Engels is het nog eens fout ook en moet het 'squad' zijn.wrote:"Squat"
En dan niet dat woord perse, maar de 15 jarige tiener meisjes die die term lopen te gebruiken voor hun pauze groepje.
Squat is een oefening waar je mooie billetjes van krijgt.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 43 minutes ago
Haha wilde net zeggen. Squatten is niks mis mee. Juist goed dat die oefening er is
'N***** je gaat thunderslecht'
Wtf is dat voor taal dan
Wtf is dat voor taal dan
'Goos' en 'boem', en dan boem in de zin van, Dat is echt niet boem man. Gotver wat kansloos 
eeey goos hoe is t nou...
da's toch lekkaah
da's toch lekkaah
#grexit...
Alsjeblieft he, als oudere verslaggevers van het financiele wereldje in een interview vanuit Brussel al praten met het woordje grexit... doe ff normaal.
Het is een soort van woordspeling die niet grappig is, niet lekker uitgesproken kan worden, sterker nog, iedereen spreekt het anders uit.
Knetter irritant. Ik hoop dat ze in het akkoord hebben opgenomen dat het woordje grexit verboden gaat worden.
Alsjeblieft he, als oudere verslaggevers van het financiele wereldje in een interview vanuit Brussel al praten met het woordje grexit... doe ff normaal.
Het is een soort van woordspeling die niet grappig is, niet lekker uitgesproken kan worden, sterker nog, iedereen spreekt het anders uit.
Knetter irritant. Ik hoop dat ze in het akkoord hebben opgenomen dat het woordje grexit verboden gaat worden.
Hoe kan je het dan anders uitspreken?wrote:sterker nog, iedereen spreekt het anders uit.
Is dialect.wrote:eeey goos hoe is t nou...
da's toch lekkaah
Haha beetje lastig typen maar:wrote:Hoe kan je het dan anders uitspreken?wrote:sterker nog, iedereen spreekt het anders uit.
[kre-xit]
[gre-xit]
[gri-xit]
Zo iets, ene gaat uit van Griekenland, de ander weer van Greece, sommige een combinatie van Engels en Nederlands.
Sowieso babyboomers die verplicht hippe termen gebruiken. Pauwnieuws bijvoorbeeld. 
-
B
Keurig
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Knotje
Op zich mee eens, maar een collega van mij is 'kapot' aan het gebruiken in plaats van kanker... ligt ongeveer het zelfde in de mond, zelfde soort klank, maar het is niet zo aanstootgevend. Neemt niet weg dat het nog steeds kapot dom klinkt...wrote:''Kapot'' lekker
Klanten die je aanspreken met "chef'' als je aan het werk bent. 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Sorry chef. Sta je niet in de keuken dan?wrote:Klanten die je aanspreken met "chef'' als je aan het werk bent.