Hmm dat heb ik dan niet meegekregen, is ook al een flink aantal jaren geleden. Wat ik me kan herrineren zijn het voor het overgrote deel restaurantjes. Ohja en de Mc Donald'swrote: Op zich wel leuk stappen daar, maar weinig keuzeWel gruwelijk veel sletten gezien toen (maarja, waar niet
?) Black & White (volgens mij heette dat zo) is wel geinig om heen te gaan rond 0.00 tot 2.00, aangezien de discotheken pas rond 2.30 leuk worden. Wel weer €5,00 voor een flesje Heineken, maar je kunt daar redelijk goed drankkaartjes scharrelen bij proppers
![]()
Wij hebben toen nog geprobeerd om een avond naar Lloret te gaan, maar dat mislukte doordat de bus faalde. Is ook wel 1,5 uur rijden vanaf het centrum dacht ik.
De McDonald's waren wij ook vrij vaak te vinden ja
Voor het stappen ff een vlugge hap pakken.
De Irish Pub is ook een plek waar je ff een avondje flink drank moet harken, lekker gemoedelijke kroeg
De Irish Pub is ook een plek waar je ff een avondje flink drank moet harken, lekker gemoedelijke kroeg
Loonstrook zien en zien dat 70 van de 200 (Onderhand de helft) er standaard afgaat voor loonheffing.. 
A
Bioshock 1 die op .nzb héél moeilijk te vinden is
Heb wel een torrent voor je als je wilt.wrote:Bioshock 1 die op .nzb héél moeilijk te vinden is
A
Heb hem al aangeschaft op Steamwrote:Heb wel een torrent voor je als je wilt.wrote:Bioshock 1 die op .nzb héél moeilijk te vinden is
ziek zijn + dat ik mn been niet meer kan bewegen, elke beweging die ik maak gaat er een steek van mn tenen tot mn lies door mn been heen
vanmiddag nog dokter
vanmiddag nog dokter
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Beterschap!wrote:ziek zijn + dat ik mn been niet meer kan bewegen, elke beweging die ik maak gaat er een steek van mn tenen tot mn lies door mn been heen
vanmiddag nog dokter
dankjewrote:Beterschap!wrote:ziek zijn + dat ik mn been niet meer kan bewegen, elke beweging die ik maak gaat er een steek van mn tenen tot mn lies door mn been heen
vanmiddag nog dokter
Dit!wrote:Beterschap!
Hoe komt het trouwens?
Iedereen heeft wel eens een dipje. Ook met mixen dus.wrote:mixen
1. Het gaat laatste tijd echt kut
2. Waar ik nu mee bezig was is ie na 11 minuten mee gestopt met opnemen? :')
Maar dat opnemen is idd kut. Hoe neem je op?
C
Vandaag was de uitvaart van dat busongeluk. Goede vriendin van me was daar ook, die haar zusje verloren heeft.
Net het stukje dat haar andere zusje en haar vader daar staan toe te spreken is uitgezonden in korte samenvatting.
Blijft indrukwekkend om dat te zien.... en blijft niet leuk voor hun!
Net het stukje dat haar andere zusje en haar vader daar staan toe te spreken is uitgezonden in korte samenvatting.
Blijft indrukwekkend om dat te zien.... en blijft niet leuk voor hun!
heb al 3 jaar mn sprongbeen ontstoken en heb daar dan ook twee keer een mri scan voor gehad en het advies was niet overbelasten en rust nemenwrote:Dit!wrote:Beterschap!
Hoe komt het trouwens?
ik heb dat gedaan, en toen ben ik afgelopen weekend naar pussy loundge geweest niks aan de hand, stap ik maandag middag van mn fiets af schiet het er ineens in, kan me hele been nu niet gebruiken en loop dus nu op krukken
moet nu volgende week terug komen en als het in de tussen tijd erger wordt moet ik eerder terug komen en dan wordt ik door verwezen naar het ziekenhuis en ga ze bij de orthopedie naar kijken
hoop eigenlijk wel dat ik naar het ziekenhuis moet want kan er eindelijk eens wat aan gedaan worden want loop hier nu al 3 jaar mee
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Vandaag harde schijf stuk gegaan, moet dus nu een nieuwe halen. En dat terwijl ik net mijn defqonkaartje wou halen, kutzooi 
[TK] 1 kaartje Intents Pre Party
Heeft hij gister kaartjes gewonnen van door de win actie van Noisecult op twitter.
Heeft hij gister kaartjes gewonnen van door de win actie van Noisecult op twitter.
Walgelijk die reclame die ik krijg bij draw something. Krijg je reclame voor flirtsite en laten ze paar mocros zien als profiel 
T
Hardtraxxer
93 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Paardenstront, heel het fietspad ligt er mee vol en opruimen ho maar.
En dan wel steeds braaf de stront van honden op moeten ruimen zeker.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Lekker om met je brommer door heen te rijden.wrote:Paardenstront, heel het fietspad ligt er mee vol en opruimen ho maar.
K
brood eten 's morgens.
A
Terwijl je moeder hele gesprekken probeert te houdenwrote:brood eten 's morgens.
K
Nja ben altijd alleen op.. maar krijg voor 10 uur echt haast geen hap door de strotwrote:Terwijl je moeder hele gesprekken probeert te houdenwrote:brood eten 's morgens.
Ik ook niet, dus doe ik het nietwrote:Nja ben altijd alleen op.. maar krijg voor 10 uur echt haast geen hap door de strot
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
@Hardstyle448 this isnt qlimax dumbass lol
it´z from the cd FearFM_Hardstyle_Top_40_June_2011-NeX this song never been at qli cuz i´ve been there everytime lol
die reactie bij Psyko Punkz - Left With The Wrong....
it´z from the cd FearFM_Hardstyle_Top_40_June_2011-NeX this song never been at qli cuz i´ve been there everytime lol
die reactie bij Psyko Punkz - Left With The Wrong....