wollah kk kaaskoppen afghan4life.
mrazura wrote:wollah kk kaaskoppen afghan4life.
Affelay gaat niet spelen.Pommer wrote:Nederland overleeft de poule niet eens ben ik bang.
Ik zou zo spelen trouwens:
Stekelenburg
Vd Wiel - Heitinga - Mathijssen - Emanuelson
Affelay - De Jong - Sneijder - Robben
Van Persie - Huntelaar
Komop man, Kuyt kan nog niet eens een zak hooi passeren. Met Narsingh heb je tenminste nog iemand met een actie/snelheid en een goeie voorzet/schot, en hij is ook echt niet te beroerd om mee te verdedigen. Boeien dat ie jong is, er zijn wel meer spelers van rond de 20 die makkelijk meekunnen zonder al te veel ervaring.Project 141 wrote:Dan kun je er nog altijd beter Kuyt neerzetten imo.
Of Affelay als hij weer fit is!Ramirez wrote:Verhoek
Dat was ook niet zo moeilijk met Spanje, Nederland & DuitslandThe Indicator wrote:Word lachen dit jaar. 2 jaar geleden de WK Finale exact goed voorspeld en 3 halve finalisten goed, dus kijken wat ik er dit jaar van bak. Twijfel nog of ik nederland door laat gaan of niet. Mijn instinct zegt dat Nederland misschien net door zal gaan, maar dat ligt echt net aan de voorbereiding van een aantal spelers waaronder Afellay en Sneijder.
Oh sorry hoorThe Indicator wrote:Uhm, ik had de WK finale 1-0 voorspeld. Helaas kwam het nog uit ook. Had verder ook bijna alle kwartfinalisten goed en veel groepsfase wedstrijden goed voorspeld.

Emanuelson hopelijk. Sowieso al beter dan Pieters.Project 141 wrote:Ben bang dat Pieters hem gaat missen, zou jammer zijn. Vraag me af wat het dan wordt op linksback.
Niet echt een verdediger nee, maarja je hebt inderdaad niemand anders. En Pieters is een zak hooi.The Indicator wrote:Vind je? Vind Emannuelson niet echt een back, meer een middenvelder. In opbouwend opzicht niet verkeerd, maar verdedigend vind ik hem echt tekort komen. Maar ik zou niet weten wie je anders op linksback moet zetten.