Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 18:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijna compleet gekapt met speciaalbier. Heb nog wat uit Schotland liggen en een berg BA stouts in de kast, maar ik koop en drink het amper nog tbh. De lol is er een beetje af bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die BBT (heb ook nog 2020 liggen) haal ik 'goedkoop' deze kant op, met trades. Paar flessen zuur aankopen, shippingcosts en je bent voor onder de 60 euro wel klaar, als je een wat grotere trade op zet. Dan is het wel interessant.

Overigens ook voor kwaliteit aan het gaan. Liever een paar dikke flessen wat ik lekker vind dat 'meuk' (tripel, blond enzovoorts). Maar dat roep ik al lange tijd, haha. Station 1280 in Antwerpen is overigens favoriet tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Momenteel 175+ bieren in huis, nog steeds veel Moersleutel, Lervg en Pohjala in het assortiment.
Wel de keuze gemaakt om alles naar de berging te zetten, toch stukje klimaat vaster voor de bieren die vooral Porter, Stout en Pastry omvatten, hier en daar nog een bock

Merk wel duidelijk dat ik de hype van 2-3 jaar geleden (Corona-hobby) iets minder beleef.
Drink minder, koop minder snel iets nieuws erbij (Alleen soms nog een special) en geeft iets makkelijker iets "weg" van "ah, niet mijn stijl, hier heb jij hem"

Wel nog de Brewdog MMXXX gekocht. Ben benieuwd dat dat gaat worden tegen 2030
Citaat:
MMXXX is gebrouwen om de doelstellingen voor de toekomst te eren. Schone energie, veel minder afval, herstel van ecosystemen – om er maar een paar te noemen. We hopen oprecht dat we op 1 januari 2030 kunnen vieren dat de IPCC 2030 deadline voor het terugdringen van CO2 emissie gehaald is.

Een barleywine van 10% alcohol zal, tegen de tijd dat de dop eraf mag, tonen van gedroogd rood fruit, krenten, rozijnen, vijg en dadel bevatten. Een dapper bittertje balanceert die fruitigheid. Bijna jammer dat je er nog jaren op wachten moet, maar gebruik die jaren goed en draag je eigen steentje bij aan een toekomst. Niet een betere toekomst, maar een toekomst.





Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier neemt de 'hype' ook wel wat af, alhoewel het bij mij geen hype is. Koop ook al tijden amper wat bij omdat ik alles eerst op wil maken (+- in alle lijsten nog zo'n 200 geuze en stouts). Wel enorm balen dat ik 28-10 niet naar 3 Fonteinen kan voor hun Millennium Geuze, dat is mijn holy grail. Dus nu ga ik kijken of ik die ergens 'op de kop kan tikken' voor 300 euro :'-) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype is bij mij ook wat ingezakt. Drink en koop er een stuk minder dan voorheen. Toen moest en zou ik de nieuwe Pulfer smoothie sours hebben, alle Folkingebrew, ect ect.

Al kwam gister wel ineens een Bottle Logic drop op Beerdome waar ik op toegehapt heb. :lol:
Scheelt ook wel dat ik nu vooral Stouts heb liggen en daar denk je wel 2x over na voordat die open gaat.



rakkietakkie schreef:
Brewdog

iel massaproductie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brewdog is massa... Maar hou wel van een experiment zoals hun nu willen doen.
Verder met sportwedstrijden (Europees of F1) trek ik er nog een open. Heb nog wel diverse grote flessen staan die een andere bijzondere avond open gaan.

De hoeveelheid bier van 3 jaar geleden is wel eh ja, bijzonder groot. Kleine speler, drink niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Al kwam gister wel ineens een Bottle Logic drop op Beerdome waar ik op toegehapt heb.

Ik kon me inhouden, haha. Heb geloof ik slechts één of twee keer een BL gekocht, ik ruil ze altijd en dat is prima handel. De kostprijs komt dan neer op een tientje per fles ofzo. RickZ en ik trekken er dan nog wel eens één of twee open onder naar een feest / festival. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen die een advent kalender gaan halen? Suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Zijn er nog mensen die een advent kalender gaan halen? Suggesties?

Ik ga dit jaar voor de 3e keer op rij voor de adventskalender van Beer In A Box (en dan de Exclusive versie). Vorige 2 waren heel goed bevallen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 00:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zojuist de one and only King JJJulius besteld, dat het die fucking 35 euro maar waard mag zijn xd Review volgt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Maximize schreef:
Zijn er nog mensen die een advent kalender gaan halen? Suggesties?

Ik ga dit jaar voor de 3e keer op rij voor de adventskalender van Beer In A Box (en dan de Exclusive versie). Vorige 2 waren heel goed bevallen! :)


Godver die klonk goed! Proberen te bestellen, maar al helemaal uitverkocht. Iemand een goede box met exclusieve bieren die ik kan bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zojuist de one and only King JJJulius besteld, dat het die fucking 35 euro maar waard mag zijn xd Review volgt!!

Gruwelijk goed? Ja. Vind je voor (meer dan) de helft bieren van dezelfde kwaliteit. Ja. Maar sowieso nice om te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Godver die klonk goed! Proberen te bestellen, maar al helemaal uitverkocht. Iemand een goede box met exclusieve bieren die ik kan bestellen?


Ik had vorig jaar de Moersleutel adventkalender. Was een zeer geslaagde box met exclusief spul, zoals een mede, mystery beers en een aantal B.A. bieren exclusief gebrouwen voor de adventkalender. Zeker een aanrader!

Mocht die zijn uitverkocht vind ik het ook altijd leuk om de eigenaar van mijn lokale bierwinkel te vragen om in het kader van advent wat exclusieve bieren uit te zoeken en te verpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zojuist de one and only King JJJulius besteld, dat het die fucking 35 euro maar waard mag zijn xd Review volgt!!

Nice, bucketlistje. Blij dat ik die 2x gewonnen had. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Mocht die zijn uitverkocht vind ik het ook altijd leuk om de eigenaar van mijn lokale bierwinkel te vragen om in het kader van advent wat exclusieve bieren uit te zoeken en te verpakken.

Dat is ook wel echt een top idee!

Heb nu op CraftOnly.nl besteld samen met een collega, maar ben bang dat er veel in zitten die ik al heb gehad. We zullen het wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 10:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pommer schreef:
Zojuist de one and only King JJJulius besteld, dat het die fucking 35 euro maar waard mag zijn xd Review volgt!!

Gruwelijk goed? Ja. Vind je voor (meer dan) de helft bieren van dezelfde kwaliteit. Ja. Maar sowieso nice om te proberen.

Heb hem gister op en ben het hier mee eens. Hij was echt gruwelijk lekker, maar de 25+ euro die je meer betaald t.o.v. vergelijkbare biertjes kan ik echt niet plaatsen. Zal wel de hype zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De decembermaand is weer begonnen, vanavond het eerste biertje uit de adventskalender proeven :) nog meer mensen die wat in huis hebben gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren nog even met een collega een bestelling bij de Poolse vrienden van Piwne Mosty gedaan. Niet echt specifiek wat uitgezocht maar random wat gekozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://brouwerijwinkel.hertogjan.nl/pr ... mplete-set

Iemand deze voorgaande jaren al eens gehad? Is dat de moeite waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
https://brouwerijwinkel.hertogjan.nl/products/vatgerijpt-2023-complete-set

Iemand deze voorgaande jaren al eens gehad? Is dat de moeite waard?


Die met calvados was echt ziek goed, maar vind de smaken nu niet zo tof. Dus laat hem liggen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
https://brouwerijwinkel.hertogjan.nl/products/vatgerijpt-2023-complete-set

Iemand deze voorgaande jaren al eens gehad? Is dat de moeite waard?

Pak ze al een paar jaar mee en ze bevallen altijd heel goed (helpt mee dat ik zowel HJ als GP fan ben, er om de hoek woon, en met de pils ben opgegroeid :P) maar ze worden wel steeds duurder helaas. Heb weer een pakket besteld dit jaar, maar denk dat dat wel de laatste keer wordt.
Vorig jaar vond ik de cognac heel sterk en ben heel erg benieuwd naar de calvados, die heb ik nog staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks amigo's, misschien samen met 2 vrienden een setje halen om gezamenlijk op te drinken, dan is het bedrag prima te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Gisteren nog even met een collega een bestelling bij de Poolse vrienden van Piwne Mosty gedaan. Niet echt specifiek wat uitgezocht maar random wat gekozen


Vandaag al geleverd :thumbup:
Die leveren dus ook steeds sneller naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zaterdag waarschijnlijk nog even in Rotterdam. Ik ben daar qua speciaalbier niet zo bekend. Heeft iemand nog aanraders qua café's en shops?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
aanraders qua café's

https://proeflokaalreijngoud.nl/
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic