Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Adapter van laptop in Grunn laten liggen :(
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Waarschijnlijk uit met vriendin
Ben er ook helemaal klaar mee.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Om 10 uur wakker worden terwijl je om 5 uur naar bed gaat en niet meer in slaap kunnen komen. Heb ik nou al een paar weken achter elkaar en dan ben ik vervolgens de hele zondag gaar :sleep: :sleep:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Project 141 wrote:Die rotkat die 5 keer een kwartier aan mijn deur zit te krabben omdat ze er in/uit wil :mad: :mad: :mad: Fucking vroeg wakker der door
Irritatiemomentjes

xd
E
D-Nemacyst wrote:Waarschijnlijk uit met vriendin
das kut,

sterkte.
G
inderdaad, ik heb ondertussen ook wel genoeg van haar gehad. volgende!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ach ff alles laten bezinken en beslissen op een ander moment.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
KSwoosh wrote:
Haha ok +1 voor deze :lol:

Nee vond t wel kut.
Het is dus uit.
Maar volgensmij kan ik er beter mee omgaan want ze doet vet bot over whatsapp en als het er op aankomt zegt ze niks meer en wil ze niks meer. Dus heb ik gezegd dat t klaar is.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
D-Nemacyst wrote:
KSwoosh wrote:
Haha ok +1 voor deze :lol:

Nee vond t wel kut.
Het is dus uit.
Maar volgensmij kan ik er beter mee omgaan want ze doet vet bot over whatsapp en als het er op aankomt zegt ze niks meer en wil ze niks meer. Dus heb ik gezegd dat t klaar is.
media is ook zo een verschrikkelijk slecht communicatiemiddel voor zo een zaken :P
maar sterkte ermee allesinds :thumbup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Uitkijken naar de lineup van Monday Bar Black & White Cruise en dan dit als de eerste namen aantreffen:
John o'Callaghen, Ben Gold, Ummet Ozcan, Brennan Heart, Coone, Max Enforcer, Ran-D, Psyko Punkz, Alpha^2, Stephanie, Evil Activities, Day-Mar, Da Syndrome
:x

Nouja, hopen dat de lineup van de Summercruise beter is dan :/
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Lyst wrote:Uitkijken naar de lineup van Monday Bar Black & White Cruise en dan dit als de eerste namen aantreffen:
John o'Callaghen, Ben Gold, Ummet Ozcan, Brennan Heart, Coone, Max Enforcer, Ran-D, Psyko Punkz, Alpha^2, Stephanie, Evil Activities, Day-Mar, Da Syndrome
:x

Nouja, hopen dat de lineup van de Summercruise beter is dan :/
Day-Mar de enige die je echt wil zien. A2 & Ran-D ook wel voor mij dan maar jij niet volgensmij.
A
Ummet Ozcan :worship:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Een les algemene economie!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Een vakantie proberen te boeken met mensen die denken dat ze voor €200 2 weken all-inclusive naar Spanje kunnen :/
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes. :)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Project 141 wrote:
PierrePruuk wrote:Een vakantie proberen te boeken met mensen die denken dat ze voor €200 2 weken all-inclusive naar Spanje kunnen :/
ik ken het xd
Echt he. Gewoon na elke 5 woorden die er gezegd worden hoor je wel 'is wel duur he' of een soortgelijke kutopmerking. Ga dan de hele vakantie in bed liggen met de gordijnen dicht als je niks wil uitgeven -.-
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ken het ook... ik wil niet weg omdat het 1000 euro + gaat kosten en ik nog meer dingen te kopen heb.
Ander lui blijven volhouden dat 600 euro ook wel kan... :sleep:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
oostzaner wrote:Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes. :)
Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.
Wel een geniale Irish Pub :worship:

Maarja, dan wel weer €7,50 voor een glaasje sterke drank en €5,00 voor een pilsje.
C
Beste Q-dancer,

Bedankt voor je bestelling van het Qlimax digipack bij de Q-dance Merchandise Store.

Vanaf vandaag zou het Qlimax digipack en het unieke Q-dance 2011 photobook naar je verzonden worden. Helaas moeten we je mededelen dat de verzending nog op zich laat wachten, doordat er iets mis is gegaan in het productieproces; de discs zijn verkeerd geperst en moeten nu opnieuw geperst worden. Zodra de definitieve verzenddatum bekend is, word je direct weer door ons geïnformeerd.

Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Q-dance
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:
oostzaner wrote:Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes. :)
Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.

Maarja, dan wel weer €7,50 voor een glaasje sterke drank en €5,00 voor een pilsje.
Ik ben daar ook 2x met m'n familie geweest. Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat, maar volgens mij is Platja D'aro nou niet echt een plaats om flink op stap te gaan voor de jeugd. En alles is echt verrekte duur inderdaad.
C
spambots
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Toneshifterz - Quirk

Elke keer dat ik um hoor word die nog kutter.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
wootum wrote:
Daveytl wrote:

Ik ben daar ook 2x met m'n familie geweest. Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat, maar volgens mij is Platja D'aro nou niet echt een plaats om flink op stap te gaan voor de jeugd. En alles is echt verrekte duur inderdaad.
Op zich wel leuk stappen daar, maar weinig keuze ;) Wel gruwelijk veel sletten gezien toen (maarja, waar niet >.< ?) Black & White (volgens mij heette dat zo) is wel geinig om heen te gaan rond 0.00 tot 2.00, aangezien de discotheken pas rond 2.30 leuk worden. Wel weer €5,00 voor een flesje Heineken, maar je kunt daar redelijk goed drankkaartjes scharrelen bij proppers :P

Wij hebben toen nog geprobeerd om een avond naar Lloret te gaan, maar dat mislukte doordat de bus faalde. Is ook wel 1,5 uur rijden vanaf het centrum dacht ik.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Davy wrote:Toneshifterz - Quirk

:oh: :oh:
Quirk :loving:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Henk-Jan wrote:
Davy wrote:Toneshifterz - Quirk

:oh: :oh:
Quirk :loving:
Lekker nummertje inderdaad :D

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago