Niet zo negatief joh! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Helemaal vergeten haha, maar het was niet best dus? En wat lees ik over ruzie onder elkaar ofzo?
-
D
Bouma gaf Heitinga een kopstoot 
Haha best ziek, zat vanmiddag precies dit nog tegen een collega te vertellen. Gedeelde mening dus.Firetrap wrote:Nee hoor, op deze manier niet. De buitenspelers moeten gewoon niet meer binnendoor gaan, ze krijgen steeds dubbele dekking. Robben dus op links zetten en Ibi op rechts en buitenom gaan en voorslingeren die bal. Voor de voorzetten kan je het beste Huntelaar gebruiken in de spits, maar v Persie vind ik dan ook prima, die kan zelf nog wat creëren zodat het niet altijd alleen maar van de zijkant hoeft te komen. Verder lekker Willems opstellen, Schaars vind ik echt verschrikkelijk. Sneijder begint allures te krijgen a la Seedorf in zijn slechte tijd bij NL, ik zie liever vd Vaart daar lekker frivool spelen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Het is in mijn ogen een vrij simpele conclusie, dus dat zal voor Bertje ook niet zo moeilijk moeten zijn.
@ Dysphoria. Ik ben geen pessimist, wel een realist. Met het huidige spel kan je het vergeten tegen Duitsland en Portugal, echt. Er moet echt wat veranderen. Sneijder vervangen vind ik wel ietwat extreem meteen maar als hij de komende 2 wedstrijden nog steeds hetzelfde presteert, dan weet ik het wel. Dat van die vleugels zal echt helpen, zeker met een kopsterke spits.
@ Dysphoria. Ik ben geen pessimist, wel een realist. Met het huidige spel kan je het vergeten tegen Duitsland en Portugal, echt. Er moet echt wat veranderen. Sneijder vervangen vind ik wel ietwat extreem meteen maar als hij de komende 2 wedstrijden nog steeds hetzelfde presteert, dan weet ik het wel. Dat van die vleugels zal echt helpen, zeker met een kopsterke spits.
Van Persie eruit halen, wat heb ik m zitten ergeren aan die gast. Dan staat hij weer links dan weer rechts, maar als er iemand voor de goal moet staan, is Van Persie weer nergens te vinden. Speel gewoon met Huntelaar, die rendeert veel beter in dit team. Een spits hoort voor de goal te staan als het nodig is en niet in een vrije rol over het veld heen te zwerven.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Gewoon of Van Bommel of De Jong eruit halen voor Van der Vaart. Er zit geen tempo in en het is net alsof je met 6 verdedigers speelt en 4 aanvallers.
Met Van der Vaart krijg je tenminste wat meer aansluiting bij het middenveld.
Helemaal mee eens. Genoeg voetballers er achter. Niet iedereen moet gaan zwerven. Dat werkt alleen bij Barca.Lyst wrote:Van Persie eruit halen, wat heb ik m zitten ergeren aan die gast. Dan staat hij weer links dan weer rechts, maar als er iemand voor de goal moet staan, is Van Persie weer nergens te vinden. Speel gewoon met Huntelaar, die rendeert veel beter in dit team. Een spits hoort voor de goal te staan als het nodig is en niet in een vrije rol over het veld heen te zwerven.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Mijn opstelling:
--------------- Huntelaar--------------
Robben -------- VdVaart ----------- Afellay
------------ DeJong ---- VanBommel
Willems Mathijssen Heitinga VdWiel
---------------Steek
Gewoon simpel met buitenspelers die een voorzet afleveren, verder niets. Zo wordt je kampioen!
--------------- Huntelaar--------------
Robben -------- VdVaart ----------- Afellay
------------ DeJong ---- VanBommel
Willems Mathijssen Heitinga VdWiel
---------------Steek
Gewoon simpel met buitenspelers die een voorzet afleveren, verder niets. Zo wordt je kampioen!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
En Terry waarschijnlijk ook, dat wordt wat met Engeland
.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Van Bommel weg ja. De Jong is een hartstikke sterke speler, niet bang om de confrontatie aan te gaan, gewoon bam er volop in. En Van Der Vaart kan met zijn ervaring makkelijk de captain rol op zich nemen.Uberhout wrote:Gewoon of Van Bommel of De Jong eruit halen voor Van der Vaart. Er zit geen tempo in en het is net alsof je met 6 verdedigers speelt en 4 aanvallers.Met Van der Vaart krijg je tenminste wat meer aansluiting bij het middenveld.
Ik moet wel even zeggen dat Afellay geniaal heeft gespeeld de afgelopen 2 wedstrijden, met 5 wedstrijden in de benen van afgelopen seizoen. Die jongen gaat ons ver brengen dit EK, daar heb ik de volste vertrouwen in.
Want van Bommel haalt wel z'n voet terug wil je zeggen?Kwisniks wrote:Van Bommel weg ja. De Jong is een hartstikke sterke speler, niet bang om de confrontatie aan te gaan, gewoon bam er volop in.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Nee ik bedoelde meer dat Van Bommel weg kan omdat zijn positie als captain te vervangen is door vd Vaart. Dat De Jong sterk is wou ik er even bij vermelden
.
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Ik heb zowiezo wel liever dat v/d vaart speelt op de plaats van de jong of van bommel. Dat maakt mij niet zo heel veel uit. Je hebt dan gelijk meer druk vooruit en v/d vaart komt zelf ook nog wel is bij het tegen doel en pakt zijn kansjes mee. Met van bommel en de jong in het elftal zie ik dit nauwelijks. Het zijn beide goede spelers, maar als bertje druk wil zetten dan zou ik die 2 niet samen laten spelen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Ja maargoed als we dan tegentreffers krijgen door een zwak defensief blok, dan is het weer dom dat we vd Vaart hebben opgesteld. Het mes snijdt aan twee kanten en welke kant de juiste is kun je onmogelijk zeggen.
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Maar op deze manier creeeren ze bijna geen kansen, dan heb ik liever dat v/d vaart wel speelt en dan maar een grotere kans op een doelpunt tegen. Ze zullen zelf wel genoeg kansen krijgen. Ze moeten ze dan alleen wel benutten.Firetrap wrote:Ja maargoed als we dan tegentreffers krijgen door een zwak defensief blok, dan is het weer dom dat we vd Vaart hebben opgesteld. Het mes snijdt aan twee kanten en welke kant de juiste is kun je onmogelijk zeggen.
Die opstelling van Jan Mulder.
Gewoon zorgen dat je 1x meer scoort dan de tegenstander. Hoppaaa! Mooie wedstrijden en veel doelpunten!
Gewoon zorgen dat je 1x meer scoort dan de tegenstander. Hoppaaa! Mooie wedstrijden en veel doelpunten!
-
B
Chukkels wrote:Dag Duitsland.
Edit: laat ook maar
Zag er in de 2e helft echt niet naar uit dat ze het nog zouden winnen. Eerste helft speelden ze wel echt heerlijk.