Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

wollah kk kaaskoppen afghan4life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:01 

Bierkoning

Nederland overleeft de poule niet eens ben ik bang.

Ik zou zo spelen trouwens:

Stekelenburg
Vd Wiel - Heitinga - Mathijssen - Emanuelson
Affelay - De Jong - Sneijder - Robben
Van Persie - Huntelaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:02 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nederland overleeft de poule niet eens ben ik bang.

Ik zou zo spelen trouwens:

Stekelenburg
Vd Wiel - Heitinga - Mathijssen - Emanuelson
Affelay - De Jong - Sneijder - Robben
Van Persie - Huntelaar

Affelay gaat niet spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:35 

Bierkoning

Dan Narsingh daar. Of in ieder geval een echte rechtsbuiten, die de achterlijn kan halen en voor kan zetten. Beter dan al die linksbenige rechtsbuitens (en andersom).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

Verhoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:07 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Dan kun je er nog altijd beter Kuyt neerzetten imo.

Komop man, Kuyt kan nog niet eens een zak hooi passeren. Met Narsingh heb je tenminste nog iemand met een actie/snelheid en een goeie voorzet/schot, en hij is ook echt niet te beroerd om mee te verdedigen. Boeien dat ie jong is, er zijn wel meer spelers van rond de 20 die makkelijk meekunnen zonder al te veel ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Verhoek

Of Affelay als hij weer fit is! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:56 

Donateur

Narsingh, tegen Coentrao, Pepe, Lahm, Mertesacker.. grapjas :D

Je zou Lens & Robben op de flanken kunnen zetten met Huntelaar in de spits en voorzetten pompen,
mocht het voetballend niet willen lukken. Tweede snelle boys en top finisher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:58 

Hardtraxx Elite

Word lachen dit jaar. 2 jaar geleden de WK Finale exact goed voorspeld en 3 halve finalisten goed, dus kijken wat ik er dit jaar van bak. Twijfel nog of ik nederland door laat gaan of niet. Mijn instinct zegt dat Nederland misschien net door zal gaan, maar dat ligt echt net aan de voorbereiding van een aantal spelers waaronder Afellay en Sneijder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:19 

Bierkoning

The Indicator schreef:
Word lachen dit jaar. 2 jaar geleden de WK Finale exact goed voorspeld en 3 halve finalisten goed, dus kijken wat ik er dit jaar van bak. Twijfel nog of ik nederland door laat gaan of niet. Mijn instinct zegt dat Nederland misschien net door zal gaan, maar dat ligt echt net aan de voorbereiding van een aantal spelers waaronder Afellay en Sneijder.

Dat was ook niet zo moeilijk met Spanje, Nederland & Duitsland xd Ik dacht dat ik dat ook even mooi voor elkaar had met de voetbalpoule op mn moeders werk, maar zowat iedereen had dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:32 

Hardtraxx Elite

Uhm, ik had de WK finale 1-0 voorspeld. Helaas kwam het nog uit ook. Had verder ook bijna alle kwartfinalisten goed en veel groepsfase wedstrijden goed voorspeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ik zal je vast vertellen, Duitsland is op dit moment al verder qua speelstijl dan Nederland, Spanje staat helemaal mijlenver voor op de rest, dus ik gok dat wederom Spanje de finale gaat winnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:15 

Ik gok op een finale Spanje - Duitsland ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:23 

Hardtraxx Elite

Misschien roep ik dit wat hard, maar ik hoop dat Duitsland het EK wint als Nederland het niet doet. Verder blijf ik hopen op Engeland en Frankrijk, maar die zijn de laatste jaren de weg kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

Duitsland? NEIN! Doe dan Engeland maar, al kies ik als eerste toch echt voor Nederland. Wat zou het leuk zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:45 

Bierkoning

The Indicator schreef:
Uhm, ik had de WK finale 1-0 voorspeld. Helaas kwam het nog uit ook. Had verder ook bijna alle kwartfinalisten goed en veel groepsfase wedstrijden goed voorspeld.

Oh sorry hoor

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:57 

Hardtraxx Elite

Haha, nee zo bedoelde ik het niet. Sorry dat ik niet Lief was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:40 

Hardtraxx Addict

Onze verdediging laat wat de rest van de landen betreft te wensen over maar ons aanvallende middenveld en spitsen daarentegen! Huntelaar en Van Persie, zoals Hansiehansie het al zei bij VI, er is geen land dat ons evenaart als het op doelpuntenmachines als deze twee mannen aankomt! En dan Robben, laatste wedstrijdje bij Bayern ging het niet helemaal lekker maar met die gozer win je het EK gerust. Van Der Wiel weer fit, ook goed nieuws, Van der Vaart goed in vorm. Sja, jammer van Afellay, die heb ik er liever wel bij :P Sneijder ook niet helemaal je van het. Emanuelson daarentegen erg goed bezig. :)
Mijn opstelling zou denk ik het volgende zijn uitgaande van het 4 2 3 1 systeem van ons Bertje:
Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Matthijsen - Boulahrouz
De Jong(of Van Bommel als hij 100% fit is is het toch een belangerijke pion qua ervaring etc.) - Van der Vaart (goede spelmaker!)
Robben - Sneijder - Emanuelson misschien? Kuyt vind ik niks :P
En dan de voorkeur voor Huntelaar, doet het meestal beter als v. Persie.

Maargoed, ik kijk wel uit naar het EK :) Heb er echt zin, maar hopen dat de beste spelers gauw fit en goed spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:41 

Hardtraxx Elite

Afellay is gewoon weer fit hoor ;). Komende weken gaat hij weer spelen neem ik aan, hopelijk hervind hij zijn vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:46 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Ben bang dat Pieters hem gaat missen, zou jammer zijn. Vraag me af wat het dan wordt op linksback.

Emanuelson hopelijk. Sowieso al beter dan Pieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:49 

Hardtraxx Elite

Vind je? Vind Emannuelson niet echt een back, meer een middenvelder. In opbouwend opzicht niet verkeerd, maar verdedigend vind ik hem echt tekort komen. Maar ik zou niet weten wie je anders op linksback moet zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:55 

Bierkoning

The Indicator schreef:
Vind je? Vind Emannuelson niet echt een back, meer een middenvelder. In opbouwend opzicht niet verkeerd, maar verdedigend vind ik hem echt tekort komen. Maar ik zou niet weten wie je anders op linksback moet zetten.

Niet echt een verdediger nee, maarja je hebt inderdaad niemand anders. En Pieters is een zak hooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:41 

Laat Pieters maar dansjes doen, want verdedigen kan die niet vind ik.

Stomp van Rhijn maar is een keer in oranje, word er nog eentje die Nederland nodig kan hebben in de toekomst.

En overigens met wat we hebben, zie het EK somber in.

Landen als Spanje en Frankrijk zijn op papier op elke positie zowat beter en zijn ook nog eens in vorm. Italie weet ik niet hoe ik ze in moet schatten tegenwoordig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic