Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 16:01 

Hardtraxx Veteran

mooie prijzen op die website, een van de goedkopere :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 21:04 

Hardtraxx Elite

Een paar weken terug bij de Sligro flink wat traytjes speciaalbier gekocht bij de Sligro met m'n pa omdat het in de aanbieding was en je bij elke tray het bijbehorende glas kreeg. :cool:

Deze biertjes gekocht:
- Vedett IPA
- 't IJ Natte
- 't IJ Ijwit
- Jopen Hoppen
- La Trappe Witte Trappist
- Kwaremont
- Grimbergen Blond
- St. Bernardus Abt 12
- St. Bernardus Tripel
- Tripel karmeliet

Helaas waren sommige glazen op, maar die zijn nu weer binnen en mogen we alsnog komen halen. Iemand hier nog aanraders van het speciaalbier dat daar verkocht wordt? :)
Ben zelf pas sinds eind vorig jaar regelmatig speciaalbier gaan drinken, vind alleen IPA's totaal niet lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:00 

Hardtraxx Veteran

Denk dat je IPA's vooral moet leren drinken. Het warme weer komt er wel aan en juist dan is een IPA heerlijk! Probeer de 'Mooie Nel' van Jopen maar eens! Is makkelijk te krijgen en is echt een heerlijk biertje.

Voor de rest ben ik het eens met dat de Westvleteren 12 wel ontzettend veel op de ABT12 lijkt. Toch is het leuk om eens zo'n flesje thuis te hebben voor een mooi moment. De oom van mijn vriendin heeft een heel kratje er van thuis staan. Binnenkort daar maar eens toevallig op bezoek gaan! :yes: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:04 

Hardtraxx Veteran

Heb laatst een Abt 12 met korting gekocht bij de Appie. Afvuldatum is ergens in februari 2017, dus laat hem nog mooi even staan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:05 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Heb laatst een Abt 12 met korting gekocht bij de Appie. Afvuldatum is ergens in februari 2017, dus laat hem nog mooi even staan :innocent:

Proberen zo lang mogelijk te laten staan inderdaad. Ga van de week denk ik ook een abt12 kopen om die echt te laten staan. Op een plek zetten waar ik niet vaak kom, ben anders bang dat ik hem toch weer open breek wanneer ik geen speciaal bier in huis heb. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:49 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Denk dat je IPA's vooral moet leren drinken. Het warme weer komt er wel aan en juist dan is een IPA heerlijk! Probeer de 'Mooie Nel' van Jopen maar eens! Is makkelijk te krijgen en is echt een heerlijk biertje.

Voor de rest ben ik het eens met dat de Westvleteren 12 wel ontzettend veel op de ABT12 lijkt. Toch is het leuk om eens zo'n flesje thuis te hebben voor een mooi moment. De oom van mijn vriendin heeft een heel kratje er van thuis staan. Binnenkort daar maar eens toevallig op bezoek gaan! :yes: :lol:

Thanks, zal het met het mooie weer de komende dagen nog een kans geven :P
Mooie Nel ook maar eens een flesje van halen, je houdt nog een reactie van me tegoed haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:50 

Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Mooie Nel ook maar eens een flesje van halen, je houdt nog een reactie van me tegoed haha

Kan niet anders dan een goeie reactie worden! Héhé, geniet ervan! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 09:44 

Hardtraxx Addict

Rowanyt1309 schreef:
mitch0162 schreef:
Rowanyt1309 schreef:

En dan overschakelen naar ipa's van Beavertown of Cloudwater, poww :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 22:44 

Hardtraxx Veteran

Net een lentebock van Grolsch gedronken maar lijkt best op een normaal biertje, al is de afdronk hier vele male beter van. Je merkt hier niet eens dat er 7% in zit. Prima te doen, imo niet speciaal te noemen. 3.25 gegeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:02 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:

Dat is wel weer een trede hoger qua IPA ja, haha. Vergeet dan the Kernel niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:30 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Machiel schreef:

Dat is wel weer een trede hoger qua IPA ja, haha. Vergeet dan the Kernel niet ;)

Ja en zo zijn er nog wel een paar meer Engelse toppers! Binnenkort maar eens die kant op :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 10:47 

Hardtraxx Veteran

Van het weekend 2 IJslandse bieren gehad
Surtur Nr. 38 en Surtur Nr. 54. Vooral de 54 was erg goed te doen, veel caramel en chocolade. Nu maar eens opzoek naar de BA versie van Kees Caramel fudge stout :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 11:10 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Van het weekend 2 IJslandse bieren gehad
Surtur Nr. 38 en Surtur Nr. 54. Vooral de 54 was erg goed te doen, veel caramel en chocolade. Nu maar eens opzoek naar de BA versie van Kees Caramel fudge stout :love:

https://www.acedrinks.nl/imperial-stout ... 45237.html

Afgelopen weekend niet zo veel ingecheckt helaas. Zit ook wel door m'n voorraad heen dus snel maar weer een uitstapje naar België om wat nieuw bier te kopen. Er overigens achter gekomen dat ik Stouts steeds lekkerder vind worden zeg, hoe donkerder hoe beter! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:59 

Hardtraxx Veteran

Alleen zo zonde dat de verzendkosten duurder zijn dan het biertje >.< binnenkort naar Burg Bieren, hopelijk hebben ze daar wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 23:12 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Alleen zo zonde dat de verzendkosten duurder zijn dan het biertje >.< binnenkort naar Burg Bieren, hopelijk hebben ze daar wat

Hier hebben ze echt wel genoeg! Als je daar al niks meer kan vinden ben je op de goeie weg naar veel unieke biertjes. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 17:45 

Hardtraxx Veteran

Voor vanavond een Founders Azacca IPA en Whiplash Drone Logic DIPA gekocht :D ook nog een Rochefort 10 uit 2016 op de kop getikt, nog 1 jaartje bewaren :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 19:10 

Hardtraxx Veteran

Goed bezig! Rochefort zijn ook echt top biertjes :love: . Moet er eigenlijk ook nog 1 halen om te bewaren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 20:37 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:

Afbeelding

Moet zeggen dat ie behoorlijk goed smaakte voor een IPA, bedankt voor de tip! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 22:11 

Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Afbeelding

Moet zeggen dat ie behoorlijk goed smaakte voor een IPA, bedankt voor de tip! :thumbup:

Had niet anders verwacht man! Nu doorpakken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:07 

Hardtraxx Veteran

Ook maar alle dubbele bieren op Untappd vervangen door de vintage versies en wat verwijderd. Nu alleen maar unieke check-ins :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:48 

Hardtraxx Veteran

Dat doe ik ook, en zodra ik zie dat ik meer checkins heb dan unieke bieren dan verwijder ik die dubbele. Dit was gisteren bijvoorbeeld het geval. 2 soorten van 1 bier waren samengevoegd leek het wel dus ik heb die dubbele verwijderd. Het moet gelijk lopen. Maarre,
klapstoel schreef:
Ook maar alle dubbele bieren op Untappd vervangen door de vintage versies
dat telt natuurlijk niet :huh:. Want wie zegt dat je die gedronken hebt? Als jij bijvoorbeeld twee keer een Brugse Zot Dubbel hebt ingecheckt en je verandert die naar 'gewoon' en '2018' hoeft dat toch niet zo te zijn? Achteraf aanpassen om dan maar unieke checkins te hebben vind ik onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:49 

Hardtraxx Veteran

Overigens, deze zaterdag een tof evenement bij Kaapse Brouwers http://www.kaapsebrouwers.nl/nl/events , waar ik misschien wel heen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 12:11 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Maarre,
klapstoel schreef:
Ook maar alle dubbele bieren op Untappd vervangen door de vintage versies
dat telt natuurlijk niet :huh:. Want wie zegt dat je die gedronken hebt? Als jij bijvoorbeeld twee keer een Brugse Zot Dubbel hebt ingecheckt en je verandert die naar 'gewoon' en '2018' hoeft dat toch niet zo te zijn? Achteraf aanpassen om dan maar unieke checkins te hebben vind ik onzin.

Van sommige bieren weet ik de afvuldatum (ik bewaar de etiketten) en ga ik het na in welk jaar ze zijn afgevuld. Bijvoorbeeld, bij de meeste bieren van St. Bernardus moet je er 4 jaar van aftrekken. zo had ik vorig jaar een Prior 8 uit 2016, omdat de houdbaarheidsdatum 2020 en nog wat was. Ik doe het wel waarheidsgetrouw en anders verwijder ik de checkins
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 00:01 

Hardtraxx Veteran

Bij mij moet ook alles hetzelfde lopen. Soort van autisme denk ik dan maar. Komend weekend een speciaal bier festival in Zwolle! Ook maar eens even een kijkje gaan nemen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:06 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Bij mij moet ook alles hetzelfde lopen. Soort van autisme denk ik dan maar.

Hahaha dit heb ik ook inderdaad. Overigens vandaag m'n eindbeoordeling van m'n stage. Als deze voldoende is (wat ik overigens wel verwacht), ben ik geslaagd voor m'n opleiding. Een goed moment om een Export Stout London 1890 van The Kernel Brewery open te trekken. Best wel hoge verwachtingen van! :D
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic