Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Remi wrote:Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Yes de Playground IPA. Doet gewoon erg vermoeden dat je een normale IPA drinkt. Erg goed doordrinkbaar ook, komt misschien door de 0.0
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Net een Affligem Blond op en nu aan een lekkere Brugge Trippel, heerlijk met dit weer ^^
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
mitch0162 wrote:Net een Affligem Blond op en nu aan een lekkere Brugge Trippel, heerlijk met dit weer ^^
Brugge Trippel blijft echt heerlijk. Heb net een Leffe Bruin gehad. Vind ik toch een stuk fijner als de Leffe Blond.. Blond vind ik een soort zeepsmaak in zitten..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
klapstoel wrote:
Remi wrote:Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Yes de Playground IPA. Doet gewoon erg vermoeden dat je een normale IPA drinkt. Erg goed doordrinkbaar ook, komt misschien door de 0.0
Gisteren deze dus ook gehad. Smaakt inderdaad gewoon naar een IPA, echter niet de beste IPA. Beetje zeperig.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:
klapstoel wrote:
Gisteren deze dus ook gehad. Smaakt inderdaad gewoon naar een IPA, echter niet de beste IPA. Beetje zeperig.
Vind hem voor een 0.0 toch wel aardig.

Gisteren De Molen Bommen & Granaten en Amarillo gehad. Beide erg lekker :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Morgen richting de Caigny in Essen. Mijn voorraad is < 50 en Defqon komt er aan dus weer even wat in slaan. Daarnaast nog morgen een bbq met een bierproeverij en ik heb de taak gekregen om zo rond de 10 biertjes uit te zoeken dus dat is tof. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Remi wrote:Morgen richting de Caigny in Essen. Mijn voorraad is < 50 en Defqon komt er aan dus weer even wat in slaan. Daarnaast nog morgen een bbq met een bierproeverij en ik heb de taak gekregen om zo rond de 10 biertjes uit te zoeken dus dat is tof. :thumbup:
Neem je ook een glas mee naar Defqon?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Gisteren de IPA van Brouwers (huismerk AH) op, die was verdomd goed te drinken :thumbup:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Echt?

Vond dat echt pure zeep
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Remi wrote:Morgen richting de Caigny in Essen.
Lekker man, topzaak! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Gisteren terug gekomen van vakantie. Weekje Ibiza en Formentera met mijn vriendin (die ik sinds begin dit jaar ook aan het Untappen heb gekregen). Uiteindelijk nog 31 nieuwe bieren ingecheckt. Onverwachts netjes. Sta momenteel op 997 unieke bieren, dus eens wat leuks bedenken voor nummer 1000.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Zaterdagavond dus een bierproeverij georganiseerd, we hadden een stuk of 10 biertjes gedaan bij de bbq. Was prima. Daarnaast zelf nog deze gekocht, een aantal blikken o.a. voor weekend DQ.
http://nl.tinypic.com/r/vem8tk/9
http://nl.tinypic.com/r/2gxmqv7/9
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Uiltje Mind Your Step Maple Edition :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
24 biertjes op Defqon ingecheckt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Remi wrote:24 biertjes op Defqon ingecheckt :thumbup:
Doe je goed maat!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hoe flikt zo'n klein kutland als Estland het om twee top brouwerijen te hebben xd was al een tijd lang fan van Põhjala, en ook Sori (waar ik nu weer een aantal biertjes van heb gehad, hoewel het van origine door twee Finnen is opgezet) is echt weer kwaliteit. Zou zeggen, ga zo door, vaag Baltisch land!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Eindelijk heb ik dan mijn 500ste unieke biertje weten te drinken. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Rowanyt1309 wrote:Eindelijk heb ik dan mijn 500ste unieke biertje weten te drinken. :thumbsup:
Nice, nog een speciale voor uitgekozen? Ik zit nu bijna op 50 :slow:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
mitch0162 wrote:
Rowanyt1309 wrote:Eindelijk heb ik dan mijn 500ste unieke biertje weten te drinken. :thumbsup:
Nice, nog een speciale voor uitgekozen? Ik zit nu bijna op 50 :slow:
Nope! Dat niet. Wel genieten om mijn 500e biertje in te checken. Leuk momentje! :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Gister weer een La Trappe Oak Aged Quad gehad, batch #31 deze keer. Blijft toch ook wel een pareltje hoor...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Westvleteren TW12 en TW8 besteld, ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Broken Balance wrote:Westvleteren TW12 en TW8 besteld, ben benieuwd.
Wat heb je er voor betaald? Of bedoel je kratje(s) bij het klooster?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Remi wrote:
9 per fles, maar was een cadeautje :P

Het is een pokke-eind naar Westvleteren, dan ben ik met die 9 eu per fles waarschijnlijk goedkoper uit :P
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Broken Balance wrote:
Remi wrote:
9 per fles, maar was een cadeautje :P

Het is een pokke-eind naar Westvleteren, dan ben ik met die 9 eu per fles waarschijnlijk goedkoper uit :P
Kratje is 65 euro dacht ik dus niet echt ;)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:
Kratje is 65 euro dacht ik dus niet echt ;)
45 zag ik op de website van Westvleteren, 90 dus als ik van beiden wat zou willen ;)

En daar mag je dan 140 euro aan benzine bij rekenen. Gezien ik van het meest noordelijke puntje van NL moet komen.

Maar ik hoef er ook geen 24, wil dr gewoon een.