Dat is eignelijk in principe best wel waar.wrote:In principe
Eigenlijk
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Na het fluiten van een wedstrijd bij de plaatselijke C-tjes heb ik me kapot geërgerd aan de YouTube-generatie die allesbehalve wilde voetballen maar grote lol had met 'get rekt', 'mom get the camera', 'wat denken jij' en nog een shitload aan Enzo Knol-quotes, noem het maar op.
Haha van de AH? Ik vind het persoonlijk wel een van de betere supermarkt actieswrote:Moestuin
Net bier ingeslagen voor een feest, meteen 18 stuks groente mogen plantenwrote:Haha van de AH? Ik vind het persoonlijk wel een van de betere supermarkt actieswrote:Moestuin
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Buis vind ik echt vreselijke manier om te zeggen dat je dronken bent
Beter erger je je daar niet aan. Zo veel mensen zeggen dat.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
'Hey chick'
leuke inhaker van de speld hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic ik heb er zelf echter wel een hekel aan dat mensen vaak bijna geen leestekens en of interpunctie gebruiken maar hun zin vaak wel eindigen met roeptekens en punten......!!!!!
http://speld.nl/2015/03/24/zweedse-onde ... overbodig/
http://speld.nl/2015/03/24/zweedse-onde ... overbodig/
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
ja nou daar heb ik ook wel een woordje over te zeggen namelijk dat ik het er wel mee eens ben dat punten en koomaas de leesbaarheid verbeteren alleen snap ik niet zo goed dat mensen hoofdletters vergeten die vergeet ik namelijk ook altijd met het invoeren want ik vergeet wel eens de shiftnop in te drukken gisteren had ik op facebook namelijk een gesprek en dat ging toen helemaal niet goed want die andere waar ik mee aan het praten was snapte het niet wat ik typte toen ben ik maar naar de telefoon gelopen en heb ik hem opgebeld en toen ging het wel goed
holy fuck wat heb jij gesnoven?wrote:ja nou daar heb ik ook wel een woordje over te zeggen namelijk dat ik het er wel mee eens ben dat punten en koomaas de leesbaarheid verbeteren alleen snap ik niet zo goed dat mensen hoofdletters vergeten die vergeet ik namelijk ook altijd met het invoeren want ik vergeet wel eens de shiftnop in te drukken gisteren had ik op facebook namelijk een gesprek en dat ging toen helemaal niet goed want die andere waar ik mee aan het praten was snapte het niet wat ik typte toen ben ik maar naar de telefoon gelopen en heb ik hem opgebeld en toen ging het wel goed
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
wrote:ja nou daar heb ik ook wel een woordje over te zeggen namelijk dat ik het er wel mee eens ben dat punten en koomaas de leesbaarheid verbeteren alleen snap ik niet zo goed dat mensen hoofdletters vergeten die vergeet ik namelijk ook altijd met het invoeren want ik vergeet wel eens de shiftnop in te drukken gisteren had ik op facebook namelijk een gesprek en dat ging toen helemaal niet goed want die andere waar ik mee aan het praten was snapte het niet wat ik typte toen ben ik maar naar de telefoon gelopen en heb ik hem opgebeld en toen ging het wel goed
mensen die 'vroeger' zeggen over iets wat hooguit 2-4 jaar geleden is gebeurd.
-
S
karma pakt je.

"Squat"
En dan niet dat woord perse, maar de 15 jarige tiener meisjes die die term lopen te gebruiken voor hun pauze groepje.
En dan niet dat woord perse, maar de 15 jarige tiener meisjes die die term lopen te gebruiken voor hun pauze groepje.
Wat heeft dat in godsnaam met EDM te maken. Vind het overigens ook een klote term dat EDM..