Ben level up gegaan en vind Geuzebieren ook lekker tegenwoordig. Gisteren Cantillon van de tap bij cafe 100 meter van mn huis, goeie shit
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Het weekend de Barleywine gehad van Frontaal, erg lekker!
Zat er een rieten mandje om het fust?UptempoSoldaat0411 wrote:Ben level up gegaan en vind Geuzebieren ook lekker tegenwoordig. Gisteren Cantillon van de tap bij cafe 100 meter van mn huis, goeie shit
Alm1ghty wrote:Zat er een rieten mandje om het fust?UptempoSoldaat0411 wrote:Ben level up gegaan en vind Geuzebieren ook lekker tegenwoordig. Gisteren Cantillon van de tap bij cafe 100 meter van mn huis, goeie shit
Verder keurig, Deem! Kom maar eens een keer een kijkje in mijn kelder nemen, die ligt vol xxx
dat zei marc d ook 30 jaar geleden
Remi wrote:
![]()
![]()
Verder keurig, Deem! Kom maar eens een keer een kijkje in mijn kelder nemen

Van t weekend nog paar goede bieren gehad bij de plaatselijke Späti! Uitschieter was deze
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 day ago
nvm
Misschien een beetje godslaster in dit topic, maar wat vinden jullie de lekkerste 0.0 of alcoholvrije speciaalbieren? Wil deze zomer niet meer bij bijna alles een biertje met alcohol pakken en ben op zoek naar vervanging.
EDIT: zie net precies dat dit een paar paginas terug ook al is besproken... was wel al 2 jaar terug dus wie weet zijn er nog leuke nieuwe dingen sindsdien
EDIT: zie net precies dat dit een paar paginas terug ook al is besproken... was wel al 2 jaar terug dus wie weet zijn er nog leuke nieuwe dingen sindsdien
Ja, eens. Ik ben ook niet zo van de 0,0 ofzo. Dan drink ik liever een frisje of gewoon water.
Hoe gaan de checkins bij iedereen?
Best aardig. Maar ben de laatste tijd wel iets meer rode wijn aan het drinken.Alm1ghty wrote:Hoe gaan de checkins bij iedereen?
Scheelt wat dat ik doordeweeks niet meer drink, dus ook minder speciaal bier lostrek haha
Ik moet zeggen dat mijn snobniveau steeds hoger komt te liggen. 
Ik vind de Peroni 0.0 erg goed te doen, als je iets speciaalers wil is de Texelse Skuumkoppe 0.0 ook lekker!Sven-O wrote:Misschien een beetje godslaster in dit topic, maar wat vinden jullie de lekkerste 0.0 of alcoholvrije speciaalbieren? Wil deze zomer niet meer bij bijna alles een biertje met alcohol pakken en ben op zoek naar vervanging.
Oh die Texels 0,0 vind ik mij een partij ranzig
.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 day ago
Sinds vorig jaar november bezig, zit op 120 nu.Alm1ghty wrote:Hoe gaan de checkins bij iedereen?
502 op dit momentAlm1ghty wrote:Hoe gaan de checkins bij iedereen?
Iemand nog tips voor goede hazy ipa's?
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 day ago
De hazy janes al gehad van Brewdog?
Die van Horizon zijn ook wel lekker!
Die van Horizon zijn ook wel lekker!
Zonder al te gek te doen iets van Folkingebrew of Spartacus.Tomyio wrote:502 op dit momentAlm1ghty wrote:Hoe gaan de checkins bij iedereen?![]()
Iemand nog tips voor goede hazy ipa's?
Ik zou inderdaad nét die 2 of 3 euro meer neerleggen voor Folkingebrew of Spartacus. (Sub)top, toegankelijk en goed betaalbaar.
De check-ins blijven wat achter de laatste tijd (4373 op het moment).
Ik drink niet zoveel en zovaak meer en als ik zonder m'n biermatties drink, is het meestal geen speciaalbier met uitzondering van een dagje festivallen ofzo. Met Intents en Defqon zit er nog wel wat aan te komen en komend weekend ben ik een paar dagen in Den Bosch dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken. Die hebben wel wat mooie dingen liggen, zag ik.
Ik drink niet zoveel en zovaak meer en als ik zonder m'n biermatties drink, is het meestal geen speciaalbier met uitzondering van een dagje festivallen ofzo. Met Intents en Defqon zit er nog wel wat aan te komen en komend weekend ben ik een paar dagen in Den Bosch dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken. Die hebben wel wat mooie dingen liggen, zag ik.
@melvinFRRemi wrote:dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken
Kom 'toevallig' even langs dan, bromigo's.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 day ago
Den Bosch zit vol met leuke tapperijen en brouwerijen.Remi wrote:Ik zou inderdaad nét die 2 of 3 euro meer neerleggen voor Folkingebrew of Spartacus. (Sub)top, toegankelijk en goed betaalbaar.