Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Bij mij moet ook alles hetzelfde lopen. Soort van autisme denk ik dan maar.



Hahaha dit heb ik ook inderdaad. Overigens vandaag m'n eindbeoordeling van m'n stage. Als deze voldoende is (wat ik overigens wel verwacht), ben ik geslaagd voor m'n opleiding. Een goed moment om een Export Stout London 1890 van The Kernel Brewery open te trekken. Best wel hoge verwachtingen van! :D


Pohh, denk dat je daar wel van kan genieten. Hopen dat alles goed afgerond is, dan kun je hem lekker open trekken. Geniet ervan in ieder geval! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks maat! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Nu maar eens opzoek naar de BA versie van Kees Caramel fudge stout :love:

Een van de betere die ik dit jaar gehad heb! Kan zich prima meten aan een CBS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks ook weer even langs de supermarkt om nog snel een biertje voor vanavond op te halen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds Koningsdag niet meer gedronken maar dat gaat morgen om zeep geholpen worden bij dat feestje van Kaapse Brouwers, wat ik eerder stuurde. Ticket met 20 munten gekocht. Gelukkig is er de mogelijkheid om nog bij te kopen :thumbup:

Brouwers:
- Kaapse Brouwers
-Austmann
-Brouwerij de Molen
-LERVIG
-Brussels Beer Project
-Nanobrasserie de l'Ermitage
-Cerveses La Pirata
-The Kernel Brewery
-Pressure Drop Brewing
-CRAK Brewery
-Laugar Brewery

Fun Stuff:
Beerpong, Beer & Food pairings, Vintage Game Setup (gamecube), Mini Silent Disco, DJ & Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alvast succes gewenst aan je lever! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sinds Koningsdag niet meer gedronken maar dat gaat morgen om zeep geholpen worden bij dat feestje van Kaapse Brouwers, wat ik eerder stuurde. Ticket met 20 munten gekocht. Gelukkig is er de mogelijkheid om nog bij te kopen :thumbup:

Brouwers:
- Kaapse Brouwers
-Austmann
-Brouwerij de Molen
-LERVIG
-Brussels Beer Project
-Nanobrasserie de l'Ermitage
-Cerveses La Pirata
-The Kernel Brewery
-Pressure Drop Brewing
-CRAK Brewery
-Laugar Brewery

Fun Stuff:
Beerpong, Beer & Food pairings, Vintage Game Setup (gamecube), Mini Silent Disco, DJ & Music


Aanwezig ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Brouwers:

-Brouwerij de Molen
-LERVIG
-Brussels Beer Project
-Cerveses La Pirata
-The Kernel Brewery
-Laugar Brewery


Niet verkeerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aight, zondag even de score bekeken: 23 biertjes gecheckt. Voornamelijk wel wat lichte saison en ipa, een enkele (barrel aged) stout. Was tof :) ! Hoogtepuntje: de silent disco.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lid geworden van een Beertrade groep op facebook. Die lui hebben behoorlijke bieren joh :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Aight, zondag even de score bekeken: 23 biertjes gecheckt. Voornamelijk wel wat lichte saison en ipa, een enkele (barrel aged) stout. Was tof :) ! Hoogtepuntje: de silent disco.


Baas boven baas. Ik ben blijven steken op 21 check-ins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er iemand ooit naar Borefts geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen week naar trappistenklooster geweest van la Trappe. Fles Oak Aged gekocht die op vaten Cachaca heeft gelegen. Laat hem mooi een jaartje liggen denk om de smaak nog wat te laten groeien. Had gehoopt dat ze de flessen nog hadden gestaan die op vaten port had gelegen. Die moest echt fenomenaal zijn (iemand daar ervaring mee gehad?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks nog even langs de bierwinkel hier in Zwolle om te kijken of ze nog wat lekkers hebben staan voor vanavond. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Borefts nooit geweest. Ik weet ook niet of ik dat wil, is érg massaal.
De komende weken worden er denk ik weinig speciaalbiertjes gedronken. Misschien wat op de heenweg naar Intents maar verder zitten de komende weken wel vol met voetbal etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja borefts is wel gaaf, zo'n beetje ieder jaar wel de beste lineup qua bierfestivals in NL. Hoe massaal het is vind ik nog wel meevallen. Nergens echt lang voor hoeven wachten (op de närke kaggen stormaktsporter na) en alle bieren kosten gewoon 1 muntje(!!). Benieuwd naar de lineup van dit jaar. :D

Hekzitter schreef:
Afgelopen week naar trappistenklooster geweest van la Trappe. Fles Oak Aged gekocht die op vaten Cachaca heeft gelegen. Laat hem mooi een jaartje liggen denk om de smaak nog wat te laten groeien. Had gehoopt dat ze de flessen nog hadden gestaan die op vaten port had gelegen. Die moest echt fenomenaal zijn (iemand daar ervaring mee gehad?)

Vandeweek toevallig batch 29 op bourbonvaten gehad. Gruwelijk lekker en veel beter dan bijvoorbeeld de nieuwe vatgerijpte hertog jans. Maar volgens mij hebben alleen de eerste paar batches op port gelegen. Deze flessen zijn moeilijker om aan te komen, duur, en waarschijnlijk al over hun top heen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Massaal bedoel ik dan ook wel in omvang. Over het algemeen vind ik kleine, 'intieme' festivals altijd wel gezellig. Zo'n festival waar je ook even een praatje met de brouwer maakt etc.
Afgelopen weekend bij de Kaapse Brouwers was het niet groot (8 brouwers), wel druk op sommige momenten. Dan sta je ook niet echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort is er het Deventer Speciaalbierfestival. Ik ben naar de afgelopen wintereditie geweest en daar was het inderdaad wat kleiner. Kon je inderdaad nog even met de brouwers praten. Die volgende dag had ik nog een klein bierfestival waar een van dezelfde brouwers stond. Die mij meteen herkende :lol:
wat dat betreft zijn de kleinere leuker. Maar voor Borefts ga ik vooral voor de bieren heen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3 Kattukse biertjes gekocht ben benieuwd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De alcoholvrije IPA van Vandestreek is goed te pruimen voor een alcoholvrij bier :thumbsup: vooral met dit weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
De alcoholvrije IPA van Vandestreek is goed te pruimen voor een alcoholvrij bier :thumbsup: vooral met dit weer


Kun je iets uitleg hiervan van de smaak geven? Moet ik dan bijvoorbeeld denken aan een Amstel Radler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
klapstoel schreef:
De alcoholvrije IPA van Vandestreek is goed te pruimen voor een alcoholvrij bier :thumbsup: vooral met dit weer


Kun je iets uitleg hiervan van de smaak geven? Moet ik dan bijvoorbeeld denken aan een Amstel Radler?


Hoe kun je nou een Radler associeren met een IPA :lol:

Het een is een bitter bier, het ander is in essentie Sinas/7up
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
klapstoel schreef:
De alcoholvrije IPA van Vandestreek is goed te pruimen voor een alcoholvrij bier :thumbsup: vooral met dit weer


Kun je iets uitleg hiervan van de smaak geven? Moet ik dan bijvoorbeeld denken aan een Amstel Radler?


Hoe kun je nou een Radler associeren met een IPA :lol:

Het een is een bitter bier, het ander is in essentie Sinas/7up


Inderdaad niet heel slim van mij, maar dacht het misschien omdat een alcoholvrij bier is. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.


Heineken smaakt idd nog naar bier, het zelfde heb ik bij de Alcohol frei van Franziskaner.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic