Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik volg de NBA pas ruim een jaar, eigenlijk sinds The Last Dance en het aanschaffen van NBA2K20. Moet wel zeggen dat ik sindsdien ook gelijk nogal intensief ben gaan volgen. Door het spelen met de Bucks in MyCareer daar ook een lichte voorkeur voor gekregen, vooral omdat Giannis zo'n beest is.

Voor de Hawks vrees ik dat ze verdedigend fysiek te kort komen om de Bucks af te stoppen, maar ook dat de Bucks verdedigend de perfecte matchups hebben voor de Hawks. Mijn gok is Bucks in 5.

Suns vs Clippers kan beide kanten op gaan, alleen denk ik de Suns als team beter in elkaar steken. Als Chris Paul er snel weer bij is, dan valt het wel de kant van de Suns op denk ik. Wordt wel een game 6 of 7 verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bucks in six! :clap:

Vannacht game 6 gekeken en absoluut geen spijt gehad dat ik mijn wekker had gezet. Heerlijke wedstrijd met een in mijn ogen terechte kampioen en Finals MVP :D Wat een beest die Giannis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Bucks in six! :clap:

Vannacht game 6 gekeken en absoluut geen spijt gehad dat ik mijn wekker had gezet. Heerlijke wedstrijd met een in mijn ogen terechte kampioen en Finals MVP :D Wat een beest die Giannis


Een terechte kampioen inderdaad! Ook wel fijn dat hij nu eindelijk zijn eerste ring mag ophalen, de NBA (Amerikaanse sport in het algemeen) is echt bezeten van kampioenschappen. Als je geen kampioen bent geweest dan wordt dat altijd er bij gezegd, ook als je een geweldige speler was. Voorbeelden zat: Steve Nash, Allen Iverson, Tracy Mcgrady, Charles Barkley, Stockton & Malone etc. etc. En nu is Giannis dus óók een kampioen! én MIP, Defensive Player of the Year, Finals MVP, All-Star Game MVP, 2 x MVP met pas 26 jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, dat geneuzel hoor je ook vaak tijdens Inside the NBA, waarin Shaq altijd Barkley daarover aanvalt. Ik gun het Giannis ook echt. Die gozer is zo rustig en nuchter terwijl hij in staat is om alles en iedereen om hem heen te domineren. Die awards die je opsomt zijn ook krankzinnig inderdaad. Hij is de enige die al die awards gewonnen heeft en samen met Olajuwon en Jordan de enige met een MVP, DPOY en FMVP. Nu al één van de all-time grootheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die de trade deadline volgen? Zag vooral de Sabonis voor Haliburton trade niet aankomen. Lijkt alsof de Kings dusdanig graag de playoffs willen halen dat ze hun toekomst weggeven om op korte termijn plek 10 in de conference te halen. Voor de Pacers wel echt een goede start voor hun rebuild, zeker als ze via de draft aan een goede forward kunnen komen komende zomer.

Ben benieuwd wat er de komende dagen nog gaat gebeuren. Zou wat zijn als er nog beweging rondom Harden komt :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup. Geen idee waar de Kings mee bezig zijn, ook met Sabonis zie ik ze de playoffs dit jaar niet halen (of hooguit one and done gaan), en op langere termijn heeft Haliburton een hoger plafond.


Daarnaast is het pijnlijk om te zien hoeveel de Blazers terug krijgen voor hun uitverkoop. Dat is echt pennies on the dollar werk. Als ik een big nodig had, zou ik absoluut nog proberen Nurkic binnen te halen. En dan zal Lillard wel willen wachten tot hij zijn Supermax kan tekenen, voordat die weg wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Nog mensen die de trade deadline volgen? Zag vooral de Sabonis voor Haliburton trade niet aankomen. Lijkt alsof de Kings dusdanig graag de playoffs willen halen dat ze hun toekomst weggeven om op korte termijn plek 10 in de conference te halen. Voor de Pacers wel echt een goede start voor hun rebuild, zeker als ze via de draft aan een goede forward kunnen komen komende zomer.

Ben benieuwd wat er de komende dagen nog gaat gebeuren. Zou wat zijn als er nog beweging rondom Harden komt :corn:


Kings gonna Kings... had dan Fox getrade. Volg de Kings graag omdat ik graag voor de ultieme underdog ben maar ze hebben zonder twijfel al jaren de slechtste front office. Onder Vlade Divac was het nog beroerder maar deze trade is ook weer een topper. Ben trouwens benieuwd waar Ben Simmons gaat landen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had inderdaad eerder Fox verscheept, zeker als je kijkt hoe Haliburton de laatste tijd als PG speelde. Nu haal je Sabonis binnen en trade je de twee beste shooters van het team weg. Voor de spacing ook niet al te best.

Simmons is inderdaad ook nog een interessante. Ergens zie ik vandaag nog wel een Harden voor Simmons trade gebeuren. Wordt een interessante dag in ieder geval :D

Steffnov schreef:
Daarnaast is het pijnlijk om te zien hoeveel de Blazers terug krijgen voor hun uitverkoop. Dat is echt pennies on the dollar werk. Als ik een big nodig had, zou ik absoluut nog proberen Nurkic binnen te halen. En dan zal Lillard wel willen wachten tot hij zijn Supermax kan tekenen, voordat die weg wil.


Vooralsnog weinig echte assets inderdaad. Het zijn vooral moves om van zoveel mogelijk salaris af te komen. Milwaukee zou wel een big kunnen gebruiken, maar die hebben alleen geen assets om weg te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harden voor Simmons incoming :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En is er. Totale trade:

James Harden en Paul Millsap
voor
Ben Simmons, Seth Curry, Andre Drummond, an unprotected 2022 first-round pick and a protected 2027 first-round pick

Damn, Simmons is in waarde gedaald zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitstekende trade voor the Nets, had niet gedacht dat ze zoveel meer zouden krijgen dan Ben Simmons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2022 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de Nets denk ik inderdaad een hele goede trade. In de playoffs kunnen ze Simmons mooi als center gebruiken. Past echt goed in dat team en past bij zijn kwaliteiten. Nu alleen hopen dat op een wonderbaarlijke wijze Ivring ook thuiswedstrijden kan gaan spelen en ze zijn een echte kanshebber.

Voor de 76ers snap ik dat ze de deal gemaakt hebben, alleen vraag ik mij af hoe goed het gaat passen. Harden is heel dominant aan de bal en gedijt het beste in pick&roll situaties, terwijl Embiid liever pick&pop of post-ups heeft. Ben benieuwd hoe die aanpassingen er uit gaan zien. Wel top dat ze zowel Thybulle als Maxey hebben kunnen behouden, al hebben ze met Curry ook een waardevolle speler opgegeven.

Verder ben ik voor 'mijn' Bucks niet al te blij met gisteren. Wel een stabiele big toegevoegd in Ibaka, maar daarvoor wel DiVincenzo op moeten geven. Zeker nu Connaughton een middenvoetsbeentje gebroken heeft gisteravond blijft er weinig kwaliteit over als back-up SG. Had ook liever nog een extra wing zien komen. Nu wordt het wel vrij veel leunen op Nwora als back up, maar ik weet niet of hij daar klaar voor is.

Al met al een hele interessante deadlineday. Benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen tot aan de playoffs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2022 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bulls hebben niks gek gedaan en wachten tot Ball, Caruso en PWill terugkomen. Best prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warriors pakken 'm weer. Dik verdiend en een mooie eerste Finals MVP voor Curry. Had gehoopt op een game 7, maar Tatum heeft echt te weinig gebracht om dat te bewerkstelligen.

Nu uitkijken naar de draft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Weer eens de playoffs wat meer gevolgd en Curry blijft sick! Celtics op het moment dat ze er moeten staan, staan ze er niet. Tatum nog te jong om het team echt te dragen. In game 5 was het Smart die de C’s de das omdeden. Hij zorgde ervoor dat GSW binnen een minuut 10 punten kon maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog voorspellingen of hot takes voor het nieuwe seizoen? Mocht iedereen fit blijven zie ik de Bucks en Clippers als favorieten om uit hun conferences te komen, maar je weet nooit hoe het gaat lopen. Heb wel weer zin in het begin van het seizoen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De NBA gaat pas over een kleine maand weer van start, maar het opmerkelijkste nieuws van het seizoen hebben we nu al gehad: de Boston Celtics hebben hun coach Ime Udoka voor een jaar geschorst wegens een inbreuk op de interne gedragscode.


https://sporza.be/nl/2022/09/23/boston- ... 916152663/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat lekker daar in Boston ja. In Phoenix de eigenaar ook geschorst voor een jaar, maar die heeft besloten het team (en ook het WNBA team) te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die de NBA volgen op 't moment? Ga zelf over 2 weken naar Boston omdat m'n zus daar woont, maar heb ook 2 tickets op de kop getikt voor de eerste wedstrijd van de playoffs van de Celtics :D

Benieuwd welke teams uiteindelijk de playoffs gaan halen in de Western Conference. In de East is het al een stuk duidelijker, dus daar verwacht ik Bucks vs Celtics in de Conference Finals. Zou me niks verbazen als het uiteindelijk Bucks vs Suns rematch wordt in de Finals nu KD weer fit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 08:40 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Nog mensen die de NBA volgen op 't moment? Ga zelf over 2 weken naar Boston omdat m'n zus daar woont, maar heb ook 2 tickets op de kop getikt voor de eerste wedstrijd van de playoffs van de Celtics :D

Benieuwd welke teams uiteindelijk de playoffs gaan halen in de Western Conference. In de East is het al een stuk duidelijker, dus daar verwacht ik Bucks vs Celtics in de Conference Finals. Zou me niks verbazen als het uiteindelijk Bucks vs Suns rematch wordt in de Finals nu KD weer fit is.

Heel het jaar weer niet gevolgd. Maar zodra de playoffs komen tune ik weer in. TD Garden is wel nice! Ben er 6 jaar geleden geweest tegen de Raptors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is die Jokic toch een baas hè. De gemakkelijkheid waarmee hij speelt is ongekend zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke baas inderdaad, net als Jimmy Butler deze playoffs. Je had behoorlijk rijk kunnen worden als je Heat vs Nuggets voor de finals had voorspeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral ook heerlijk dat de Lakers eruit liggen hehehe.
De Nuggets spelen echt fantastisch basketbal, wat een diepe en complete spelersgroep hebben die.




Jokic ook met een paar regenboogschoten weer vannacht, gaat nergens over haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Ik vind het vooral ook heerlijk dat de Lakers eruit liggen hehehe.


Ik ook wel, alleen het feit dat LeBron na de wedstrijd hintte naar een mogelijk pensioen zou wel echt het einde van een tijdperk zijn. Dat zou ik dan wel weer jammer vinden. Hoe dan ook was Denver verreweg de sterkste ploeg tot nu toe in het Westen, dus dik verdiend. Ik ben benieuwd of de Celtics vandaag nog een beetje de eer kunnen redden. Mocht dat niet lukken ben ik heel benieuwd hoe zij verder gaan met deze spelersgroep. Coach zal er dan wel sowieso uitvliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Wenzel schreef:
Ik vind het vooral ook heerlijk dat de Lakers eruit liggen hehehe.


Ik ook wel, alleen het feit dat LeBron na de wedstrijd hintte naar een mogelijk pensioen zou wel echt het einde van een tijdperk zijn. Dat zou ik dan wel weer jammer vinden. Hoe dan ook was Denver verreweg de sterkste ploeg tot nu toe in het Westen, dus dik verdiend. Ik ben benieuwd of de Celtics vandaag nog een beetje de eer kunnen redden. Mocht dat niet lukken ben ik heel benieuwd hoe zij verder gaan met deze spelersgroep. Coach zal er dan wel sowieso uitvliegen.


Geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat hij met pensioen zou gaan. Denk dat dit een combinatie is van teleurstelling en de boel op scherp willen zetten voor de Lakers organisatie. Lebron wordt weer eens LeGM en wil extra hulp binnen-hengelen voor volgend jaar, bijvoorbeeld in de gedaante van Kyrie Irving. Overigens lijkt mij niet dat Irving een positieve invloed kan hebben op welk team dan ook, die gast is zo gek als het peerd van Christus. Ook zullen de Lakers diep in de buidel moeten tasten om Reaves te behouden.

Betreft de Celtics zou het mij verbazen als ze er nog een game uit weten te slepen. 3-0 achter, in Miami, laatste pot compleet afgedroogd. Ook heel benieuwd hoe ze hierna verder gaan. Ze hebben het talent om de finals te halen en te winnen maar wat doe je als je een sweep om de oren krijgt van de 8th seed?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic