Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 15:33 

Hardtraxx Veteran

Morgen nog een dagje drinken want bruiloft. Daarna tot de marathon van Eindhoven alcoholvrij. Heb eind september nog weekendje Madrid staan, daar nuttigen we wel paar biertjes. Maar verder 1,5 maand geen alcohol. Ben toch wel erg groot bierfanaat. Mijn vriendin denkt dat ik het niet kan volhouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 16:10 

Hardtraxx Veteran

Heb het ooit 6 of 7 dagen volgehouden. Denk niet dat ik dat ooit ga overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2025 08:48 

Hardtraxx Veteran

Ik zit nu midden in mijn droge weken. 10 sept mogen we weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2025 12:36 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Heb het ooit 6 of 7 dagen volgehouden. Denk niet dat ik dat ooit ga overtreffen.

Was je ziek, maat??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2025 17:03 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
corneelwr schreef:

Was je ziek, maat??

Toen lag hij nog aan de tiet bij z'n moeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 13:33 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Mitch schreef:
corneelwr schreef:

Was je ziek, maat??

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 13:37 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Mitch schreef:
corneelwr schreef:

Was je ziek, maat??

Hahah zeer accuraat vriend Steffnov :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2025 14:19 

Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Remi schreef:

:cool:

Wij hebben nog een kaartje over voor de zaterdag, dus mocht iemand hier interesse hebben hoor ik het wel!

Vrijdag weer even naar de Caigny, wat inkopen doen voor de adventkalender, komen weer leuke maanden aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2025 12:54 

Hardtraxx Veteran

Koelkast is weer stacked met oa LADS, Treehouse's, Other Half's, Marlowe, Fidens's, Trillium's, Brujos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2025 21:49 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Morgen nog een dagje drinken want bruiloft. Daarna tot de marathon van Eindhoven alcoholvrij. Heb eind september nog weekendje Madrid staan, daar nuttigen we wel paar biertjes. Maar verder 1,5 maand geen alcohol. Ben toch wel erg groot bierfanaat. Mijn vriendin denkt dat ik het niet kan volhouden

Is gelukt! Paar 0.0 tussendoor. Morgen weer in de Spaanse zon een lekkere cerveza
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2025 08:15 

Hardtraxx Veteran

Adventkalender van Mr. Hop besteld. Kom maar door :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2025 09:32 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Koelkast is weer stacked met oa LADS, Treehouse's, Other Half's, Marlowe, Fidens's, Trillium's, Brujos.

Okeeeeeee dan, durf te delen! :cool:
Ik kreeg pas 'plots' een aankondiging dat een set Donck-bieren die ik besteld had onderweg was. Ik denk: huh? Blijkbaar had ik die 1,5 jaar geleden besteld voordat de brouwer überhaupt aan het brouwen was geslagen en nu waren ze klaar om te versturen. Dat was een aangename verrassing, haha.

Brouwer Evert is 'Japan'-kenner en helemaal leip van fermenteren en koken. Zo was hij patissier bij Zilte in Antwerpen, dat restaurant heeft 3 Michelin-sterren.
In zijn bieren zie je veel Japanse invloeden terug, met dus fermentatie maar ook sakura bloesem en bier gerijpt op sake vaten.
De set had de volgende 6 flessen:
Umeboshu 2023
Hana 2024
Taru 2024
Karishi Kafun 2022
Acan 2024
B. Bonka 2023

Erg benieuwd naar! Verder schuif ik de laatste tijd meer op naar een wijn-fase alhoewel er binnenkort nog wel wat speciaalbiergerelateerde dingen staan. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2026 15:23 

Hardtraxx Veteran

Nog een week keerls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2026 15:24 

Hardtraxx Elite

Langste maand van mn leven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2026 16:33 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Nog een week keerls.

Yasss, echt exact nog een week. Vrijdag de 30e op dit tijdstip gaat de eerste open.
Ik koop of bestel eigenlijk zelden meer bier maar vanmorgen vroeg ik me af wat 't eerste biertje gaat worden en ik kwam er maar niet uit. Daarom voor de zekerheid maar 5 varianten Goose Island BCBS gekocht (zie > https://www.acedrinks.nl/c/producten?name=goose+island rond de 18 euro, geen geld) en wat blikken Other Half ( zie > https://www.acedrinks.nl/c/producten?name=other+half , 4.4* rating zoals Vapor Ringz voor 6 piek is echt spotgoedkoop).
Zodoende heb ik even wat te kiezen volgende week. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2026 14:56 

Hardtraxx Veteran

Met een beetje geluk heb ik Placing Flowers van Fidens op tijd binnen voor zaterdag. Hoogst beoordeelde NEIPA van 2024. :cool:
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic