Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ze hebben altijd wel goede drops als het daarom gaat, vind het alleen altijd zo'n bak geld :P

Absoluut. Allemaal 10eu+. Bedoelde meer dat er meer brouwerijen tussen zitten die ik nog niet in NL heb gezien. Goeie ontwikkeling. Nu de prijzen nog naar beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja dat is, hopelijk besluiten een paar meer hun productie ook in Nederland/Europa te doen net als Spartacus. Die blikken hier voor 6,80 uit de lokale bierwinkel wegpikken en de kwaliteit die je er voor terug krijgt is ongeëvenaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.rebelbeercans.nl/product/th ... e-tasting/

Interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al maanden geen bier meer gekocht en met de festivals in april in aantocht moet ik daarom maar weer eens wat IPA's gaan inslaan. Mooi dat het seizoen weer begint. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja dat is, hopelijk besluiten een paar meer hun productie ook in Nederland/Europa te doen net als Spartacus. Die blikken hier voor 6,80 uit de lokale bierwinkel wegpikken en de kwaliteit die je er voor terug krijgt is ongeëvenaard.

Thanks voor deze tip, zag dat ze 2 van Spartacus hadden staan in de buurt en meteen maar even gescoord. Ondanks dat ik gisteravond al een godsvermogen had besteld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Mitch schreef:
Kaarten voor Hop on Hop off festival in Breda gekocht :) nog meer mensen daar te vinden?


Ik ga zondag man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mitch schreef:
Mitch schreef:
Kaarten voor Hop on Hop off festival in Breda gekocht :) nog meer mensen daar te vinden?


Ik ga zondag man!


Nice, wellicht wandel ik zondagmiddag nog even binnen na GA Eagles-Ajax. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag dat ze 4 bieren van Tree House schenken. Laat ze smaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh sick. De Julius en Haze heb ik nog niet. Hopelijk hebben ze er nog voldoende op voorraad zondagmiddag! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Tree House is 2,5 munt. Munten zijn 3 euro per stuk. Een blik kan je ook kopen en meenemen voor 20 euro.
Volgens mij hebben ze gewoon een voorraad per dag. Een maat wilde alle blikken kopen maar 2 van de 4 waren op. Morgen zouden er weer nieuwe zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy / Mitch: als die Persevere er is wanneer jullie er zijn dan mag je die (graag!) voor me meenemen. De rest heb ik al eens gedronken maar die wil ik nog wel hebben. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps niet meer gelezen en vgm was hij er ook niet meer toen ik gisteren ging. Wel de Haze nog gedronken. Lekker spul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was zaterdagmiddag al vroeg op.
Leuk dagje gehad, volgend jaar weer als het niet tegelijk met Rebirth valt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor aankomende december hebben wij met een groep lootjes getrokken om voor elkaar een adventskalender samen te stellen. Budget van €160,- voor 24 bieren inclusief verpakking. Iemand nog tips om het leuk in elkaar te zetten misschien? Zie op internet wel wat lege adventskalender dozen staan, maar wellicht heeft iemand hier zoiets al eerder gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 160 zou je ook 10 Tree House kunnen halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan 1 blikje per 3 dagen, keurig idee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik koop nooit van die adventskalenders maar je zou het wel een beetje kunnen variëren, i.p.v. opbouwen. Dus doordeweeks wat lichter bier dan in het weekend, op 5 december iets met speculaas ofzo en de absolute klapper op kerstavond.
Hoe je het leuk kan verpakken weet ik niet. Misschien wel leuk om er per dag nog een verhaaltje bij te schrijven, op 5 december een gedicht, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh excuses, ik bedoel meer hoe ik het kan verpakken. Welke bieren we halen, ligt aan de verlanglijst en het moeten uiteraard unieke bieren zijn die ze nog niet op Untappd hebben. Gaat mij puur om de presentatie, een mooie doos/box of iets dergelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Oh excuses, ik bedoel meer hoe ik het kan verpakken. Welke bieren we halen, ligt aan de verlanglijst en het moeten uiteraard unieke bieren zijn die ze nog niet op Untappd hebben. Gaat mij puur om de presentatie, een mooie doos/box of iets dergelijks :)


Remi schreef:
Misschien wel leuk om er per dag nog een verhaaltje bij te schrijven, op 5 december een gedicht, etc.


Goeie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Alles in gelijke grote qua dozen en 2024 daar van bouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
de absolute klapper op kerstavond.

Heb 'm al liggen. Fremont Brew 6000 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, hier ook hoor. Beer : Barrel : Time (2022) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Haha, hier ook hoor. Beer : Barrel : Time (2022) :cool:


Waarom staat er overal online dat dit bier +/- €400 kost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha, hier ook hoor. Beer : Barrel : Time (2022) :cool:


hallo. Ik ga eens eem eentje bestellen denken voor de kerstdagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha, hier ook hoor. Beer : Barrel : Time (2022) :cool:

Hahaha zieke gast. :lol:


Hoe is het verder met iedereen zn specialtjes? Ben inmiddels over de duuzend heen. Ben dit jaar meer voor kwaliteit dan kwantiteit gegaan en vooral erg veel Amerikaantjes op.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic