jordifcg op untappd. Voor noordelingen kan ik café de Pintelier aanraden in Groningen.
ff wat random favorietes melden lijkt me wel nuttig. Op die manier krijgen jullie een beeld van mijn smaak en kunnen we elkaar pilsjes aanraden
Favoriete speciaalbier: Einbecker (winter)bock. GVD €12,50 de krat in duitsland. Voor speciaalbier. Betere prijs/kwaliteit vind je niet
Favoriete speciaalbier (Wat altijd wel goed te verkrijgen is persoonlijk): HJ Grand prestige. Is vaak in de aanbieding. Ook goeie prijs/kwaliteit verhouding. Altijd lekker.
Favoriete radler: Warsteiner. In ieder geval niet het idee dat je fucking ranja aan het zuipen bent.
Favoriete lokaal bier Ostfriesen Bräu. Klein tentje even over de grens. Kan je ook nog mega lekker Duits uit eten (mooi gevuld bord met vlees). En zoooo goed bier. In de tijden van kerstmarkt schenken ze daar een beperkte oplage Weihnachtbier. Met een paar maten om de tafel zitten met een 5 liter fustje. Don-Ders-Lekker. De gewone landbier die ze het hele jaar schenken is ook top. Mijn absolute nummer 1.
Beste speciaalbier van de tap beetje cliché, maar HJ GP.
Favoriete weissenbier Franziskaner Dunkel, Erdinger Weißbier
Favoriete belg Affligem Dubbel
Eervolle vermeldingen Bavaria Bok.
Beste biertje "gewoon chill om te drinke" Becks of HJ
Favoriete Bierland: hahaha. Duidelijk
PROST