Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:24 

Niet zo negatief joh! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:27 

Bierkoning

Helemaal vergeten haha, maar het was niet best dus? En wat lees ik over ruzie onder elkaar ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:28 

Bouma gaf Heitinga een kopstoot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Nee hoor, op deze manier niet. De buitenspelers moeten gewoon niet meer binnendoor gaan, ze krijgen steeds dubbele dekking. Robben dus op links zetten en Ibi op rechts en buitenom gaan en voorslingeren die bal. Voor de voorzetten kan je het beste Huntelaar gebruiken in de spits, maar v Persie vind ik dan ook prima, die kan zelf nog wat creƫren zodat het niet altijd alleen maar van de zijkant hoeft te komen. Verder lekker Willems opstellen, Schaars vind ik echt verschrikkelijk. Sneijder begint allures te krijgen a la Seedorf in zijn slechte tijd bij NL, ik zie liever vd Vaart daar lekker frivool spelen.

Haha best ziek, zat vanmiddag precies dit nog tegen een collega te vertellen. Gedeelde mening dus. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

Het is in mijn ogen een vrij simpele conclusie, dus dat zal voor Bertje ook niet zo moeilijk moeten zijn.

@ Dysphoria. Ik ben geen pessimist, wel een realist. Met het huidige spel kan je het vergeten tegen Duitsland en Portugal, echt. Er moet echt wat veranderen. Sneijder vervangen vind ik wel ietwat extreem meteen maar als hij de komende 2 wedstrijden nog steeds hetzelfde presteert, dan weet ik het wel. Dat van die vleugels zal echt helpen, zeker met een kopsterke spits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:29 

Aan het typen...

Van Persie eruit halen, wat heb ik m zitten ergeren aan die gast. Dan staat hij weer links dan weer rechts, maar als er iemand voor de goal moet staan, is Van Persie weer nergens te vinden. Speel gewoon met Huntelaar, die rendeert veel beter in dit team. Een spits hoort voor de goal te staan als het nodig is en niet in een vrije rol over het veld heen te zwerven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

Gewoon of Van Bommel of De Jong eruit halen voor Van der Vaart. Er zit geen tempo in en het is net alsof je met 6 verdedigers speelt en 4 aanvallers. :/ Met Van der Vaart krijg je tenminste wat meer aansluiting bij het middenveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Van Persie eruit halen, wat heb ik m zitten ergeren aan die gast. Dan staat hij weer links dan weer rechts, maar als er iemand voor de goal moet staan, is Van Persie weer nergens te vinden. Speel gewoon met Huntelaar, die rendeert veel beter in dit team. Een spits hoort voor de goal te staan als het nodig is en niet in een vrije rol over het veld heen te zwerven.

Helemaal mee eens. Genoeg voetballers er achter. Niet iedereen moet gaan zwerven. Dat werkt alleen bij Barca. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

Mijn opstelling:

--------------- Huntelaar--------------
Robben -------- VdVaart ----------- Afellay
------------ DeJong ---- VanBommel
Willems Mathijssen Heitinga VdWiel
---------------Steek

Gewoon simpel met buitenspelers die een voorzet afleveren, verder niets. Zo wordt je kampioen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:30 

Hardtraxx Veteran

En Terry waarschijnlijk ook, dat wordt wat met Engeland :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:06 

Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Gewoon of Van Bommel of De Jong eruit halen voor Van der Vaart. Er zit geen tempo in en het is net alsof je met 6 verdedigers speelt en 4 aanvallers. :/ Met Van der Vaart krijg je tenminste wat meer aansluiting bij het middenveld.

Van Bommel weg ja. De Jong is een hartstikke sterke speler, niet bang om de confrontatie aan te gaan, gewoon bam er volop in. En Van Der Vaart kan met zijn ervaring makkelijk de captain rol op zich nemen.
Ik moet wel even zeggen dat Afellay geniaal heeft gespeeld de afgelopen 2 wedstrijden, met 5 wedstrijden in de benen van afgelopen seizoen. Die jongen gaat ons ver brengen dit EK, daar heb ik de volste vertrouwen in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:09 

Hardtraxx Crew

Kwisniks schreef:
Van Bommel weg ja. De Jong is een hartstikke sterke speler, niet bang om de confrontatie aan te gaan, gewoon bam er volop in.

Want van Bommel haalt wel z'n voet terug wil je zeggen? :P Als er iemand ook telkens het randje opzoekt is het van Bommel wel (evenals De Jong).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

Nee ik bedoelde meer dat Van Bommel weg kan omdat zijn positie als captain te vervangen is door vd Vaart. Dat De Jong sterk is wou ik er even bij vermelden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:05 

Hardtraxxer

Ik heb zowiezo wel liever dat v/d vaart speelt op de plaats van de jong of van bommel. Dat maakt mij niet zo heel veel uit. Je hebt dan gelijk meer druk vooruit en v/d vaart komt zelf ook nog wel is bij het tegen doel en pakt zijn kansjes mee. Met van bommel en de jong in het elftal zie ik dit nauwelijks. Het zijn beide goede spelers, maar als bertje druk wil zetten dan zou ik die 2 niet samen laten spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

Ja maargoed als we dan tegentreffers krijgen door een zwak defensief blok, dan is het weer dom dat we vd Vaart hebben opgesteld. Het mes snijdt aan twee kanten en welke kant de juiste is kun je onmogelijk zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:12 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Ja maargoed als we dan tegentreffers krijgen door een zwak defensief blok, dan is het weer dom dat we vd Vaart hebben opgesteld. Het mes snijdt aan twee kanten en welke kant de juiste is kun je onmogelijk zeggen.

Maar op deze manier creeeren ze bijna geen kansen, dan heb ik liever dat v/d vaart wel speelt en dan maar een grotere kans op een doelpunt tegen. Ze zullen zelf wel genoeg kansen krijgen. Ze moeten ze dan alleen wel benutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

Die opstelling van Jan Mulder. :worship:
Gewoon zorgen dat je 1x meer scoort dan de tegenstander. Hoppaaa! Mooie wedstrijden en veel doelpunten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

Dag Duitsland. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 22:13 

Chukkels schreef:
Dag Duitsland. :)

:nono:

Edit: laat ook maar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:20 

Hardtraxx Crew

Zag er in de 2e helft echt niet naar uit dat ze het nog zouden winnen. Eerste helft speelden ze wel echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 19:53 

Hardtraxx Crew

Nette overwinning; 5-1 ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic