Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat is een krat met 24 'gewone' pils, toch? Is het wat?
Zag dat die beer-advent van hopt.nl niet heel erg boeiend is dus ben blij dat ik die niet gekocht heb.



Nee, ik heb de versie met alleen speciaalbier. Er is ook een versie met 'gewone' pils en een versie 50% pils en 50% speciaalbier. Met alleen speciaalbier is wel het duurste, €50. Weet niet of het voor jou de moeite waard is, gezien je al meer dan 1000 biertjes kent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik denk dat dat lifetime is.

Hij moet nog 69 bieren in de aankomende weken (voordat het jaar voorbij is). Dat zijn er dus meer dan 17 per week xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes Remi, trots! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Remi This is your liver calling: FUCK YOU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat is een krat met 24 'gewone' pils, toch? Is het wat?
Zag dat die beer-advent van hopt.nl niet heel erg boeiend is dus ben blij dat ik die niet gekocht heb.

Afgelopen weekend o.a. met Ramon weekendje weg geweest en ergens zo rond de 30 speciaalbiertjes ingecheckt op Untappd. Zaten wat toppertjes tussen, onder andere:
Caramel Fudge Stout van Kees
Kentucky Breakfast Stout (KBS) van Founders
Hellegijt Barrel Aged Glentauchers van de Natte Gijt
Mangofeber DIPA van Brewski
Thurbo Mango DIPA van Oppigårds Bryggeri

Helaas ook één die tegenviel waar ik erg naar uit keek:
Pineapple Express BA van To Øl.

Inmiddels 1041 unieke bieren ingecheckt. Waar ik eerder dit jaar had ingezet op de 1000 met oudjaar sluit ik niet uit dat de 1100 nog wordt aangetikt als ik zie wat voor dagen ik nog voor de boeg heb. #goals.


29 nieuwe bieren ingecheckt ja. Wat overigens nog steeds te voelen is. Godverdomme.

Vond de KBS van Founders erg lekker, net als de Billiard van Brouwerij Fronaal (An Imperial coffee oatmeal stout with Bourbon Royale coffee beans.). Ook hoge verwachtingen van de Pineapple Express BA van To Øl, maar die viel tegen. Had hem heel wat anders verwacht, helaas. Wil nu wat rustiger aan doen, maar 15 december hebben we al weer het winter bierfestival in Middelburg en met kerst komt de teller ook wel weer op een stuk of 20-25 vrees ik :cry: . Mijn Untappd teller staat nu op een respectabele 804 unieke bieren.

TL;DR : Lekker drinken pik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 14:49 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb nu in ongeveer 3 maanden tijd, 75 unieke beertjes. Remi you nuts? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa. Ik zat er gisteren nog eens over na te denken zonder jullie posts gelezen te hebben. Toen bedacht ik me dat het een strakke doelstelling is maar wel te doen.

Delt-A schreef:
Ik denk dat dat lifetime is.

Nee, ik bedoelde nog in 2017, ja.

Aanstaande zaterdag heb ik een bierproeverij, vrijdag daarop een bierfestival, zaterdag naar Shockerz ( = onderweg bier drinken ), 3 dagen zuipen met Kerst en in het weekend van oudjaar nog 2 gelegenheden. Ik vind het best plausibel.

Ik zat laatst in een speciaalbiercafé in Amsterdam lekker te Untappen toen ik eens stiekem zat mee te kijken op het scherm van mijn buurman. Die man had toen exact 4350 unieke bieren. Ben bijna met hem op de foto gegaan, de legende. Ik zal eens kijken hoe ver hij nu is.

Edit: even opgezocht. Dat was 20 oktober tijdens ADE, 47 dagen geleden. Inmiddels zit hij op exact 4500, dat zijn meer dan 3 bieren gemiddeld per dag. En als je al op 4350 verschillende zit is het godverdomme moeilijk nieuwe bieren vinden, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Keurig Remi, ben zelf net de 200 gepasseerd geloof ik. Wat zijn jouw toppers?

Iemand hier toevallig nog een fles BCBS bemachtigd afgelopen week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was vrijdagochtend al vroeg online om via hopt.nl te kopen maar daar waren ze al uitverkocht. Het schijnt dat de verkoop / lancering daar donderdagmiddag al was begonnen ..
Dit is overigens wel een leuk stukje over de BCBS: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/11/24/in-de-rij-voor-bier-met-bourbonsmaak-14213756-a1582542

Stouts welke ik erg lekker vond / nog graag eens zou drinken:

Kentucky Breakfast Stout (KBS) van Founders Brewing Co
Hel & Verdoemenis Bourbon Barrel Aged van Brouwerij De Molen
Speedway Stout van AleSmith Brewing Company
Even More Jesus van Evil Twin Brewing (Even more coco Jesus heb ik nog staan)
Anagram Blueberry Cheesecake Stout van Omnipollo
Imperial Biscotti Break van Evil Twin Brewing

Fruitige IPA's en zuur spul vind ik vrijwel altijd wel lekker, met hier en daar echte uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan maar niet wennen aan stouts. Laatst Kompaan Bloedbroeder gehad, niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Ik kan maar niet wennen aan stouts. Laatst Kompaan Bloedbroeder gehad, niet mijn ding.


Een stout drink je als wijn, niet als een pils. Bloedbroeder vond ik zelf echt verrassend lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben ook meer van de Quadrupels dan de Stouts. Maar ik vind Stouts niet veel minder oid.

Enige bier wat ik juist niks vind zijn IPA's en Sours
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
klapstoel schreef:
Ik kan maar niet wennen aan stouts. Laatst Kompaan Bloedbroeder gehad, niet mijn ding.


Een stout drink je als wijn, niet als een pils. Bloedbroeder vond ik zelf echt verrassend lekker


deze tip neem ik mee voor de volgende keer. Moet zeggen dat ik de vandeStreek Dark Roast wel aardig vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Enige bier wat ik juist niks vind zijn IPA's en Sours

En ik begon je laatste tijd aardig te vinden :cry: :cry: :cry: :cry: .

Stouts moeten je liggen maar je hebt wel veel variatie doordat hier vrij makkelijk mee te 'spelen' is qua smaak. Iets van (rood) fruit gaat goed samen met koffie en chocolade bijvoorbeeld. Dat proef je erg goed terug in de Anagram Blueberry Cheesecake Stout van Omnipollo die ik noemde. Hij is wel wat duurder maar die vond ik zeer de moeite.

Zelf hou ik ook van whisky en dat komt in sommige bieren (voornamelijk stouts) goed terug. Zeker stouts die gelegen hebben op whisky-vaten zijn wat krachtiger en zachter van smaak though ze vaak wel wat hoger in alcoholpercentage zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

IPA's zijn me echt te bitter :P

Pale Ale's/APA's liggen me meer. Ben vooral van de Belgian Golden Ale, Belgian Dark Ale, Quadrupels, Weizens en Witbieren :P

Gisteren ook St. Bernardus Wit gehad, heerlijk Witbiertje. Vanavond even LaChouffe en T' IJ winterbockjes proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baxbier heeft in samenwerking met Rockin' Ludina een serie barrel aged quadruppels op de markt gebracht. Gister daarvan de PX Oet Grunn (vaten met een 3e leven in feite, nadat er PX Sherry en later Oet Grunn whiskey in heeft gezeten) gehad, heel prima biertje dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond de volgende biertjes proberen: Kompaan Bocks & Triporteur Black IPA. Erg benieuwd naar beide. Mijn untappd teller staat op 218 verschillende biertjes. Gooi jullie untappd nog eens. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://untappd.com/user/Steffnov :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://untappd.com/user/DeBeTwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verlate sinterklaas heeft wat mooie cadeaus gebracht

Jopen Meesterstuk 2017 (Imperial Porter)
Puik Wintermuts (Winter Ale)
Maallust Mooie Madam (Dubbel)
Maallust Zware Jongens (Tripel)
Eem Bronstig (Bock)

Ook nog een geschenkverpakking van La Chouffe, 4 flesjes en een glas :thumbsup:

Ik gebruik het vooral voor mezelf, maar hier is mijn Untappd voor de geïnteresseerden
https://untappd.com/user/tiemedej
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de verjaardag iig mooie winterbiertjes gekregen en een kasteel pakket met een vet mooi glas met dat kasteel bij de voet.

Also literfles Gulden Draak Brouwmeester, gaat gepopt worden op O&N.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://untappd.com/user/Ramonanthonise
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme slecht weekend gehad, geloof maar 3 unieke bieries dus tenzij ik dit weekend de 30 aan ga tikken (= plausibel) gaat de 1100 lastig worden, vrees ik.

Ben even niet ingelogd maar voeg me gerust toe.
https://untappd.com/user/remianthonise
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag een Brugse Zot dag gehad. Begonnen met de blond, toen een bockbiertje en geëindigd met een dubbel. Heerlijke biertjes. :thumbsup:

Mijn untappd is: https://untappd.com/user/rowanyt1309
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voeg me gerust toe!

https://untappd.com/user/Indyy
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic