Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 16:19 
 
Hardtraxxer

https://locus-publicus.com/

Geen idee hoeveel obscuurs ze hier hebben, maar een enorme lijst aan bieren op de muur. Gezellige toko ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, daar ben ik de laatste keer volgens mij ook geweest en toen bestelden we er nog wat jenever naast. Kan me wel heugen dat toen het licht een eind uit ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rustig hier! Gaan er nog mensen naar https://hoponhopofffestival.com/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan naar Hop in 't Slot. Was vorig jaar top met o.a. The Veil, Neon Raptor, Pulfer, Kollektiv Mead, Amundsen. Ligt mij wat beter dan de Nederlandse zoal Two chef enz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, dit is ook wel echt om de hoek voor ons, haha. Voorgaande jaren prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één keer HOHO geweest en ik vond het wel tof maar zou inderdaad eerder naar een Hop in 't Slot gaan, bijvoorbeeld.
Mocht je van zuur houden: 20 april is het Zwanze-dag met o.a. in Antwerpen wat leuke locaties. De moeite waard om te checken!
Dit jaar alleen met Melodic Madness en carnaval gedronken, vrijdag vliegen we naar Vietnam om een maand rond te reizen en de craft beer scene (die behoorlijk is...) eens goed te checken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien onze lokale drankenhandel ermee gestopt is eigenlijk op zoek naar een nieuwe plek om af en toe wat speciaaltjes in te slaan. Iemand een idee of er ergens een type winkel als De Caigny ligt in Limburg/Belgisch Limburg? (laatste heeft de voorkeur vanwege de lagere prijzen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
vrijdag vliegen we naar Vietnam om een maand rond te reizen en de craft beer scene (die behoorlijk is...) eens goed te checken. :cool:


Goede reis man!
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic