Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:01 

Hardtraxx Newbie

Ik verkoop het volgende:
1 kaartje voor de Intents Pre Party op zaterdag 24 maart.

Verkoopprijs: 15 euro
Bieden toegestaan: Nee

Betaling: Overschrijving / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen

Reden van verkoop:
Helaas ben ik verhinderd op het laatste moment...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:47 

Hardtraxx Veteran

Ik ben voor iemand op zoek naar kaarten, maar ik vertrouw het niet zo als iemand speciaal een account aanmaakt om een kaartje te verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:44 

Hardtraxx Newbie

Normaal ben ik ook niet zo van het kaartjes en dergelijke verkopen, maar deze keer was ik genoodzaakt mijn kaartje weg te doen... Hoe kan ik er voor zorgen dat je 't wel vertrouwt? Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Als ik het goed heb is hij een maat van een HT'er hier. Hij heeft dit kaartje gewonnen maar kan zelf niet, dus verkoopt hij hem. Verbeter me als ik het fout heb, dacht het te hebben gelezen gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:07 

Hardtraxx Newbie

Klopt, heb dit kaartje met dank aan Noicecult gewonnen, maar kwam er diezelfde dag achter dat ik niet kan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Misschien een idee om TiMOTHYb te contacten hier?
Hij was namelijk als 3e geƫindigd in de wedstrijd van Noisecult (na jou en die andere winnaar), misschien kun je hem er gelukkig mee maken.
Vind persoonlijk wel dat je er minder voor moet vragen dan de 15euro die je ervoor wil..maar dat is mijn mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:31 

Hardtraxx Newbie

Dat laatste heb je misschien wel gelijk in, maar TiMOTHYb had zelf al aangegeven dat hij niet kon zaterdag. Dat heb ik namelijk al even gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:28 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Als ik het goed heb is hij een maat van een HT'er hier. Hij heeft dit kaartje gewonnen maar kan zelf niet, dus verkoopt hij hem. Verbeter me als ik het fout heb, dacht het te hebben gelezen gisteren.

Klopt. Bart komt bij mij uit het dorp. Hij is altijd te vertrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:20 

Hardtraxx Newbie

Kaartje is verkocht.
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod