Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdagavond de La Trappe Quadrupel na een tijdje weer eens gehad.
Was vergeten hoe gruwelijk lekker die is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verse hop uit de US of A binnon. :cool:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Yes, dit zijn ze!
Scoren gruwelijk op alle rate-sites. Heb je ze zelf besteld? En zo ja, hoeveel was je kwijt?

Als je er vanaf wilt hoor ik het wel hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ Yes, dit zijn!
Scoren gruwelijk op alle rate-sites. Heb je ze zelf besteld? En zo ja, hoeveel was je kwijt?

Als je er vanaf wilt hoor ik het wel hé!

Haha heb ze zelf gewonnen via een raffle, maar ze waren te koop via de mikkeller webshop, wel in 5min uitverkocht. Waren 400DKK voor een 4-pack (zo’n 50eu). https://shop.mikkeller.dk/products/heady-topper-4-pack
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Waren 400DKK voor een 4-pack (zo’n 50eu)


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 20:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Even iedereen op de vorige pagina toegevoegd :D xd
https://untappd.com/user/Keessonnema

Zelf nog niet zo lang bezig, maar kan wel genieten van veel verschillende soorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
elroyce schreef:
Waren 400DKK voor een 4-pack (zo’n 50eu)


:surrender:


Er gaat veel geld in om, broeder. Met Black Friday werd een bier gereleased waar ik eerder over heb gepost:
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/11/24/in ... 6-a1582542

Euro of 25 voor een fles. Het is wat mensen er voor geven. Maar het mag wel gezegd worden, voor veel van zulke bieren is het de prijs waard. Eventueel share je hem met iemand, dan is het vaak goed te doen. Maar als je een stevige fles er bij pakt en je bent daar een uur zoet mee is het al wat beter te rijmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Van het weekend deze fles gehad :love: :

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zijn (imperial) stouts zo populair? Ik heb zelf nog niet veel stouts gehad dus ik heb nog geen goed beeld van de stouts, maar op elk bierforum worden stouts de hemel ingeprezen. Met name stouts die gebrouwen zijn met een sterke drank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren nog een aantal biertjes gedronken, met als absolute uitschieter de Palm Royale. Wat een lekker biertje zeg! :loving: Gulden Draak Brewmasters Edition vond ik niet heel spannend, gewoon prima. Vanavond nog een stuk of 8 biertjes proberen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 16:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Van de Sint en voor mijn diploma diverse bierpakketjes gehad, dus voorlopig kunnen we weer proeven :)

En aangezien iedereen zijn untappd dropt: https://untappd.com/user/sanderjt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen Untapped nodig als je een aardige collectie hebt. Ik deel de collectie overigens wel met mijn Oom, dus van elk biertje zijn er altijd 2 gekocht/gedronken, maar een groot deel is ook gekregen. Denk wel dat er nu tegen de 400 samen gedronken hebben.

Er staan ook de Nl'se merken tussen als normale pilsner., maar de collectie is nog steeds groeiende (over 1450 flessen nu). Als je nog mooie flessen hebt die je wil schenken, graag. Even een PB graag met foto, dan weet ik wel of we die al hebben ofniet

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik brouw al een tijdje bier als hobby. Afgelopen jaar een beetje laten liggen omdat ik het erg druk had met school en werk, maar een tijdje terug de draad weer opgepakt.
Laatste brouwsels die ik had gemaakt waren niet echt naar mijn zin, dus besloten om wat aanpassingen aan mijn brouw installatie te doen, zodat de kwaliteit van mijn bieren wat omhoog zou gaan.
Afgelopen maand dan ook gelijk maar 3x bier gebrouwen.
-Dubbel van lage gisting
-Blonde van lage gisting
-Dubbel van hoge gisting

1e 2 zijn al gebotteld en heb ze stiekem al eens geproefd. (zijn nog erg jong, dus kan ze beter nog even laten rijpen voor het beste resultaat)
Deze zullen met de kerst er wel flink aan gaan denk ik :lol:
Maar na best wel wat tegenvallende brouw resultaten ben ik er best wel tevreden over.

De laatste zit nog in het vat te gisten, ga ik na nieuwjaar bottelen, als ik er tijd voor heb. Wel al even geproefd en gaat ook wel de goede kant op!

https://untappd.com/DeStuiker/beer?edit=success
Link van mijn hobbybrouwerij, staan niet alle bieren op die ik ooit gebrouwen heb. Heb er een aantal aangemeld die ik nog had staan.
Laatste tijd ook zelf wat actief geworden op Untappd:
https://untappd.com/user/sjoerddrinktbier
En op instagram doe ik ook lekker biertjes posten :$
https://www.instagram.com/sjoerddrinktbier/

rakkietakkie schreef:
Als je nog mooie flessen hebt die je wil schenken, graag.

Een flesje van mij zou hier niet misstaan denk ik haha :P :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 09:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verjaardag achter de rug, weer een shitload aan speciaalbier gekregen, vooral veel lokale uit Drenthe, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend een biertje of 13 kunnen afvinken, zal straks eens een update posten. Uit mijn hoofd nog 37 te gaan, dit kalenderjaar. #goals tot de 1100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Van het weekend een biertje of 13 kunnen afvinken, zal straks eens een update posten. Uit mijn hoofd nog 37 te gaan, dit kalenderjaar. #goals tot de 1100.


Hoe doe je dat allemaal in godsnaam? :$
Als je boven de 1000 komt dan gaat het toch juist heel langzaam omdat je al zoveel gehad hebt? Waar haal je alles vandaan als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Remi schreef:
Van het weekend een biertje of 13 kunnen afvinken, zal straks eens een update posten. Uit mijn hoofd nog 37 te gaan, dit kalenderjaar. #goals tot de 1100.


Hoe doe je dat allemaal in godsnaam? :$
Als je boven de 1000 komt dan gaat het toch juist heel langzaam omdat je al zoveel gehad hebt? Waar haal je alles vandaan als ik vragen mag?


Er zijn zoveel bieren, dat is niet meer normaal :lol: ik sta nu op 450 of iets in die richting, en als ik nog kijk wat ik allemaal niet heb gehad...geen beginnen aan joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Remi schreef:
Van het weekend een biertje of 13 kunnen afvinken, zal straks eens een update posten. Uit mijn hoofd nog 37 te gaan, dit kalenderjaar. #goals tot de 1100.


Hoe doe je dat allemaal in godsnaam? :$
Als je boven de 1000 komt dan gaat het toch juist heel langzaam omdat je al zoveel gehad hebt? Waar haal je alles vandaan als ik vragen mag?


Er zijn zoveel bieren, dat is niet meer normaal :lol: ik sta nu op 450 of iets in die richting, en als ik nog kijk wat ik allemaal niet heb gehad...geen beginnen aan joh :P


Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Wat Stefan zegt, inderdaad. Ik heb even snel gekeken en iets van een Amstel Radler, Wieckse Witte, Pauwel Kwak, St Bernardus 6/8/12/tripel heb ik nog nooit ingecheckt, terwijl dat toch standaard spul is. Er is zó ontzettend veel.

Als ik thuis bier wil drinken dan koop ik het overigens niet bij een supermarkt maar dan ga ik naar een slijterij met een exclusief aanbod en dan ben ik ook bereid om daar extra voor te betalen. Het gaat me niet om het aantal check-ins want ik drink ook bier dat ik al gedronken heb. Ik wil wél zoveel mogelijk proeven / ontdekken. Als ik bier lekker vind bestel / koop ik dat gerust nog eens.

Overigens: vrijdag en zaterdag 19 bier kunnen inchecken. 37 nog te gaan in dit jaar dus is nog te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?

Ik heb pasgeleden voor het eerst online wat gekocht omdat het Black Friday was. Al mijn andere bieren zijn gewoon gekocht in een winkel of in een café.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?

Ik heb pasgeleden voor het eerst online wat gekocht omdat het Black Friday was. Al mijn andere bieren zijn gewoon gekocht in een winkel of in een café.


Netjes en goed bezig. Vind het wel interessant om jou account in de gaten te houden. Zitten leuke biertjes tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Nee dat klopt, maar op een gegeven moment heb je toch al wel heel veel gehad. Moet dan toch wel via een site gaan lijkt me?

Ik heb pasgeleden voor het eerst online wat gekocht omdat het Black Friday was. Al mijn andere bieren zijn gewoon gekocht in een winkel of in een café.


Netjes en goed bezig. Vind het wel interessant om jou account in de gaten te houden. Zitten leuke biertjes tussen.


Moet zeggen dat ik jouw naam ook wel erg regelmatig in mijn overzichtje voorbij zie komen hoor, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps! Maarja, je bent long en je wilt wat. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Oeps! Maarja, je bent long en je wilt wat. :beer:

Zo te zien ben je op dit moment ook bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Oeps! Maarja, je bent long en je wilt wat. :beer:

Zo te zien ben je op dit moment ook bezig


Was niet bezig :lol:
Bedoelde jong natuurlijk. :huh:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic