wootum schreef:
Daveytl schreef:
oostzaner schreef:
Ik ga met vrienden naar een camping in Platja D'Aro. Zitten veel andere Oostzaners daar in de buurt of zelfs op die camping. Een tent die al helemaal staat, alles erop en der aan. 2 weken voor 270 eutjes.

Ben daar ook geweest 2 jaar geleden. Uitgaansleven in die stad zelf is vrij saai, en teeeringduur.
Wel een geniale Irish Pub
Maarja, dan wel weer €7,50 voor een glaasje sterke drank en €5,00 voor een pilsje.
Ik ben daar ook 2x met m'n familie geweest. Ik weet niet op wat voor vakantie je gaat, maar volgens mij is Platja D'aro nou niet echt een plaats om flink op stap te gaan voor de jeugd. En alles is echt verrekte duur inderdaad.
Op zich wel leuk stappen daar, maar weinig keuze

Wel gruwelijk veel sletten gezien toen (maarja, waar niet

?) Black & White (volgens mij heette dat zo) is wel geinig om heen te gaan rond 0.00 tot 2.00, aangezien de discotheken pas rond 2.30 leuk worden. Wel weer €5,00 voor een flesje Heineken, maar je kunt daar redelijk goed drankkaartjes scharrelen bij proppers
Wij hebben toen nog geprobeerd om een avond naar Lloret te gaan, maar dat mislukte doordat de bus faalde. Is ook wel 1,5 uur rijden vanaf het centrum dacht ik.