ramdebiel hoor ik wel vaak.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
wrote:Dan woon je zeker in Limburg?wrote:Bae
En ik erger me lichtelijk aan mensen die ram als bijvoeglijk naamwoord inzetten. "Dat is ram kut man."
Ik ben het nog aan het overnemen ook. Maar goed, vind het ook wel grappig maar ik hoor het te vaak.
Venloos plat kan ik ook echt niet uitstaan
-
S
Hahaha dit doe je gewoon om Anithing te kuttenwrote:'Id' in plaats van 'idee'.
Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic (page 419)
dat id heb ik ook maar het kan me geen ene kut schelen wat die jongen ervan vindtwrote:Hahaha dit doe je gewoon om Anithing te kuttenwrote:'Id' in plaats van 'idee'.![]()
Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic (page 419)
kaolo is op geen manier gelinkt aan kanker, behalve dat het ook een versterkingswoord is. Het is dus niet zo dat mensen, omdat ze kanker niet willen zeggen, koalo zeggenwrote:Liever niet. Wel stoer, die mensen die "kanker" willen gebruiken maar het niet durven te zeggen.wrote:kom eens wat vaker in de randstad, stefan
wat ik dus met mijn ''kaolo =/= kanker'' post wou zeggen
Dus een beetje als mensen die tofu vervangproducten ipv vlees eten. Het is 'het' niet, maar diep van binnen zou je het wel willen.wrote:kaolo is op geen manier gelinkt aan kanker, behalve dat het ook een versterkingswoord is. Het is dus niet zo dat mensen, omdat ze kanker niet willen zeggen, koalo zeggenwrote:Liever niet. Wel stoer, die mensen die "kanker" willen gebruiken maar het niet durven te zeggen.wrote:kom eens wat vaker in de randstad, stefan
wat ik dus met mijn ''kaolo =/= kanker'' post wou zeggen
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dit is denk ik wel de beste omschrijving.wrote: Dus een beetje als mensen die tofu vervangproducten ipv vlees eten. Het is 'het' niet, maar diep van binnen zou je het wel willen.
Ik haat aluhoedjes en conspiracydenkers die 'wakker worden' gebruiken onder een bericht op bijvoorbeeld Facebook. En huismoeders die zeiken over Rutte.
wrote: En huismoeders die zeiken over Rutte.

Oh bah. Kan daar zo boos om worden.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Het is ondertussen toch algemeen bekend dat alles wat met politiek te maken heeft kut is? En als je ze om argumenten vraagt kijken ze je stom aan.
Maar wat Rutte in zijn hand houd zegt toch wel iets hoor. Zus van mij zit in dit werk en maakt soms wel barbaarse dingen mee waar oude mensen tegen aan lopen.
Niet alleen maar bejaarden. Ik kan zelfs voor mezelf spreken.
De zorg in Nederland is 1 van de beste, maar toch kan het veel en veel beter.
Ten koste van?wrote:Niet alleen maar bejaarden. Ik kan zelfs voor mezelf spreken.
Geld dat naar ontwikkelingslanden gaatwrote:Ten koste van?wrote:Niet alleen maar bejaarden. Ik kan zelfs voor mezelf spreken.
Als die gekke Russen, Amerikanen en terroristen zich eens rustig zouden houden kan er ook geld van Defensie naar de zorg. Maar dat gaat niet gebeuren.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ah, we hebben er weer één.wrote:Geld dat naar ontwikkelingslanden gaatwrote:Ten koste van?wrote:Niet alleen maar bejaarden. Ik kan zelfs voor mezelf spreken.
Wat wil je verzorgen als ISIS binnenvalt? Lijkt me niet dat we Defensie nog verder willen uitkleden.wrote:Als die gekke Russen, Amerikanen en terroristen zich eens rustig zouden houden kan er ook geld van Defensie naar de zorg. Maar dat gaat niet gebeuren.
Geloof overigens dat we lichtjes offtopic zijn gegaan...
Last edited by chicken on 21 Feb 2015 14:43, edited 1 time in total.
De zwakkere in de samenleving, waarvoor zelfs minimale zorg nodig zoals ikzelf.wrote:Ten koste van?wrote:Niet alleen maar bejaarden. Ik kan zelfs voor mezelf spreken.
Helaas is me dit te persoonlijk om zo maar in het openbaar uit te leggen, dus PM-en staat vrij
Ah, we hebben er weer één.wrote:Geld dat naar ontwikkelingslanden gaatwrote:Ten koste van?wrote:Niet alleen maar bejaarden. Ik kan zelfs voor mezelf spreken.
Daar bedoel ik ook Griekenland en Spanje me he, maar dat vind jij niet vast erg dat zij onze centen opmaken en wij stevig moeten bezuinigen.
Jij kan beter eitjes blijven leggen
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ja is goed. Ontopic dan maar?
-
S
haha tering wat slechtwrote:Jij kan beter eitjes blijven leggen
OT: Ik ga zo even lekker wat snacken. Me nekharen gaan overeind staan als ik iemand dat hoor zeggen