Adapter van laptop in Grunn laten liggen 
Waarschijnlijk uit met vriendin
Ben er ook helemaal klaar mee.
wrote:Die rotkat die 5 keer een kwartier aan mijn deur zit te krabben omdat ze er in/uit wil![]()
![]()
Fucking vroeg wakker der door

das kut,wrote:Waarschijnlijk uit met vriendin
inderdaad, ik heb ondertussen ook wel genoeg van haar gehad. volgende!wrote:Waarschijnlijk uit met vriendin
Ach ff alles laten bezinken en beslissen op een ander moment.wrote:Waarschijnlijk uit met vriendin
Haha ok +1 voor dezewrote:inderdaad, ik heb ondertussen ook wel genoeg van haar gehad. volgende!wrote:Waarschijnlijk uit met vriendin
media is ook zo een verschrikkelijk slecht communicatiemiddel voor zo een zakenwrote:Haha ok +1 voor dezewrote:inderdaad, ik heb ondertussen ook wel genoeg van haar gehad. volgende!wrote:Waarschijnlijk uit met vriendin
Ben er ook helemaal klaar mee.![]()
Nee vond t wel kut.
Het is dus uit.
Maar volgensmij kan ik er beter mee omgaan want ze doet vet bot over whatsapp en als het er op aankomt zegt ze niks meer en wil ze niks meer. Dus heb ik gezegd dat t klaar is.
Day-Mar de enige die je echt wil zien. A2 & Ran-D ook wel voor mij dan maar jij niet volgensmij.wrote:Uitkijken naar de lineup van Monday Bar Black & White Cruise en dan dit als de eerste namen aantreffen:
John o'Callaghen, Ben Gold, Ummet Ozcan, Brennan Heart, Coone, Max Enforcer, Ran-D, Psyko Punkz, Alpha^2, Stephanie, Evil Activities, Day-Mar, Da Syndrome
![]()
Nouja, hopen dat de lineup van de Summercruise beter is dan
Echt he. Gewoon na elke 5 woorden die er gezegd worden hoor je wel 'is wel duur he' of een soortgelijke kutopmerking. Ga dan de hele vakantie in bed liggen met de gordijnen dicht als je niks wil uitgevenwrote:ik ken hetwrote:Een vakantie proberen te boeken met mensen die denken dat ze voor €200 2 weken all-inclusive naar Spanje kunnen
Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.wrote:Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes.
Beste Q-dancer,
Bedankt voor je bestelling van het Qlimax digipack bij de Q-dance Merchandise Store.
Vanaf vandaag zou het Qlimax digipack en het unieke Q-dance 2011 photobook naar je verzonden worden. Helaas moeten we je mededelen dat de verzending nog op zich laat wachten, doordat er iets mis is gegaan in het productieproces; de discs zijn verkeerd geperst en moeten nu opnieuw geperst worden. Zodra de definitieve verzenddatum bekend is, word je direct weer door ons geïnformeerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Groeten,
Q-dance
Ik ben daar ook 2x met m'n familie geweest. Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat, maar volgens mij is Platja D'aro nou niet echt een plaats om flink op stap te gaan voor de jeugd. En alles is echt verrekte duur inderdaad.wrote:Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.wrote:Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes.
Wel een geniale Irish Pub![]()
Maarja, dan wel weer €7,50 voor een glaasje sterke drank en €5,00 voor een pilsje.
Op zich wel leuk stappen daar, maar weinig keuzewrote:Ik ben daar ook 2x met m'n familie geweest. Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat, maar volgens mij is Platja D'aro nou niet echt een plaats om flink op stap te gaan voor de jeugd. En alles is echt verrekte duur inderdaad.wrote:Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.wrote:Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes.
Wel een geniale Irish Pub![]()
Maarja, dan wel weer €7,50 voor een glaasje sterke drank en €5,00 voor een pilsje.
wrote:Toneshifterz - Quirk
Elke keer dat ik um hoor word die nog kutter.