'gr.' 'gr' Of iets dergelijks
Edit: Kost me te duur.
Edit: Kost me te duur.
Om maar ontopic te gaan, mensen die een discussie niet kunnen winnen en maar eindigen met:wrote:Ik heb ook een hekel aan het woord mietje, maar toch wil ik Taamme even als mietje bestempelen
Fijne avond hè, Sander Mares.[20:12] Unknown: ik heb vrij weinig zin in een discussie met je
[20:17] Youri!: Taam heeft de discussie gewonnen aangezien Unknown vanaf de start de hamvraag ontweek.. dat kun je rustig teruglezen
Sorry hoor, ik ben hier diegene die verstandig is en niet meer in gaat op jouw domme opmerkingen, niet omdat ik uitgelult ben, want dat ben jij namelijk steeds, want elke keer als het iets te heet onder je voeten wordt verander je van onderwerp en ja niemand gelooft je als je nu gaat zeggen dat dit niet waar is, maar ik vind het prima als jij die illusie hebtwrote:Om maar ontopic te gaan, mensen die een discussie niet kunnen winnen en maar eindigen met:wrote:Ik heb ook een hekel aan het woord mietje, maar toch wil ik Taamme even als mietje bestempelen
Fijne avond hè, Sander Mares.[20:12] Unknown: ik heb vrij weinig zin in een discussie met je
Couldn't agree morewrote:Bae, swag, yolo, selfie en dat soort ongein
Me fiets (in plaats van mijn fiets), sowieso verkeerd schrijven, you're verkeerd schrijven, is in plaats van eens, enzovoorts
Afkorten van plaatsnamen zoals bijvoorbeeld Eindje
Mensen die APK keuring zeggen
Overmatig gebruik van 'pik' 'snap je' 'vriend' 'mattie' 'gast' 'ja toch'
Blanke mensen die denken dat ze een buitenlander zijn en dan bijvoorbeeld hey swa, wat is deze zeggen
Maar hij MOET altijd winnen, dus kunnen we maar beter zeggen dat hij telkens gelijk heeft en heeft gewonnen. Dat scheelt ons ook weer.wrote:Sorry hoor, ik ben hier diegene die verstandig is en niet meer in gaat op jouw domme opmerkingen, niet omdat ik uitgelult ben, want dat ben jij namelijk steeds, want elke keer als het iets te heet onder je voeten wordt verander je van onderwerp en ja niemand gelooft je als je nu gaat zeggen dat dit niet waar is, maar ik vind het prima als jij die illusie hebtwrote:Om maar ontopic te gaan, mensen die een discussie niet kunnen winnen en maar eindigen met:wrote:Ik heb ook een hekel aan het woord mietje, maar toch wil ik Taamme even als mietje bestempelen
Wat is daar irritant aan. Het zegt toch gewoon waar het op staat? Of vind je het irritant dat mensen weinig originaliteit zien in je favoriete platen?wrote:13/12 (dertien in een dozijn)
Heel populair hier op Hardtraxx, vooral onder nieuwe 'raw' nummers, maar het komt mij wel de strot uit.
Wat daar irritant aan is? Dat kun je je bij al deze woorden afvragen.wrote:Wat is daar irritant aan. Het zegt toch gewoon waar het op staat? Of vind je het irritant dat mensen weinig originaliteit zien in je favoriete platen?wrote:13/12 (dertien in een dozijn)
Heel populair hier op Hardtraxx, vooral onder nieuwe 'raw' nummers, maar het komt mij wel de strot uit.
Als we het over reclame's hebben. Dat blaag in die KPN reclame die zo zit te schreeuwenwrote:'Bedankt he Harry'
Van die kutreclame
Dit.wrote: Blanke mensen die denken dat ze een buitenlander zijn en dan bijvoorbeeld hey swa, wat is deze zeggen