Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
In dit topic kun je praten over nieuwtjes en tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Nederland - turkije
1-0 :beer:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
PFf die turken ook in het stadion net doen of er iets te halen valt! :D
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
online now
Zit niet te kijken, oefenpotjes boeien me niet.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
irritante turken alleen maar fluiten gooien met vuurdingetjes en met laserlampjes schijnen..
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
NoiseHunterZ wrote:irritante turken alleen maar fluiten gooien met vuurdingetjes en met laserlampjes schijnen..
Die zijn daar goedkoop he...
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Trainfreak wrote:
NoiseHunterZ wrote:irritante turken alleen maar fluiten gooien met vuurdingetjes en met laserlampjes schijnen..
Die zijn daar goedkoop he...
snap hem niet>?
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Gelukkig hebben we gewonnen want anders reed half Turkije weer over straat met hun toeters en bellen.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
fluiten tegen Nederland bij balbezit en tijdens volkslied, vuurwerk afsteken, laserlampje in gezicht affelay
turken blijven altijd zulke sportieve mensen :')

gelukkig zijn ze lekker op hun plek gezet met 1-0 :yay:
morgen weer allemaal lekker schoonmaken haha
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Kepro wrote:Gelukkig hebben we gewonnen want anders reed half Turkije weer over straat met hun toeters en bellen.
Inderdaad.. plus zoals gezegd dat gedrag van die supporters is hinderlijk.
De wedstrijd zelf was niet veel..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Oxbow wrote:fluiten tegen Nederland bij balbezit en tijdens volkslied, vuurwerk afsteken, laserlampje in gezicht affelay

Precies! :P
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Mol wrote:
Kepro wrote:Gelukkig hebben we gewonnen want anders reed half Turkije weer over straat met hun toeters en bellen.
Inderdaad.. plus zoals gezegd dat gedrag van die supporters is hinderlijk.
De wedstrijd zelf was niet veel..
Sommige mensen moeten bepaalde dingen echt opblazen, een voetbalwedstrijd winnen is er 1 van. Ik werk met alochtonen dus dat word gezellig morgen haha.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Weer anderhalf uur van mijn leven verspild. Wat een dramatisch slechte wedstrijd zeg..
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
freddyadu8 wrote:Weer anderhalf uur van mijn leven verspild. Wat een dramatisch slechte wedstrijd zeg..
9 van de 10 kwalificatie wedstrijden (vs Zweden was dan wel een leuke wedstrijd) zijn al saai, en een oefeninterland is meestal doodsaai. Gister ook weer, lekker behoudend op 1-0 spelen, jezus, ga eens een beetje experimenteren in zo'n wedstrijd. En we hadden nog mazzel dat het in de tweede helft geen 1-1 werd, of zelfs 2-1 voor hun. :/
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Leukste van de hele avond en reis was wel die treurige turkse gezichtjes in de file op de a4 :D
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
p-stylez wrote:Leukste van de hele avond en reis was wel die treurige turkse gezichtjes in de file op de a4 :D
priceless :worship:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
oefenpotjes zijn niet boeiend, NL moet daar gewoon een beetje winnen voor de eer en doen wat van ze verwacht wordt en dat deden ze ook.
BTW... Affelay weer gezien en ik vraag me toch af waarom hij naar Barcelona gaat... wat wil die ploeg met hem doen? In het veld kansloos, want elke positie die hij kan spelen speelt gewoon een beter speler en op de bank zit een betere wisselspeler dan dat hij is.
Vind het zonde dat Affelay het doet, had eerder de stap moeten maken naar Europese mid dan Europese top.
Ik zag de wedstrijd niet, maar ik zette de tv eventjes aan om te kijken wat de stand was en affelay deed wat hij altijd doet.. rennen, rennen, rennen en dan de bal kwijt raken...
Verder, Stekelenburg... Europese TOP keeper!!!
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Oxbow wrote:fluiten tegen Nederland bij balbezit en tijdens volkslied, vuurwerk afsteken, laserlampje in gezicht affelay

dit is een hele kwalijke zaak, jammer dat het niet bij turkije was. want dan was de sanctie hoog

zeer asociaal imo, en maar zeuren dat ze niet geaccepteerd worden in de samenleving :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Wat een goal van kuijt. :woot:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Maat, 5-3. Wat een bizarre wedstrijd.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
online now
wootum wrote:Wat een rare wedstrijd :P En wat een schitterende (jaja, onbedoelde) goal van kuyt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
is deze er ook nog :D
Idd gekke wedsrtijd, maar wel erg vermakelijk
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Nogal ja, verdedigend is het echt een drama. Ook grappig dat Kuyt, die er geen ene hol van bakt, uit het niets twee geweldige goals scoort. De mooiste ook nog eens onbewust..
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Ik heb alleen laatste 20 minuten gezien maar Afellay vond ik wel goed. :)

Anyway, 14 killstreak in kwalificatieduels nu! :evil:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Khadber wrote:Maat, 5-3. Wat een bizarre wedstrijd.
Voor de neutrale toeschouwer een leuke pot. Wel mooie goals van Kuyt waarbij die 2e natuurlijk niet zijn bedoeling was. Maar dat deed niks aan af dat het van grote schoonheid was. Ik moest er even voor gaan staan :D .

Ook mooi die reactie van Van Nistelrooy nadat hij gescoord had, helemaal uit z'n dak! Ruud = held :worship: .