Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Indy wrote:
Rowanyt1309 wrote:Bij mij moet ook alles hetzelfde lopen. Soort van autisme denk ik dan maar.

Hahaha dit heb ik ook inderdaad. Overigens vandaag m'n eindbeoordeling van m'n stage. Als deze voldoende is (wat ik overigens wel verwacht), ben ik geslaagd voor m'n opleiding. Een goed moment om een Export Stout London 1890 van The Kernel Brewery open te trekken. Best wel hoge verwachtingen van! :D
Pohh, denk dat je daar wel van kan genieten. Hopen dat alles goed afgerond is, dan kun je hem lekker open trekken. Geniet ervan in ieder geval! :beer:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Thanks maat! :beer:
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
klapstoel wrote:Nu maar eens opzoek naar de BA versie van Kees Caramel fudge stout :love:
Een van de betere die ik dit jaar gehad heb! Kan zich prima meten aan een CBS.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Straks ook weer even langs de supermarkt om nog snel een biertje voor vanavond op te halen. :yes:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Sinds Koningsdag niet meer gedronken maar dat gaat morgen om zeep geholpen worden bij dat feestje van Kaapse Brouwers, wat ik eerder stuurde. Ticket met 20 munten gekocht. Gelukkig is er de mogelijkheid om nog bij te kopen :thumbup:

Brouwers:
- Kaapse Brouwers
-Austmann
-Brouwerij de Molen
-LERVIG
-Brussels Beer Project
-Nanobrasserie de l'Ermitage
-Cerveses La Pirata
-The Kernel Brewery
-Pressure Drop Brewing
-CRAK Brewery
-Laugar Brewery

Fun Stuff:
Beerpong, Beer & Food pairings, Vintage Game Setup (gamecube), Mini Silent Disco, DJ & Music
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Alvast succes gewenst aan je lever! :beer:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:Sinds Koningsdag niet meer gedronken maar dat gaat morgen om zeep geholpen worden bij dat feestje van Kaapse Brouwers, wat ik eerder stuurde. Ticket met 20 munten gekocht. Gelukkig is er de mogelijkheid om nog bij te kopen :thumbup:

Brouwers:
- Kaapse Brouwers
-Austmann
-Brouwerij de Molen
-LERVIG
-Brussels Beer Project
-Nanobrasserie de l'Ermitage
-Cerveses La Pirata
-The Kernel Brewery
-Pressure Drop Brewing
-CRAK Brewery
-Laugar Brewery

Fun Stuff:
Beerpong, Beer & Food pairings, Vintage Game Setup (gamecube), Mini Silent Disco, DJ & Music
Aanwezig ^^ .
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Remi wrote:
Brouwers:

-Brouwerij de Molen
-LERVIG
-Brussels Beer Project
-Cerveses La Pirata
-The Kernel Brewery
-Laugar Brewery
Niet verkeerd :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Aight, zondag even de score bekeken: 23 biertjes gecheckt. Voornamelijk wel wat lichte saison en ipa, een enkele (barrel aged) stout. Was tof :) ! Hoogtepuntje: de silent disco.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Lid geworden van een Beertrade groep op facebook. Die lui hebben behoorlijke bieren joh :surrender:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:Aight, zondag even de score bekeken: 23 biertjes gecheckt. Voornamelijk wel wat lichte saison en ipa, een enkele (barrel aged) stout. Was tof :) ! Hoogtepuntje: de silent disco.
Baas boven baas. Ik ben blijven steken op 21 check-ins.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Is er iemand ooit naar Borefts geweest?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Afgelopen week naar trappistenklooster geweest van la Trappe. Fles Oak Aged gekocht die op vaten Cachaca heeft gelegen. Laat hem mooi een jaartje liggen denk om de smaak nog wat te laten groeien. Had gehoopt dat ze de flessen nog hadden gestaan die op vaten port had gelegen. Die moest echt fenomenaal zijn (iemand daar ervaring mee gehad?)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Straks nog even langs de bierwinkel hier in Zwolle om te kijken of ze nog wat lekkers hebben staan voor vanavond. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Borefts nooit geweest. Ik weet ook niet of ik dat wil, is érg massaal.
De komende weken worden er denk ik weinig speciaalbiertjes gedronken. Misschien wat op de heenweg naar Intents maar verder zitten de komende weken wel vol met voetbal etc.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ja borefts is wel gaaf, zo'n beetje ieder jaar wel de beste lineup qua bierfestivals in NL. Hoe massaal het is vind ik nog wel meevallen. Nergens echt lang voor hoeven wachten (op de närke kaggen stormaktsporter na) en alle bieren kosten gewoon 1 muntje(!!). Benieuwd naar de lineup van dit jaar. :D
Hekzitter wrote:Afgelopen week naar trappistenklooster geweest van la Trappe. Fles Oak Aged gekocht die op vaten Cachaca heeft gelegen. Laat hem mooi een jaartje liggen denk om de smaak nog wat te laten groeien. Had gehoopt dat ze de flessen nog hadden gestaan die op vaten port had gelegen. Die moest echt fenomenaal zijn (iemand daar ervaring mee gehad?)
Vandeweek toevallig batch 29 op bourbonvaten gehad. Gruwelijk lekker en veel beter dan bijvoorbeeld de nieuwe vatgerijpte hertog jans. Maar volgens mij hebben alleen de eerste paar batches op port gelegen. Deze flessen zijn moeilijker om aan te komen, duur, en waarschijnlijk al over hun top heen..
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Massaal bedoel ik dan ook wel in omvang. Over het algemeen vind ik kleine, 'intieme' festivals altijd wel gezellig. Zo'n festival waar je ook even een praatje met de brouwer maakt etc.
Afgelopen weekend bij de Kaapse Brouwers was het niet groot (8 brouwers), wel druk op sommige momenten. Dan sta je ook niet echt lekker.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Binnenkort is er het Deventer Speciaalbierfestival. Ik ben naar de afgelopen wintereditie geweest en daar was het inderdaad wat kleiner. Kon je inderdaad nog even met de brouwers praten. Die volgende dag had ik nog een klein bierfestival waar een van dezelfde brouwers stond. Die mij meteen herkende :lol:
wat dat betreft zijn de kleinere leuker. Maar voor Borefts ga ik vooral voor de bieren heen :innocent:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
3 Kattukse biertjes gekocht ben benieuwd !
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
De alcoholvrije IPA van Vandestreek is goed te pruimen voor een alcoholvrij bier :thumbsup: vooral met dit weer
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
klapstoel wrote:De alcoholvrije IPA van Vandestreek is goed te pruimen voor een alcoholvrij bier :thumbsup: vooral met dit weer
Kun je iets uitleg hiervan van de smaak geven? Moet ik dan bijvoorbeeld denken aan een Amstel Radler?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rowanyt1309 wrote:
klapstoel wrote:De alcoholvrije IPA van Vandestreek is goed te pruimen voor een alcoholvrij bier :thumbsup: vooral met dit weer
Kun je iets uitleg hiervan van de smaak geven? Moet ik dan bijvoorbeeld denken aan een Amstel Radler?
Hoe kun je nou een Radler associeren met een IPA :lol:

Het een is een bitter bier, het ander is in essentie Sinas/7up
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Broken Balance wrote:
Rowanyt1309 wrote:
Hoe kun je nou een Radler associeren met een IPA :lol:

Het een is een bitter bier, het ander is in essentie Sinas/7up
Inderdaad niet heel slim van mij, maar dacht het misschien omdat een alcoholvrij bier is. :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Remi wrote:Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Heineken smaakt idd nog naar bier, het zelfde heb ik bij de Alcohol frei van Franziskaner.