Thanks 
mooie prijzen op die website, een van de goedkopere
mooie prijzen op die website, een van de goedkopere
Proberen zo lang mogelijk te laten staan inderdaad. Ga van de week denk ik ook een abt12 kopen om die echt te laten staan. Op een plek zetten waar ik niet vaak kom, ben anders bang dat ik hem toch weer open breek wanneer ik geen speciaal bier in huis heb.klapstoel wrote:Heb laatst een Abt 12 met korting gekocht bij de Appie. Afvuldatum is ergens in februari 2017, dus laat hem nog mooi even staan
Thanks, zal het met het mooie weer de komende dagen nog een kans gevenRowanyt1309 wrote:Denk dat je IPA's vooral moet leren drinken. Het warme weer komt er wel aan en juist dan is een IPA heerlijk! Probeer de 'Mooie Nel' van Jopen maar eens! Is makkelijk te krijgen en is echt een heerlijk biertje.
Voor de rest ben ik het eens met dat de Westvleteren 12 wel ontzettend veel op de ABT12 lijkt. Toch is het leuk om eens zo'n flesje thuis te hebben voor een mooi moment. De oom van mijn vriendin heeft een heel kratje er van thuis staan. Binnenkort daar maar eens toevallig op bezoek gaan!![]()
Kan niet anders dan een goeie reactie worden! Héhé, geniet ervan!mitch0162 wrote:Thanks, zal het met het mooie weer de komende dagen nog een kans gevenRowanyt1309 wrote:Denk dat je IPA's vooral moet leren drinken. Het warme weer komt er wel aan en juist dan is een IPA heerlijk! Probeer de 'Mooie Nel' van Jopen maar eens! Is makkelijk te krijgen en is echt een heerlijk biertje.
Voor de rest ben ik het eens met dat de Westvleteren 12 wel ontzettend veel op de ABT12 lijkt. Toch is het leuk om eens zo'n flesje thuis te hebben voor een mooi moment. De oom van mijn vriendin heeft een heel kratje er van thuis staan. Binnenkort daar maar eens toevallig op bezoek gaan!![]()
![]()
Mooie Nel ook maar eens een flesje van halen, je houdt nog een reactie van me tegoed haha
En dan overschakelen naar ipa's van Beavertown of Cloudwater, powwRowanyt1309 wrote:Kan niet anders dan een goeie reactie worden! Héhé, geniet ervan!mitch0162 wrote:Thanks, zal het met het mooie weer de komende dagen nog een kans gevenRowanyt1309 wrote:Denk dat je IPA's vooral moet leren drinken. Het warme weer komt er wel aan en juist dan is een IPA heerlijk! Probeer de 'Mooie Nel' van Jopen maar eens! Is makkelijk te krijgen en is echt een heerlijk biertje.
![]()
Mooie Nel ook maar eens een flesje van halen, je houdt nog een reactie van me tegoed haha
Dat is wel weer een trede hoger qua IPA ja, haha. Vergeet dan the Kernel nietMachiel wrote:En dan overschakelen naar ipa's van Beavertown of Cloudwater, poww
Ja en zo zijn er nog wel een paar meer Engelse toppers! Binnenkort maar eens die kant opRemi wrote:Dat is wel weer een trede hoger qua IPA ja, haha. Vergeet dan the Kernel nietMachiel wrote:En dan overschakelen naar ipa's van Beavertown of Cloudwater, poww
https://www.acedrinks.nl/imperial-stout ... 45237.htmlklapstoel wrote:Van het weekend 2 IJslandse bieren gehad
Surtur Nr. 38 en Surtur Nr. 54. Vooral de 54 was erg goed te doen, veel caramel en chocolade. Nu maar eens opzoek naar de BA versie van Kees Caramel fudge stout
Hier hebben ze echt wel genoeg! Als je daar al niks meer kan vinden ben je op de goeie weg naar veel unieke biertjes.klapstoel wrote:Alleen zo zonde dat de verzendkosten duurder zijn dan het biertjebinnenkort naar Burg Bieren, hopelijk hebben ze daar wat
Rowanyt1309 wrote:
Kan niet anders dan een goeie reactie worden! Héhé, geniet ervan!

Had niet anders verwacht man! Nu doorpakken.mitch0162 wrote:Rowanyt1309 wrote:
Kan niet anders dan een goeie reactie worden! Héhé, geniet ervan!
Moet zeggen dat ie behoorlijk goed smaakte voor een IPA, bedankt voor de tip!
dat telt natuurlijk nietklapstoel wrote:Ook maar alle dubbele bieren op Untappd vervangen door de vintage versies
Van sommige bieren weet ik de afvuldatum (ik bewaar de etiketten) en ga ik het na in welk jaar ze zijn afgevuld. Bijvoorbeeld, bij de meeste bieren van St. Bernardus moet je er 4 jaar van aftrekken. zo had ik vorig jaar een Prior 8 uit 2016, omdat de houdbaarheidsdatum 2020 en nog wat was. Ik doe het wel waarheidsgetrouw en anders verwijder ik de checkinsRemi wrote:Maarre,dat telt natuurlijk nietklapstoel wrote:Ook maar alle dubbele bieren op Untappd vervangen door de vintage versies. Want wie zegt dat je die gedronken hebt? Als jij bijvoorbeeld twee keer een Brugse Zot Dubbel hebt ingecheckt en je verandert die naar 'gewoon' en '2018' hoeft dat toch niet zo te zijn? Achteraf aanpassen om dan maar unieke checkins te hebben vind ik onzin.
Rowanyt1309 wrote:Bij mij moet ook alles hetzelfde lopen. Soort van autisme denk ik dan maar.