OMG, over dagjesmensen gesproken.
Hoe kom je erbijwrote:OMG, over dagjesmensen gesproken.
OT: vrouwen :')
Hoe kom je erbijwrote:OMG, over dagjesmensen gesproken.
nja ik probeer het wel, gister was ik zo ongelovelijk duizelig van de hongerwrote:Ik ook niet, dus doe ik het nietwrote:Nja ben altijd alleen op.. maar krijg voor 10 uur echt haast geen hap door de strot
't slechtste van het slechtste van het slechtstewrote:Ik ook niet, dus doe ik het nietwrote:Nja ben altijd alleen op.. maar krijg voor 10 uur echt haast geen hap door de strot
Mwhua, doe het al jaren, nooit last vanwrote:'t slechtste van het slechtste van het slechtstewrote:Ik ook niet, dus doe ik het nietwrote:Nja ben altijd alleen op.. maar krijg voor 10 uur echt haast geen hap door de strot
Ik eet altijd yoghurt met cornflakes en fruit. Gaat er makkelijk in in de ochtend.wrote:Jup uitermate ongezond voor stofwisseling enzo.
Gewoon een bolletje pakken, niet zeuren.
That's not what your girlfriend says!wrote:Amateur.wrote:-verkeerde topic
wrote:That's not what your girlfriend says!wrote:Amateur.wrote:-verkeerde topic

wrote:
Een kakbout gelaten ?wrote:Dat het naar varkens stront stinkt, in huis ook....
dan maar net als ganzen: voeren met een slang!wrote:Mwhua, doe het al jaren, nooit last vanwrote:'t slechtste van het slechtste van het slechtstewrote:
Ik ook niet, dus doe ik het niet6 uur/half 7 op en rond 10e/11e krijg ik pas honger, vaak zat geprobeerd om voor ik ga nog wat te eten, maar krijg het gewoon niet door m'n keel..