Heb meerdere boekingen dit weekend.Remi wrote:Kom 'toevallig' even langs dan, bromigo's.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Leuke podcasttip voor de bierliefhebber. Gaat over de geografie en historie van bier. Samenwerking tussen De Grote Podcastlas en Folkingebrew.
Aanstaande vrijdag ook in Den Bosch?Remi wrote:komend weekend ben ik een paar dagen in Den Bosch dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken. Die hebben wel wat mooie dingen liggen, zag ik.
Jullie twee in de "tapperij". Ludiek, ludiek!Mitch wrote:Aanstaande vrijdag ook in Den Bosch?Remi wrote:komend weekend ben ik een paar dagen in Den Bosch dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken. Die hebben wel wat mooie dingen liggen, zag ik.
Remi wrote:komend weekend ben ik een paar dagen in Den Bosch dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken.
Ben hier zo vaak voorbij gelopen en dacht altijd dat dit gwn beetje random den bosch cafe was huh. Ff site en insta gecheckt en zie leuke dingen ja, goed om te weten
Zaterdag en zondag. Dus je gaat zeggen dat we elkaar mis gaan lopen?Mitch wrote:Aanstaande vrijdag ook in Den Bosch?Remi wrote:komend weekend ben ik een paar dagen in Den Bosch dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken. Die hebben wel wat mooie dingen liggen, zag ik.
Gisteren is er nog een lading Fidens en Pips Mead toegevoegd aan het menu bij Het Veulen. Zin innnn.
Hahaha die taplist is insane. Beter ga je het niet krijgen in NL.
Haha, jawel. Ik ben er alleen morgen, zaterdag EmporiumRemi wrote:Zaterdag en zondag. Dus je gaat zeggen dat we elkaar mis gaan lopen?Mitch wrote:Aanstaande vrijdag ook in Den Bosch?Remi wrote:komend weekend ben ik een paar dagen in Den Bosch dus ik ga onder andere bij Tapperij Het Veulen kijken. Die hebben wel wat mooie dingen liggen, zag ik.![]()
Gisteren is er nog een lading Fidens en Pips Mead toegevoegd aan het menu bij Het Veulen. Zin innnn.
HahahaAlm1ghty wrote: Jullie twee in de "tapperij". Ludiek, ludiek!
Jezus Alm1ghty, het kwartje valt nu pas.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Bierpakketje online gekocht bij Beer in a Box, leuk concept!
Je kiest de stijl bier die je wilt maar je weet niet van te voren van welke brouwerijen je de bieren krijgt.
Dus er zit altijd wel wat tussen wat je nog niet hebt gehad!
Je kiest de stijl bier die je wilt maar je weet niet van te voren van welke brouwerijen je de bieren krijgt.
Dus er zit altijd wel wat tussen wat je nog niet hebt gehad!
Afgelopen weekend weer ff een samengesteld bierproeverijtje gedaan met maten, heerlijk. Wel verslavend dat Untappd (het bier uiteraard niet)!
Voor het eerst een Quadruple IPA op, pohh intens genieten.
Voor het eerst een Quadruple IPA op, pohh intens genieten.
Welkom bij de club! Wat drink je zoal graag? En wat stond er op 't menu?
Absolute favorieten IPA en dan vooral NEIPA's. Verder vooral blond en tripels. Donkere biertjes (dubbel/bock/stout) helaas niet echt mijn ding.Remi wrote:Welkom bij de club! Wat drink je zoal graag? En wat stond er op 't menu?
De biertjes die we zaterdag op hadden was een weizen, blond, 2x IPA, een tripel, Quadruple IPA en Imperial Stout
Wat zijn jouw absolute favorietjes?
Afgelopen zaterdag speciaal bierfeest bij de Hazeburg in Ermelo gehad.
Is een vrij populair bierfeest in Nederland.
Maar man man man, wat word je daar dronkert van.
Is een vrij populair bierfeest in Nederland.
Maar man man man, wat word je daar dronkert van.
Remi wanneer Hoppenaar of Veulen (of wat anders)???
8 november https://www.billiescraftbeerfest.com/
Ik had een ticket daarvoor, helaas zit ik dan in Italië.Remi wrote:8 november https://www.billiescraftbeerfest.com/
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Zomaar even deze beantwoorden beetje adhv untapper:
Favoriete speciaalbier;
Stone & Wood Pacific Ale
Favoriet algemeen speciaalbier
Golden Ale misschien wel
Favoriete radler
Vind ik niks
Favoriet standaard bier
Hertog Jan
Favoriet standaard buitenlands bier
Stella Artois
Favoriete Lokaal bier
Witte Socrates van Brouwerij dn Droak of Maagdelijk Blond van Brouwerij Jongens van de Wit
Favoriete Bierland
Nederland
Favoriete Blond
Oertarwe Blond of Affligem
Favoriete Weizen/Witbier
Special mention voor prijskwaliteit Patronus van de Lidl
Favoriete Tripel
Karmeliet
Favoriete Dubbel
Houdoe & Bedankt
Favoriete Quadrupel
Nog nooit een lekkere Quadrupel op
Favoriete IPA
Pais Tropical & Lagunitas
Favoriete Bruin/Amber
Murphey's Irish Red
Favoriete Bockbier
Brand Dubbelbok
Favoriete speciaalbier;
Stone & Wood Pacific Ale
Favoriet algemeen speciaalbier
Golden Ale misschien wel
Favoriete radler
Vind ik niks
Favoriet standaard bier
Hertog Jan
Favoriet standaard buitenlands bier
Stella Artois
Favoriete Lokaal bier
Witte Socrates van Brouwerij dn Droak of Maagdelijk Blond van Brouwerij Jongens van de Wit
Favoriete Bierland
Nederland
Favoriete Blond
Oertarwe Blond of Affligem
Favoriete Weizen/Witbier
Special mention voor prijskwaliteit Patronus van de Lidl
Favoriete Tripel
Karmeliet
Favoriete Dubbel
Houdoe & Bedankt
Favoriete Quadrupel
Nog nooit een lekkere Quadrupel op
Favoriete IPA
Pais Tropical & Lagunitas
Favoriete Bruin/Amber
Murphey's Irish Red
Favoriete Bockbier
Brand Dubbelbok
Zaterdag op Decibel maar eens zo'n bierproeverijtje proberen, benieuwd waar ze mee aankomen 
Andere jaren was dat altijd iets uit de Heineken-stal met Lagunitas, Affligem, Brand enzovoorts.
Op Untappd zie ik van vorig jaar dat er o.a. Karmeliet, Pauwel Kwak, Grand Prestige en Goose Island IPA was.
Op Untappd zie ik van vorig jaar dat er o.a. Karmeliet, Pauwel Kwak, Grand Prestige en Goose Island IPA was.
Remi wrote:8 november https://www.billiescraftbeerfest.com/
Mitch wrote:Remi wrote:8 november https://www.billiescraftbeerfest.com/
Van het weekend ook een paar op Decibel, jongens?