Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
'gr.' 'gr' Of iets dergelijks

Edit: Kost me te duur.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik heb ook een hekel aan het woord mietje, maar toch wil ik Taamme even als mietje bestempelen :D
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Unknown wrote:Ik heb ook een hekel aan het woord mietje, maar toch wil ik Taamme even als mietje bestempelen :D
Om maar ontopic te gaan, mensen die een discussie niet kunnen winnen en maar eindigen met:
[20:12] Unknown: ik heb vrij weinig zin in een discussie met je
Fijne avond hè, Sander Mares.

Ohja en om maar iemand anders te quoten:
[20:17] Youri!: Taam heeft de discussie gewonnen aangezien Unknown vanaf de start de hamvraag ontweek.. dat kun je rustig teruglezen
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
13/12 (dertien in een dozijn)

Heel populair hier op Hardtraxx, vooral onder nieuwe 'raw' nummers, maar het komt mij wel de strot uit.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Peperkoek wrote:
Unknown wrote:Ik heb ook een hekel aan het woord mietje, maar toch wil ik Taamme even als mietje bestempelen :D
Om maar ontopic te gaan, mensen die een discussie niet kunnen winnen en maar eindigen met:
Sorry hoor, ik ben hier diegene die verstandig is en niet meer in gaat op jouw domme opmerkingen, niet omdat ik uitgelult ben, want dat ben jij namelijk steeds, want elke keer als het iets te heet onder je voeten wordt verander je van onderwerp en ja niemand gelooft je als je nu gaat zeggen dat dit niet waar is, maar ik vind het prima als jij die illusie hebt xd
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Bae, swag, yolo, selfie en dat soort ongein
Me fiets (in plaats van mijn fiets), sowieso verkeerd schrijven, you're verkeerd schrijven, is in plaats van eens, enzovoorts
Afkorten van plaatsnamen zoals bijvoorbeeld Eindje
Mensen die APK keuring zeggen
Overmatig gebruik van 'pik' 'snap je' 'vriend' 'mattie' 'gast' 'ja toch'
Blanke mensen die denken dat ze een buitenlander zijn en dan bijvoorbeeld hey swa, wat is deze zeggen
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Solis wrote:Bae, swag, yolo, selfie en dat soort ongein
Me fiets (in plaats van mijn fiets), sowieso verkeerd schrijven, you're verkeerd schrijven, is in plaats van eens, enzovoorts
Afkorten van plaatsnamen zoals bijvoorbeeld Eindje
Mensen die APK keuring zeggen
Overmatig gebruik van 'pik' 'snap je' 'vriend' 'mattie' 'gast' 'ja toch'
Blanke mensen die denken dat ze een buitenlander zijn en dan bijvoorbeeld hey swa, wat is deze zeggen
Couldn't agree more :yes:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Unknown wrote:
Peperkoek wrote:
Sorry hoor, ik ben hier diegene die verstandig is en niet meer in gaat op jouw domme opmerkingen, niet omdat ik uitgelult ben, want dat ben jij namelijk steeds, want elke keer als het iets te heet onder je voeten wordt verander je van onderwerp en ja niemand gelooft je als je nu gaat zeggen dat dit niet waar is, maar ik vind het prima als jij die illusie hebt xd
Maar hij MOET altijd winnen, dus kunnen we maar beter zeggen dat hij telkens gelijk heeft en heeft gewonnen. Dat scheelt ons ook weer.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Chroman wrote:13/12 (dertien in een dozijn)

Heel populair hier op Hardtraxx, vooral onder nieuwe 'raw' nummers, maar het komt mij wel de strot uit.
Wat is daar irritant aan. Het zegt toch gewoon waar het op staat? Of vind je het irritant dat mensen weinig originaliteit zien in je favoriete platen?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Lyst wrote:
Chroman wrote:13/12 (dertien in een dozijn)

Wat is daar irritant aan. Het zegt toch gewoon waar het op staat? Of vind je het irritant dat mensen weinig originaliteit zien in je favoriete platen?
Wat daar irritant aan is? Dat kun je je bij al deze woorden afvragen.
Ik kom het gewoon standaard tegen bij elk topic, dus dat wordt irritant. Hoe mensen over mijn favoriete platen denken mogen ze zelf weten.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik kom heel veel woorden regelmatig tegen, dat maakt een woord toch niet irritant. Vind je alle positieve woorden zoals vet etc. ook irritant? Die staan ook regelmatig in een topic. Laat staan de woorden die je in iedere zin gebruikt.

Maar als er dus heel veel dezelfde nummers uitkomen, dan moet je er op een gegeven moment maar niks meer van zeggen en het accepteren, omdat het anders irritant wordt?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik vind 13/12 juist heerlijk doeltreffend. Als een producer zelf schijnbaar vrij weinig energie in originaliteit heeft gestoken hoef ik dat toch ook niet in mijn comment te doen?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Oke jullie hebben gelijk, je hoeft het niet te accepteren.
Ik gebruik de term 13/12 zelf niet, omdat ik het gewoon lelijk vind xd
Wil niet zeggen dat ik niet vind dat er tegenwoordig standaard/niet-originele/eentonige bagger wordt geproduceerd. Ik formuleer het liever anders.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
'Bedankt he Harry'

Van die kutreclame :cry:
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Tantoe :x
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
dave wrote:'Bedankt he Harry'

Van die kutreclame :cry:
Als we het over reclame's hebben. Dat blaag in die KPN reclame die zo zit te schreeuwen >.<
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Die Nick en Simon reclame van (uit mijn hoofd) Telfort mag ook wel weer opzouten.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Solis wrote: Blanke mensen die denken dat ze een buitenlander zijn en dan bijvoorbeeld hey swa, wat is deze zeggen
Dit.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
"ooit" als ze "wel eens" of "soms" bedoelen. En "langs" staan of zitten ipv "naast". Vooral van die laatste gaan me nekharen overeind staan.
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Dit topic :worship: :worship:

Mensen die achter diverse reacties / antwoorden ''idk, tbh'' gebruiken.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Memes in general.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
ik bemoei niet. zo'n schijt zin.
KIKA stoor ik me ook aan.

en haast alle negershit
Donateur