Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2018, 10:48 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Harden vind ik zo overrated he. Als hij er moet staan dan choket hij. Hadden game 7 moeten winnen, maar die keuzes die Harden maakte in het 3de kwart en het aantal TO op belangrijke punten

Houston kreeg het voor elkaar om 27 driepunters achter elkaar te missen, man man man.
Het is niet zo oppermachtig als andere jaren maar het is gewoon weer Cavs vs. Warriors, Warrors in 5 denk ik.
Kom maar op met de draft aub en een leuk off-season. Vond het een heerlijk seizoen maar ben er klaar mee dat je jaar in jaar uit van tevoren kunt invullen wie in de finals staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2018, 11:26 

Hardtraxxer

Wenzel schreef:
Pipa schreef:
Harden vind ik zo overrated he. Als hij er moet staan dan choket hij. Hadden game 7 moeten winnen, maar die keuzes die Harden maakte in het 3de kwart en het aantal TO op belangrijke punten

Houston kreeg het voor elkaar om 27 driepunters achter elkaar te missen, man man man.
Het is niet zo oppermachtig als andere jaren maar het is gewoon weer Cavs vs. Warriors, Warrors in 5 denk ik.
Kom maar op met de draft aub en een leuk off-season. Vond het een heerlijk seizoen maar ben er klaar mee dat je jaar in jaar uit van tevoren kunt invullen wie in de finals staan.

Heel Housten chokete vannacht, was echt een drama dat derde kwart. Maar een aantal jaar op rij waarbij de van te voren finale al bekend is begint wel, bij mij in ieder geval, de spanning eraf te halen.

Wie gaat MvP worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2018, 12:43 

Hardtraxxer

Harden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2018, 20:18 

Hardtraxx Veteran

MVP is enkel reguliere seizoen, dat is 100% Harden inderdaad. Snap sowieso niet waarom de Amerikaanse sporten pas zo laat bekend maken, buiten de NFL om duurt die periode gewoon veel te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2018, 12:12 

Hardtraxxer

James vannacht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2018, 13:23 

Hardtraxx Veteran

JR Smith vannacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-06-2018, 09:35 

Hardtraxx Veteran

Ongelooflijk wat JR flikte. Hoe krijg je t in godsnaam voor elkaar.
Wat vreselijk sneu voor Chris Paul trouwens, zo dicht zijn bij de finals en dan weer blessurepech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2018, 20:46 

Hardtraxx Veteran

Het was niet te doen voor de Cavs om game 2 te pakken. Alles in iedereen van de Warriors speelde een goede wedstrijd.

Benieuwd wat er gaat gebeuren in Cleveland. Hopelijk kunnen de Cavs er wel in ieder geval 7 games uit slepen. Dan hebben ze het naar mijn weten goed gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-06-2018, 14:56 

Hardtraxx Veteran

Tegen alle verwachtingen in hebben de Warriors dus alsnog gewonnen. Geweldige prestatie!

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-07-2018, 08:54 

Hardtraxxer

Pfffff Cousins naar de Warriors godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-07-2018, 11:51 

Hardtraxxer

Ja wtf, alsof Golden State nog niet overpowered genoeg was :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-05-2019, 09:06 

Hardtraxxer

Raptors of het randje van de Finals na een 2-0 achterstand :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-06-2019, 09:34 

Hardtraxxer