Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 19:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor O&N een literfles Gulden Draak Brouwmeester en een literfles Karameliet. Mooi die open poppen om 12 uur ipv Champagne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Voor O&N een literfles Gulden Draak Brouwmeester en een literfles Karameliet. Mooi die open poppen om 12 uur ipv Champagne.

Haha, dit doe ik altijd met de goedkoopste flessen champagne. Beetje poppen, paar slokken en dan blijft het weer staan.

Ik ga me vandaag eens buigen over de line-ups die de komende dagen genuttigd gaan worden. Dat vind ik altijd al een groot deel van de pret, beetje van te voren uitdokteren wat er welke dagen gedronken gaat worden enzo :lol: . De voorpret.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het juist prachtig als ik zonder voorbereiding een slijterij binnenloop. Als de slijterij een mooie en grote bierselectie heeft voel ik me net als een kind in een snoepwinkel. Maar dan de volwassen versie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisterenavond ook weer met een maat in de slijterij een paar makkers gekocht. Idd net een snoepwinkel.
En er kwam gisteren een pakket van Beerwulf binnen, ben benieuwd wat ik van m'n ma krijg voor kerst :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gisterenavond ook weer met een maat in de slijterij een paar makkers gekocht. Idd net een snoepwinkel.
En er kwam gisteren een pakket van Beerwulf binnen, ben benieuwd wat ik van m'n ma krijg voor kerst :whistle:


Een ontmoetingspakketje? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat ze bockjes of een kerstpack heeft gehaald. Boeit me ook niet zoveel, vind t al top dat ik speciaalbier krijg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik gok dat ze bockjes of een kerstpack heeft gehaald. Boeit me ook niet zoveel, vind t al top dat ik speciaalbier krijg :D


Groot gelijk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En, speciaalbiertjes gekregen ;) ?
Ik had toch als doel gesteld om de 1100 te halen, dit jaar? De kerstdagen zijn op zich vrij rustig geweest, dus ik heb net even op Untappd gekeken. Ik moet er nog 13 inchecken dit jaar om dat doel te halen. Ik heb zaterdag nog een verlaat kerstdiner met Ramon dus op zich is het nog te doen. :thumbup:

Iedereen met de Kerst nog lekker doorgebierd? Ik zag Rowan aardig zijn best doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 13:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zelf niet veel nieuwen gehad, maar wel gewone speciaalbieren.

Met O&N met Jordi even een biermenu samenstellen voor de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich m'n best wel gedaan afgelopen week. Vorige week zaterdag had ik 104 unieke bieren, nu staat de teller op 125. Best tevreden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb zaterdag nog een verlaat kerstdiner met Ramon dus op zich is het nog te doen. :thumbup:


Alleen is Ramon een beetje ziek, dus de kans is aanwezig dat je alleen moet gaan drinken. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk!

Bij de Graaf van Vlaanderen in Apeldoorn hadden ze een actie. Voor 2,50 kreeg je een willekeurig biertje ingepakt in cadeauverpakking. Je wist dus niet welk biertje je kreeg, maar dan vind ik 2,50 weinig geld. Vooral voor in een kroeg.

En voor Oudejaarsdag een Westvleteren 12 gekocht :$ bij de plaatselijke Mitra €10 voor een fles, maar ja. Het moet het waard zijn blijkbaar

Nog even een overzicht van bieren die ik de afgelopen dagen had en erg lekker vond:
Judas
Delirium Tremens
Jopen Meesterstuk 2018
Hopdonders Donderhop (IPA)
Flying Dog Raging Bitch
Gulden Draak 9000
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het Kerst Pack gekregen voor kerst ^^ Zitten goeie bieren tussen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maatje van me was net bij de Caigny in Essen en die heeft deze 2 meegenomen om te delen, stonden al even op mijn lijstje:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wat loos voor dit topic, maar als je op zoek bent naar speciaalbierglazen, moet je eens kijken bij de plaatselijke kringloopwinkel. Heb een mooi glas op de kop getikt voor 35 cent
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 4 voor mijn #goal van 1100 dit jaar. Gaat tegen verwachting in lukken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het jaar netjes afgesloten met 1100, nu een alcoholpauze tot de carnaval. Ben er wel even klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier een overzicht van mijn adventkrant van de mitra (mochten er mensen zijn die hem volgend jaar willen kopen. Zou vast anders zijn, maar dan heb je een idee)

1/24 - Kwaremont (Blond)
2/24 - Tongerlo NOX (Dubbel)
3/24 - Snab 1410 (Pale Ale)
4/24 - Kompaan 39 Bloedbroeder (Stout)
5/24 - La Trappe Isid'or (Strong Golden Ale)
6/24 - vandeStreek Dark Roast (Stout)
7/24 - Kasteel Tripel
8/24 - Alfa Super Dort
9/24 - Meantime Chocolate Porter
10/24 - Oedipus Gaia (IPA)
11/24 - Hoegaarden Verboden Vrucht (Strong Dark Ale)
12/24 - Bronckhorster Populus 6921 (Quadrupel)
13/24 - Palm Spéciale
14/24 - Maneblusser Herfstbok
15/24 - Jopen Trinitas Tripel
16/24 - Lowlander Poorter (Porter)
17/24 - Texels Eyerlander (Pale Ale)
18/24 - Lindeboom Gouverneur Blond
19/24 - Bird Nognietnaar Huismus (American Brown Ale)
20/24 - Hoegaarden Grand Cru (Strong Golden Ale)
21/24 - Hertog Jan Grand Prestige (Gerstewijn)
22/24 - Urthel Saisonnière (Saison)
23/24 - Weihenstephaner Hefeweissbier
24/24 - Erdinger Dunkel

Over het algemeen wel tevreden, maar volgend jaar kies ik voor een duurdere adventkrant. Haal je toch meer uit. Vooral die van Hopt heeft veel dure biertjes in het krat die je niet zo snel in de winkel kan krijgen. Voor 70 euro krijg je echt veel terug, en als je even wacht tot december betaal je 60 euro voor een adventkrat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Westvleteren 12 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Westvleteren 12 :loving:


+1 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Westvleteren 12 :loving:


+1 :loving:


Wat vind jij zo fijn aan het bier als ik vragen mag? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben geen kenner dus kan het moeilijk uitleggen. Hij is vol, maar ook nog wel subtiel met de zoetheid. Eigenlijk de perfecte verhouding. En de zwaarte valt ook nog wel mee, dus je wordt niet overdonderd door de 10%
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier Lambiek/Geuze bieren gehad? Zo ja, ervaringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Heeft iemand hier Lambiek/Geuze bieren gehad? Zo ja, ervaringen?

Te ranzig voor woorden. Echt het meest vieze bier dat ik ooit heb gehad, met afstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
klapstoel schreef:
Heeft iemand hier Lambiek/Geuze bieren gehad? Zo ja, ervaringen?

Te ranzig voor woorden. Echt het meest vieze bier dat ik ooit heb gehad, met afstand.


Totaal niet mee eens! Geuze en lambiek zijn bieren die je moet leren waarderen. Zitten heel veel zuren in die niet iedereen lekker vind (heeft te maken met spontane gisting en nagisting op fles etc.). Ik had laatst Oude Geuze Cuvee Renee en die was echt super lekker! Zo is de ene Geuze de andere ook niet. De ene heeft wat meer zuren op de voorgrond (zoals die Oude Geuze) en sommige wat meer op de achtergrond wat het dan weer ontzettend fris maakt (Geuze Boon of Mort Subite Geuze).
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic