Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen is vannacht begonnen en we hebben de eerste gruwelblessure al binnen...nieuwe Celtics aanwinst Gordon Hayward breekt zijn been halverwege het eerste kwart...NSFW
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Seizoen is vannacht begonnen en we hebben de eerste gruwelblessure al binnen...nieuwe Celtics aanwinst Gordon Hayward breekt zijn been halverwege het eerste kwart...NSFW


Wat sneu voor Hayward en wat jammer voor de eventuele spanning in het oosten voor zover die er al was :/ Eerste wedstrijd ook gewoon he man man man. Grote ergernis trouwens, nu het seizoen begint duiken die nba-artikelen van “journalisten” weer op die in Nederland massaal alle namen in enkelvoud schrijven. ‘Boston Celtics nam het op tegen Cleveland Caveliers”… Nee DE Boston Celtics namen het op tegen DE Cleveland Caveliers… Het is fucking meervoud, Nederlandse journalisten denken geloof ik dat die namen net zo werken als Feyenoord en Ajax. Kan me nog een stukje op teletekst herinneren waarin iemand van de NOS het had over Dirk Nowitzki die altijd de positie “Shooting Forward” speelde. Zelfs de 5 posities kennen ze niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat onmundig beroerd van Hayward, zag er ook vreselijk smerig uit :( Denk inderdaad nu ook dat het Oosten al wel beslist is, tenzij LeBron geblesseerd raakt. Aan de ene kant jammer, had graag een spannende finale in het Oosten gehad. Aan de andere kant mooi dat LeBron dan waarschijnlijk niet teveel energie hoeft te verspillen zodat ie in de finals nog wat over heeft.

Mooi dat Durant de gamewinner miste tegen de Rockets trouwens, gun hem sportief gezien niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Grote ergernis trouwens, nu het seizoen begint duiken die nba-artikelen van “journalisten” weer op die in Nederland massaal alle namen in enkelvoud schrijven. ‘Boston Celtics nam het op tegen Cleveland Caveliers”… Nee DE Boston Celtics namen het op tegen DE Cleveland Caveliers… Het is fucking meervoud, Nederlandse journalisten denken geloof ik dat die namen net zo werken als Feyenoord en Ajax.


Dat is een discussie die ik wel eens met een dergelijke "journalist" heb gehad, hij gaf aan dat hen verteld wordt / werd dat ze de Nederlandse grammatica aan moeten houden en aangezien het om een team in enkelvoud gaat, moeten ze dat zo schrijven. Celtics / Cavaliers zou namelijk slaan op een team, niet een groep individuelen. Het klinkt bijvoorbeeld al heel anders wanneer je ipv die teams, de Utah Jazz (dus geen meervoudige naam) invult. Was het er alsnog niet mee eens, maar het was een interessante blik van hun kant. Het helpt ook niet dat ze opbouw van teamnamen in de VS zo anders is als die in Europa.

Shooting forward is natuurlijk wel gewoon een behoorlijke fout
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aha zo had ik het nog niet bekeken, maar ben het er ook niet mee eens. Duitse grammatica is natuurlijk compleet anders dan de onze maar ook bij onze Duitse buren schrijven ze alles in het meervoud. En shooting forward is ook wel heel lachwekkend. Andersom zijn de pogingen in de VS om de Europese voetbalnamen te spiegelen dan ook weer hilarisch: Real Salt Lake :lol: Minnesota United is ook een mooie en Kansas City Wizards die hun naam later veranderden in het meer Europese Sporting Kansas City.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De blessure van Gordon Hayward is een 'fractured ankle'.De kans is groot dat hij voor de rest van het seizoen uit is.

Gisteren op de NBA subreddit nog het NBA Almanac tegengekomen. Een gigantisch PDF bestand met zo goed als alles wat je maar kan bedenken over het huidige seizoen en een hoop statistieken van vorig seizoen. Mocht je een vrije week hebben is het wel interessant om eens aandachtig te bekijken.
Reddit topic: https://www.reddit.com/r/nba/comments/7 ... m_name=nba
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Almanac is super nice. 'Even' helemaal doorgelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus hoe vet, bedankt Grim! Heb denk ik nog nooit zo'n mooi naslagwerk gezien, morgen lekker weer veel samenvattingen kijken van al die wedstrijden van vannacht.. dat heb ik gemist :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk wordt het dit jaar een andere finale. Hoop dat de Wolves ver komen, hebben een leuk team
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere finale wordt t niet, tenzij LeBron of 2 van Klay/Dray/Steph/KD geblesseerd raken.
Mijn verwachting voor dit jaar is trouwens:

Westen:

1. Warriors
2. Spurs
3. Rockets
4. Thunder
5. Blazers
6. Wolves
7. Pelicans
8. Nuggets

Oosten:

1. Cavaliers
2. Raptors
3. Wizards
4. Bucks
5. Celtics
6. Pistons
7. 76'ers
8. Hornets
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel weer lelijk hoor die blessure in opening. Totale reddeloosheid is ook direct bij iedereen op het veld van zijn gezicht af te lezen. Heel naar.

Hoop zelf op een topseizoen van Wade, gun ik 'm echt van harte
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit de Cavs en de Warriors geven echt geen ene fuck meer om het reguliere seizoen :lol:
Die lopen de kantjes er af als nooit tevoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je het ze kwalijk nemen? Ze hoeven enkel maar de playoffs te halen en het komt wel goed. Mocht het echt krapjes worden, dan maar na de all-star break even gas geven. Gewoon heel blijven, geen blessures oplopen en we krijgen GSW-CLE part 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Super kut eigenlijk dat het zo moet. Hoop dat beide teams op hun gezicht gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop echt dat Warriors in de playoffs de Grizzlies/Pelicans, Thunder en Spurs treffen op weg naar de finals. In dat geval krijgen ze het in ieder geval nog een beetje moeilijk.

Ben oprecht wel benieuwd hoeveel wedstrijden de Thunder kunnen winnen als Adams, Melo, Russ, George en Roberson goed spelen. Aanvallend en verdedigend hebben zij nog erg veel potentie.

Kan d'r nog steeds met m'n kop niet bij dat Durant naar de Warriors is gegaan een jaar geleden. Wat een mietje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet het gebruikelijke nieuws en misschien ook niet het meest verwachtte nieuws, maar Kobe Bryant is voor zijn jersey retirement opener genomineerd voor een Oscar in de categorie "Animated Short". Ook niet een headline die je elke dag ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cavs - Pacers is een spannende en leuke pot zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drie keer is scheepsrecht, hopen dat de Raptors nu wel James uit de playoffs kunnen knikkeren :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk dat LeBron het flikt om ongeveer in zijn eentje de Pacers eruit te knallen. Wat een baas.
Ga er ook niet vanuit dat de Raptors dik gaan winnen van de Cavs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus Christus wat een wan vertoning >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Series Statistics:

LeBron James
136 points, 45 assists and 33 rebounds

DeRozan & Lowry
138 points, 46 assists and 30 rebounds

Ik denk dat dit genoeg zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Series Statistics:

LeBron James
136 points, 45 assists and 33 rebounds

DeRozan & Lowry
138 points, 46 assists and 30 rebounds

Ik denk dat dit genoeg zegt.



Hou maar op, wordt er knetter gek van. Die gast is gewoon al een decenium voor het hele oosten een vrijwel onneembare horde. De Cavs als 4th seed en de Celtics met veel blessures, dit was dé kans om het oosten te winnen. Volgend jaar kunnen de Raptors het wel shaken met de Sixers en Celtics (mits beide healthy) die zich dan tot volwaardige contenders zullen ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Steffnov schreef:
Series Statistics:

LeBron James
136 points, 45 assists and 33 rebounds

DeRozan & Lowry
138 points, 46 assists and 30 rebounds

Ik denk dat dit genoeg zegt.



Hou maar op, wordt er knetter gek van. Die gast is gewoon al een decenium voor het hele oosten een vrijwel onneembare horde. De Cavs als 4th seed en de Celtics met veel blessures, dit was dé kans om het oosten te winnen. Volgend jaar kunnen de Raptors het wel shaken met de Sixers en Celtics (mits beide healthy) die zich dan tot volwaardige contenders zullen ontwikkelen.


Hawks fan, ik weet er alles van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Volgend jaar kunnen de Raptors het wel shaken met de Sixers en Celtics (mits beide healthy) die zich dan tot volwaardige contenders zullen ontwikkelen.

Contenders om de finals te halen: ja. Contenders om kampioen te worden: nee.
Helaas is er maar 1 team dat er echt toe doet in de NBA en dat zijn de Warriors. Zolang KD, Curry, Thompson en Green bij elkaar blijven en fit zijn, zie ik geen enkele andere kanshebber. Tenzij LeBron Cleveland verruilt voor een beter team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Harden vind ik zo overrated he. Als hij er moet staan dan choket hij. Hadden game 7 moeten winnen, maar die keuzes die Harden maakte in het 3de kwart en het aantal TO op belangrijke punten
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic