Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Op de heenweg naar Supersized weer aardig wat specials weg staan harken maar ben er nu wel weer even klaar mee. De komende 4 a 5 weken weer even een stopje.

edit: Sjoerd en Indy, dat is een aanrader hoor ;)


Die tijd komt nog wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ja oke, dat klopt. Wie heeft in jou vriendenlijst de meest unieke biertjes gehad?


Iemand uit m'n voetbalteam. Over de 1200 zag ik net!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://untappd.com/user/shep133

Geen idee in hoeverre al zijn checkins legitiem zijn, maar het geeft denk ik wel een beeld dat er een hoop verschillende bieren zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man. Dan ben je in ieder geval heel goed bezig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 16:16 
 
Hardtraxxer

De 300 unieke gepasseerd afgelopen week :thumbup:

https://untappd.com/user/Caseyopthoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou kunnen, maar 11k unieke checkins is toch wel redelijk veel. Ik zat een tijd terug in Amsterdam in een café waar 2 mannen ook +- 4k unieke checkins hadden en was daardoor al impressed.

Zelf zit ik op 1196 zag ik. Ook best pittig nu ik er over nadenk want ben op 1-1-2018 gestopt op de 1000 unieke bieren en pas rond 10 februari weer begonnen. Dus in 2,5 maand tik ik er ook bijna 200 weg, en dan drink ik over het algemeen hooguit 1 dag in het weekend en niet doordeweeks :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het zou kunnen, maar 11k unieke checkins is toch wel redelijk veel. Ik zat een tijd terug in Amsterdam in een café waar 2 mannen ook +- 4k unieke checkins hadden en was daardoor al impressed.

Zelf zit ik op 1196 zag ik. Ook best pittig nu ik er over nadenk want ben op 1-1-2018 gestopt op de 1000 unieke bieren en pas rond 10 februari weer begonnen. Dus in 2,5 maand tik ik er ook bijna 200 weg, en dan drink ik over het algemeen hooguit 1 dag in het weekend en niet doordeweeks :cry:


Drink je dan wel 'hele' biertjes of verdeel je ze ook wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er aan met wie ik ben. Als ik alleen ben / met vriendin hele biertjes maar als ik bijvoorbeeld met Ramon ben (RIP Roman) dan deel ik wel als er van een biertje maar één fles is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ligt er aan met wie ik ben. Als ik alleen ben / met vriendin hele biertjes maar als ik bijvoorbeeld met Ramon ben (RIP Roman) dan deel ik wel als er van een biertje maar één fles is.


Ja precies. Zo doe ik het ook! Vanavond waarschijnlijk speciaalbier avondje met vrienden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer wat Schotse en Engelse biertjes in kunnen checken afgelopen dagen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ja oke, dat klopt. Wie heeft in jou vriendenlijst de meest unieke biertjes gehad?

Denk dat van de Hardtraxx brigade Stefan een eind komt qua unieke check-ins (https://untappd.com/user/Steffnov)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ja oke, dat klopt. Wie heeft in jou vriendenlijst de meest unieke biertjes gehad?

Denk dat van de Hardtraxx brigade Stefan een eind komt qua unieke check-ins (https://untappd.com/user/Steffnov)


Kom al redelijk in de buurt en dan is Remi toch verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn friends list is het iig deze gast, die ook bieren brouwt onder Raven Hill Bone. Niet van HT though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister 3 jaar oude Val Dieu Grand Cru gehad :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Zenda schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ja oke, dat klopt. Wie heeft in jou vriendenlijst de meest unieke biertjes gehad?

Denk dat van de Hardtraxx brigade Stefan een eind komt qua unieke check-ins (https://untappd.com/user/Steffnov)


Kom al redelijk in de buurt en dan is Remi toch verder!

Ik zag gisteren dat Stefan net een jaar bezig is en al de 660 aantikt dus gemiddeld gezien overtreft hij mij wel hoor :lol: . Ik heb nu weer even een alcoholvrije periode dus zal niks inchecken.
Ik merk toch wel dat de checkins bij mij ontzettend afnemen. Ik drink over het algemeen maar één dag in de week (of zelfs niet, maar dat komt niet héél vaak voor, 2 a 3 maanden per jaar) en die ene dag in de week dat ik wél drink gaat dan vaak op aan feesten / festivals / café. Maar we gaan zien wat de komende tijd brengt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar bieren van Prairie, maar ben niet bereid om minimaal 12 euro neer te leggen voor 1 flesje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ben erg benieuwd naar bieren van Prairie, maar ben niet bereid om minimaal 12 euro neer te leggen voor 1 flesje >.<


Ook niet voor een Westvleteren 12?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
klapstoel schreef:
Ben erg benieuwd naar bieren van Prairie, maar ben niet bereid om minimaal 12 euro neer te leggen voor 1 flesje >.<


Ook niet voor een Westvleteren 12?


die kan ik nog wel goedkoper krijgen als ik goed zoek. ze krijgen wel allemaal goede beoordelingen, maar bij de lokale bierwinkel kost een fles Prairie Pirate Noir 16 euro...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet jij ook alweer op Untappd dan Klapstoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Hoe heet jij ook alweer op Untappd dan Klapstoel?


https://untappd.com/user/tiemedej
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe heet jij ook alweer op Untappd dan Klapstoel?


https://untappd.com/user/tiemedej


Ah ja, dat ben jij dus! Dacht het al, maar wist het even niet meer zeker. Dan heb ik er in ieder geval het goede beeld bij! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
klapstoel schreef:
Ben erg benieuwd naar bieren van Prairie, maar ben niet bereid om minimaal 12 euro neer te leggen voor 1 flesje >.<


Ook niet voor een Westvleteren 12?

Daar heb ik juist geen 12 euro voor over. Leuk hoor, die hele hype etc, maar leuk voor een keer. Een ongeoefende drinker zal weinig tot geen verschil proeven tussen een WV12 of een St Bernardus 12.

Dan zijn er zat bieren waar ik die 12 euro (of meer) liever aan uit geef. Waaronder inderdaad bieren van Prairie. Klapstoel, die bieren kosten inderdaad wel wat maar je zou een flesje kunnen delen (dus kosten / 2) of pak een duurdere fles als afsluiting van een mooie avond bierproeven. Dan vind ik het wel kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zag gisteren dat Stefan net een jaar bezig is en al de 660 aantikt dus gemiddeld gezien overtreft hij mij wel hoor :lol:


Neuh, ik deed het "voor mezelf" al langer, dus bij het aanmaken van het account kon ik er gelijk al een heleboel invullen :P Dus dit is niet allemaal van een jaar tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
klapstoel schreef:
Ben erg benieuwd naar bieren van Prairie, maar ben niet bereid om minimaal 12 euro neer te leggen voor 1 flesje >.<


Ook niet voor een Westvleteren 12?

Daar heb ik juist geen 12 euro voor over. Leuk hoor, die hele hype etc, maar leuk voor een keer. Een ongeoefende drinker zal weinig tot geen verschil proeven tussen een WV12 of een St Bernardus 12.

Dan zijn er zat bieren waar ik die 12 euro (of meer) liever aan uit geef. Waaronder inderdaad bieren van Prairie. Klapstoel, die bieren kosten inderdaad wel wat maar je zou een flesje kunnen delen (dus kosten / 2) of pak een duurdere fles als afsluiting van een mooie avond bierproeven. Dan vind ik het wel kunnen.


Dat zou inderdaad nog wel kunnen. Vraag me dan wel af of die bieren in Amerika ook duur zijn (relatief).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Stefan, ik vond het al zo allejezus veel.

Klapstoel, check hier even:
https://www.debierliefhebber.nl/brouwer ... tisan-ales . Aantal stouts onder de 10 euro. De Bible Belt (goede rating) kost nog geen 9 euro voor een halve liter uit blik.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic