Yes de Playground IPA. Doet gewoon erg vermoeden dat je een normale IPA drinkt. Erg goed doordrinkbaar ook, komt misschien door de 0.0Remi wrote:Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Related topics
- View the latest post: Spacedisk - Classics #5 (Millenium Speciaal)
- View the latest post: Proficiat: The Venator (22), adfs (35), freakandel speciaal (32), Dj TNT Attack (29), Jamesterr (25), Melantan (25), Kryptica (24), Emil (21), Fresh E
- View the latest post: adfs (33), freakandel speciaal (30), Dj TNT Attack (27), Jamesterr (23), Melantan (23), Kryptica (22), The Venator (20), Emil (19), Fresh Energy Event
- View the latest post: Hans Teeuwen & De Nachtbrakers ft. Haha Bier Jongen - L*l In De Lockdown (Power Hour Edit) (Q262)
- View the latest post: DJ Q & MC Tuut - Bier Tapp'n (GuRu Bash 2021 Anthem)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net een Affligem Blond op en nu aan een lekkere Brugge Trippel, heerlijk met dit weer 
Brugge Trippel blijft echt heerlijk. Heb net een Leffe Bruin gehad. Vind ik toch een stuk fijner als de Leffe Blond.. Blond vind ik een soort zeepsmaak in zitten..mitch0162 wrote:Net een Affligem Blond op en nu aan een lekkere Brugge Trippel, heerlijk met dit weer
Gisteren deze dus ook gehad. Smaakt inderdaad gewoon naar een IPA, echter niet de beste IPA. Beetje zeperig.klapstoel wrote:Yes de Playground IPA. Doet gewoon erg vermoeden dat je een normale IPA drinkt. Erg goed doordrinkbaar ook, komt misschien door de 0.0Remi wrote:Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Vind hem voor een 0.0 toch wel aardig.Broken Balance wrote:Gisteren deze dus ook gehad. Smaakt inderdaad gewoon naar een IPA, echter niet de beste IPA. Beetje zeperig.klapstoel wrote:Yes de Playground IPA. Doet gewoon erg vermoeden dat je een normale IPA drinkt. Erg goed doordrinkbaar ook, komt misschien door de 0.0Remi wrote:Uit mijn hoofd is dat die Playground IPA? Die vond ik ook best aardig voor een alcoholvrije IPA. Net zoals de alcoholvrije Heineken heb je nog best idee dat je bier drinkt.
Gisteren De Molen Bommen & Granaten en Amarillo gehad. Beide erg lekker
Morgen richting de Caigny in Essen. Mijn voorraad is < 50 en Defqon komt er aan dus weer even wat in slaan. Daarnaast nog morgen een bbq met een bierproeverij en ik heb de taak gekregen om zo rond de 10 biertjes uit te zoeken dus dat is tof. 
Neem je ook een glas mee naar Defqon?Remi wrote:Morgen richting de Caigny in Essen. Mijn voorraad is < 50 en Defqon komt er aan dus weer even wat in slaan. Daarnaast nog morgen een bbq met een bierproeverij en ik heb de taak gekregen om zo rond de 10 biertjes uit te zoeken dus dat is tof.
Gisteren de IPA van Brouwers (huismerk AH) op, die was verdomd goed te drinken 
Lekker man, topzaak!Remi wrote:Morgen richting de Caigny in Essen.
Gisteren terug gekomen van vakantie. Weekje Ibiza en Formentera met mijn vriendin (die ik sinds begin dit jaar ook aan het Untappen heb gekregen). Uiteindelijk nog 31 nieuwe bieren ingecheckt. Onverwachts netjes. Sta momenteel op 997 unieke bieren, dus eens wat leuks bedenken voor nummer 1000.
Zaterdagavond dus een bierproeverij georganiseerd, we hadden een stuk of 10 biertjes gedaan bij de bbq. Was prima. Daarnaast zelf nog deze gekocht, een aantal blikken o.a. voor weekend DQ.
http://nl.tinypic.com/r/vem8tk/9
http://nl.tinypic.com/r/2gxmqv7/9
http://nl.tinypic.com/r/vem8tk/9
http://nl.tinypic.com/r/2gxmqv7/9
Uiltje Mind Your Step Maple Edition 
24 biertjes op Defqon ingecheckt 
Doe je goed maat!Remi wrote:24 biertjes op Defqon ingecheckt
Hoe flikt zo'n klein kutland als Estland het om twee top brouwerijen te hebben
was al een tijd lang fan van Põhjala, en ook Sori (waar ik nu weer een aantal biertjes van heb gehad, hoewel het van origine door twee Finnen is opgezet) is echt weer kwaliteit. Zou zeggen, ga zo door, vaag Baltisch land!
Eindelijk heb ik dan mijn 500ste unieke biertje weten te drinken. 
Nice, nog een speciale voor uitgekozen? Ik zit nu bijna op 50Rowanyt1309 wrote:Eindelijk heb ik dan mijn 500ste unieke biertje weten te drinken.
Nope! Dat niet. Wel genieten om mijn 500e biertje in te checken. Leuk momentje!mitch0162 wrote:Nice, nog een speciale voor uitgekozen? Ik zit nu bijna op 50Rowanyt1309 wrote:Eindelijk heb ik dan mijn 500ste unieke biertje weten te drinken.
Gister weer een La Trappe Oak Aged Quad gehad, batch #31 deze keer. Blijft toch ook wel een pareltje hoor...
Westvleteren TW12 en TW8 besteld, ben benieuwd.
Wat heb je er voor betaald? Of bedoel je kratje(s) bij het klooster?Broken Balance wrote:Westvleteren TW12 en TW8 besteld, ben benieuwd.
9 per fles, maar was een cadeautjeRemi wrote:Wat heb je er voor betaald? Of bedoel je kratje(s) bij het klooster?Broken Balance wrote:Westvleteren TW12 en TW8 besteld, ben benieuwd.
Het is een pokke-eind naar Westvleteren, dan ben ik met die 9 eu per fles waarschijnlijk goedkoper uit
Kratje is 65 euro dacht ik dus niet echtBroken Balance wrote:9 per fles, maar was een cadeautjeRemi wrote:Wat heb je er voor betaald? Of bedoel je kratje(s) bij het klooster?Broken Balance wrote:Westvleteren TW12 en TW8 besteld, ben benieuwd.
Het is een pokke-eind naar Westvleteren, dan ben ik met die 9 eu per fles waarschijnlijk goedkoper uit
45 zag ik op de website van Westvleteren, 90 dus als ik van beiden wat zou willenErikZ wrote:
Kratje is 65 euro dacht ik dus niet echt
En daar mag je dan 140 euro aan benzine bij rekenen. Gezien ik van het meest noordelijke puntje van NL moet komen.
Maar ik hoef er ook geen 24, wil dr gewoon een.