Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier alles over bier, speciaalbier, festivalbier en wat dan ook.

Favoriete speciaalbier

Favoriet algemeen speciaalbier

Favoriete radler

Favoriet standaard bier

Favoriet standaard buitenlands bier

Favoriete Lokaal bier

Favoriete Bierland

Favoriete Blond

Favoriete Weizen/Witbier

Favoriete Tripel

Favoriete Dubbel

Favoriete Quadrupel

Favoriete IPA

Favoriete Bruin/Amber

Favoriete Bockbier
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fanatieke speciaalbierdrinker hier. Volgens Untappd al (relatief, natuurlijk) 577 unieke bieren gedronken. Anderen hier die ook Untappd hebben ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Fanatieke speciaalbierdrinker hier. Volgens Untappd al (relatief, natuurlijk) 577 unieke bieren gedronken. Anderen hier die ook Untappd hebben ?


DeBeTwe. Heb het pas sinds kort weer opgepakt, had het blijkbaar al sinds 2014.

Begin dan ook gewoon vanaf dit punt, als ik alles moet toevoegen wat ik al gehad heb moet ik te ver terugdenken. Smaak is wel veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top topic dit. Ben zelf ook een gigantisch fan van speciaalbieren. Heb ook Untapped gebruikt, maar met dit topic misschien maar weer eens downloaden en gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tip: Beers and Barrels in Utrecht. Moeilijk veel speciaalbieren op de kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook net de app gedownload. Precies wel een hele klus om al die bieren toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Tip: Beers and Barrels in Utrecht. Moeilijk veel speciaalbieren op de kaart.


Take One in Maastricht ook echt top! Een café waar je moet doorgeven wat je smaak is, en die kerel kiest vervolgens iets passends voor je uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pintelier in Groningen ook, 2e beste van het land verkozen vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Café Jos bij ons in Nijmegen ook paar keer 3e geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
klapstoel schreef:
Tip: Beers and Barrels in Utrecht. Moeilijk veel speciaalbieren op de kaart.


Take One in Maastricht ook echt top! Een café waar je moet doorgeven wat je smaak is, en die kerel kiest vervolgens iets passends voor je uit.


Voeg hier ook De Gouverneur maar aan toe als je in Maastricht bent en speciaalbier wilt drinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 17:16 
 
Hardtraxx Elite

Speciaal bier drink ik niet zo vaak maar vind het wel heerlijk.

Laatste keer trouwens dat ik echt genoten heb van festivalbier kan ik me niet meer herinneren. Wat een waterig bier is dat toch telkens weer.

Normaal gesproken geen fan van alle Radler varianten, maar de bastaardjes van Hertog Jan vind ik wel lekker, tenminste niet zo'n overheersende zoete smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drinkers Pub in Eindhoven heeft ook heel veel speciaalbieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

' goed proeven' in Arnhem, veel speciaal bier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midtown in Deventer ^^

Misschien een idee om alle suggesties in de OP te zetten, zodat het makkelijk te vinden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Untappd ook gewoon Steffnov :P niet zo lang geleden pas begonnen hoewel ik graag dergelijke biertjes drink, dus het aantal is niet helemaal representatief, maar goed. Vooral fan van zware, volle biertjes als quads en sterke ales.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is jullie untappd naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg op untappd. Voor noordelingen kan ik café de Pintelier aanraden in Groningen.

ff wat random favorietes melden lijkt me wel nuttig. Op die manier krijgen jullie een beeld van mijn smaak en kunnen we elkaar pilsjes aanraden

Favoriete speciaalbier: Einbecker (winter)bock. GVD €12,50 de krat in duitsland. Voor speciaalbier. Betere prijs/kwaliteit vind je niet

Favoriete speciaalbier (Wat altijd wel goed te verkrijgen is persoonlijk): HJ Grand prestige. Is vaak in de aanbieding. Ook goeie prijs/kwaliteit verhouding. Altijd lekker.

Favoriete radler: Warsteiner. In ieder geval niet het idee dat je fucking ranja aan het zuipen bent.

Favoriete lokaal bier Ostfriesen Bräu. Klein tentje even over de grens. Kan je ook nog mega lekker Duits uit eten (mooi gevuld bord met vlees). En zoooo goed bier. In de tijden van kerstmarkt schenken ze daar een beperkte oplage Weihnachtbier. Met een paar maten om de tafel zitten met een 5 liter fustje. Don-Ders-Lekker. De gewone landbier die ze het hele jaar schenken is ook top. Mijn absolute nummer 1.

Beste speciaalbier van de tap beetje cliché, maar HJ GP.

Favoriete weissenbier Franziskaner Dunkel, Erdinger Weißbier

Favoriete belg Affligem Dubbel

Eervolle vermeldingen Bavaria Bok.

Beste biertje "gewoon chill om te drinke" Becks of HJ

Favoriete Bierland: hahaha. Duidelijk
Afbeelding

PROST
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 17:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk lijstje en idee, ik zet het in de OP.

Favoriete speciaalbier: Franziskaner Dunkel Weizen, niet mijn favoriete, net niet maar wel degene over het algemeen denk ik, gezien de volgende vraag is wat makkelijk te verkrijgen is. Maar het is vol en stevig en tegelijkertijd enorm fris. Hou ik zelf wel van.

Favoriet algemeen speciaalbier Pauwel Kwak, heerlijk. Voor mij het beste speciaal bier wat er is. Binnenkort ook een 4 tal monnikenglazen aanschaffen.

Favoriete radler: Hacker-Pschorr, Duitsers en Oostenrijkers weten wel hoe ze radler moeten maken in tegenstelling tot 7up met bier wat je hier hebt.

Favoriet standaard bier: Hertogh Jan, iedereen die het hier niet mee eens is, heeft geen biersmaak.

Favoriet standaard buitenlands bier: Superbock (Portugees) Karlovacko (Kroatie) deze komen voor mij echt in

Favoriete Lokaal bier: Maallust, zat vlakbij ons, heeft prima speciaalbiertjes. Hun meer speciale zijn beter dan hun standaard biertjes, dat wel.

Favoriete Bierland: Qua Speciaalbiertjes toch wel Belgie maar qua standaard bier is het wel een gedeelde eerste plek voor Duitsland en Kroatie.

Favoriete Blond: Vedette Extra Blond of Brand Zwaar Blond.

Favoriete Weizen/Witbier: Franziskaner, by far. Qua witbier toch wel Texels Wit.

Favoriete Tripel: Pauwel Kwak

Favoriete Dubbel: Kasteel Dubbel

Favoriete Quadrupel: La Trappe Quadrupel Oakaged

Favoriete IPA: Ben niet zo van de IPAs''s

Favoriete Bruin/Amber Leffe Bruin is bazig.

Favoriete Bockbier: Hertogh Jan voor Herfst, Texels Springbok voor Lente
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua Weissbier gaat er niks boven Paulaner. Donders lekker.

En Broken Balance, juist in Duitsland krijg je als je een radler bestelt bier met 7up :P Nederlandse Radler is gewoon frisdrank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

La Trappe Isid'Or & Oak Aged zijn trouwens ook favorietjes van me. Die banaansmaak en bier gaan fucking goed samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 23:38 
 
Hardtraxx Elite

Neem mij maar. Ee naar Oostenrijk hebben ze namelijk een bierbad

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend met m'n chickie naar Antwerpen, aanraders?? Welke kroeg moet ik heen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf toch vooral fan van de zwaardere biertjes, of in ieder geval degene met een volle smaak. Paix Dieu en Zundert qua tripels of gewoon zwaardere als Gulden Draak Brewmaster Edition, Gouden Carolus Indulgence - Whisky Infused of Rochefort 10. Gisteren nog de Emelisse Black & Tan Bruichladdich BA gehad, niet meer in productie maar ook heerlijk. Qua IPAs ga ik dan richting de Urthel Samaranth of Leffe Royale Cascade IPA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Dit weekend met m'n chickie naar Antwerpen, aanraders?? Welke kroeg moet ik heen??

Bocadero :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit weekend met m'n chickie naar Antwerpen, aanraders?? Welke kroeg moet ik heen??


Cargo club (voormaling Red & Blue) :innocent:

EDIT: ow wacht, dit is het speciaalbier topic :lol:
1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic