Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Adapter van laptop in Grunn laten liggen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:18 

Kraak... Piep...

Waarschijnlijk uit met vriendin
Ben er ook helemaal klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Om 10 uur wakker worden terwijl je om 5 uur naar bed gaat en niet meer in slaap kunnen komen. Heb ik nou al een paar weken achter elkaar en dan ben ik vervolgens de hele zondag gaar :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:53 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Die rotkat die 5 keer een kwartier aan mijn deur zit te krabben omdat ze er in/uit wil :mad: :mad: :mad: Fucking vroeg wakker der door

Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:58 

D-Nemacyst schreef:

das kut,

sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:21 

D-Nemacyst schreef:

inderdaad, ik heb ondertussen ook wel genoeg van haar gehad. volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Ach ff alles laten bezinken en beslissen op een ander moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:50 

Kraak... Piep...

KSwoosh schreef:
D-Nemacyst schreef:

Haha ok +1 voor deze :lol:

Nee vond t wel kut.
Het is dus uit.
Maar volgensmij kan ik er beter mee omgaan want ze doet vet bot over whatsapp en als het er op aankomt zegt ze niks meer en wil ze niks meer. Dus heb ik gezegd dat t klaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:38 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
KSwoosh schreef:
D-Nemacyst schreef:

Haha ok +1 voor deze :lol:

Nee vond t wel kut.
Het is dus uit.
Maar volgensmij kan ik er beter mee omgaan want ze doet vet bot over whatsapp en als het er op aankomt zegt ze niks meer en wil ze niks meer. Dus heb ik gezegd dat t klaar is.

media is ook zo een verschrikkelijk slecht communicatiemiddel voor zo een zaken :P
maar sterkte ermee allesinds :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:47 

Aan het typen...

Uitkijken naar de lineup van Monday Bar Black & White Cruise en dan dit als de eerste namen aantreffen:
John o'Callaghen, Ben Gold, Ummet Ozcan, Brennan Heart, Coone, Max Enforcer, Ran-D, Psyko Punkz, Alpha^2, Stephanie, Evil Activities, Day-Mar, Da Syndrome
:x

Nouja, hopen dat de lineup van de Summercruise beter is dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:32 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Uitkijken naar de lineup van Monday Bar Black & White Cruise en dan dit als de eerste namen aantreffen:
John o'Callaghen, Ben Gold, Ummet Ozcan, Brennan Heart, Coone, Max Enforcer, Ran-D, Psyko Punkz, Alpha^2, Stephanie, Evil Activities, Day-Mar, Da Syndrome
:x

Nouja, hopen dat de lineup van de Summercruise beter is dan :/

Day-Mar de enige die je echt wil zien. A2 & Ran-D ook wel voor mij dan maar jij niet volgensmij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:44 

Ummet Ozcan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 16:42 

Hardtraxx Elite

Een les algemene economie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Een vakantie proberen te boeken met mensen die denken dat ze voor €200 2 weken all-inclusive naar Spanje kunnen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
PierrePruuk schreef:
Een vakantie proberen te boeken met mensen die denken dat ze voor €200 2 weken all-inclusive naar Spanje kunnen :/

ik ken het xd

Echt he. Gewoon na elke 5 woorden die er gezegd worden hoor je wel 'is wel duur he' of een soortgelijke kutopmerking. Ga dan de hele vakantie in bed liggen met de gordijnen dicht als je niks wil uitgeven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:25 

Hardtraxx Addict

Ken het ook... ik wil niet weg omdat het 1000 euro + gaat kosten en ik nog meer dingen te kopen heb.
Ander lui blijven volhouden dat 600 euro ook wel kan... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes. :)

Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.
Wel een geniale Irish Pub :worship:

Maarja, dan wel weer €7,50 voor een glaasje sterke drank en €5,00 voor een pilsje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:34 

Citaat:
Beste Q-dancer,

Bedankt voor je bestelling van het Qlimax digipack bij de Q-dance Merchandise Store.

Vanaf vandaag zou het Qlimax digipack en het unieke Q-dance 2011 photobook naar je verzonden worden. Helaas moeten we je mededelen dat de verzending nog op zich laat wachten, doordat er iets mis is gegaan in het productieproces; de discs zijn verkeerd geperst en moeten nu opnieuw geperst worden. Zodra de definitieve verzenddatum bekend is, word je direct weer door ons geïnformeerd.

Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:57 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
oostzaner schreef:

Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.

Maarja, dan wel weer €7,50 voor een glaasje sterke drank en €5,00 voor een pilsje.

Ik ben daar ook 2x met m'n familie geweest. Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat, maar volgens mij is Platja D'aro nou niet echt een plaats om flink op stap te gaan voor de jeugd. En alles is echt verrekte duur inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:58 

spambots
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:07 

Hardtraxxer

Toneshifterz - Quirk

Elke keer dat ik um hoor word die nog kutter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Daveytl schreef:
oostzaner schreef:

Ik ben daar ook 2x met m'n familie geweest. Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat, maar volgens mij is Platja D'aro nou niet echt een plaats om flink op stap te gaan voor de jeugd. En alles is echt verrekte duur inderdaad.

Op zich wel leuk stappen daar, maar weinig keuze ;) Wel gruwelijk veel sletten gezien toen (maarja, waar niet >.< ?) Black & White (volgens mij heette dat zo) is wel geinig om heen te gaan rond 0.00 tot 2.00, aangezien de discotheken pas rond 2.30 leuk worden. Wel weer €5,00 voor een flesje Heineken, maar je kunt daar redelijk goed drankkaartjes scharrelen bij proppers :P

Wij hebben toen nog geprobeerd om een avond naar Lloret te gaan, maar dat mislukte doordat de bus faalde. Is ook wel 1,5 uur rijden vanaf het centrum dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Toneshifterz - Quirk

:oh: :oh:
Quirk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:30 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Davy schreef:
Toneshifterz - Quirk

:oh: :oh:
Quirk :loving:

Lekker nummertje inderdaad :D
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic