Vrijdagavond de La Trappe Quadrupel na een tijdje weer eens gehad.
Was vergeten hoe gruwelijk lekker die is.
Was vergeten hoe gruwelijk lekker die is.
Haha heb ze zelf gewonnen via een raffle, maar ze waren te koop via de mikkeller webshop, wel in 5min uitverkocht. Waren 400DKK voor een 4-pack (zo’n 50eu). https://shop.mikkeller.dk/products/heady-topper-4-packRemi wrote:^ Yes, dit zijn!
Scoren gruwelijk op alle rate-sites. Heb je ze zelf besteld? En zo ja, hoeveel was je kwijt?
Als je er vanaf wilt hoor ik het wel hé!
elroyce wrote:Waren 400DKK voor een 4-pack (zo’n 50eu)
Er gaat veel geld in om, broeder. Met Black Friday werd een bier gereleased waar ik eerder over heb gepost:MelvinFR wrote:elroyce wrote:Waren 400DKK voor een 4-pack (zo’n 50eu)

Een flesje van mij zou hier niet misstaan denk ik haharakkietakkie wrote: Als je nog mooie flessen hebt die je wil schenken, graag.
Hoe doe je dat allemaal in godsnaam?Remi wrote:Van het weekend een biertje of 13 kunnen afvinken, zal straks eens een update posten. Uit mijn hoofd nog 37 te gaan, dit kalenderjaar. #goals tot de 1100.
Er zijn zoveel bieren, dat is niet meer normaalRowanyt1309 wrote:Hoe doe je dat allemaal in godsnaam?Remi wrote:Van het weekend een biertje of 13 kunnen afvinken, zal straks eens een update posten. Uit mijn hoofd nog 37 te gaan, dit kalenderjaar. #goals tot de 1100.![]()
Als je boven de 1000 komt dan gaat het toch juist heel langzaam omdat je al zoveel gehad hebt? Waar haal je alles vandaan als ik vragen mag?
Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?Steffnov wrote:Er zijn zoveel bieren, dat is niet meer normaalRowanyt1309 wrote:Hoe doe je dat allemaal in godsnaam?Remi wrote:Van het weekend een biertje of 13 kunnen afvinken, zal straks eens een update posten. Uit mijn hoofd nog 37 te gaan, dit kalenderjaar. #goals tot de 1100.![]()
Als je boven de 1000 komt dan gaat het toch juist heel langzaam omdat je al zoveel gehad hebt? Waar haal je alles vandaan als ik vragen mag?ik sta nu op 450 of iets in die richting, en als ik nog kijk wat ik allemaal niet heb gehad...geen beginnen aan joh
Ik heb pasgeleden voor het eerst online wat gekocht omdat het Black Friday was. Al mijn andere bieren zijn gewoon gekocht in een winkel of in een café.Rowanyt1309 wrote:Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?
Netjes en goed bezig. Vind het wel interessant om jou account in de gaten te houden. Zitten leuke biertjes tussen.Remi wrote:Ik heb pasgeleden voor het eerst online wat gekocht omdat het Black Friday was. Al mijn andere bieren zijn gewoon gekocht in een winkel of in een café.Rowanyt1309 wrote:Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?
Moet zeggen dat ik jouw naam ook wel erg regelmatig in mijn overzichtje voorbij zie komen hoor, haha.Rowanyt1309 wrote:Netjes en goed bezig. Vind het wel interessant om jou account in de gaten te houden. Zitten leuke biertjes tussen.Remi wrote:Ik heb pasgeleden voor het eerst online wat gekocht omdat het Black Friday was. Al mijn andere bieren zijn gewoon gekocht in een winkel of in een café.Rowanyt1309 wrote:Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?
Zo te zien ben je op dit moment ook bezigRowanyt1309 wrote:Oeps! Maarja, je bent long en je wilt wat.