Voor de Nets denk ik inderdaad een hele goede trade. In de playoffs kunnen ze Simmons mooi als center gebruiken. Past echt goed in dat team en past bij zijn kwaliteiten. Nu alleen hopen dat op een wonderbaarlijke wijze Ivring ook thuiswedstrijden kan gaan spelen en ze zijn een echte kanshebber.
Voor de 76ers snap ik dat ze de deal gemaakt hebben, alleen vraag ik mij af hoe goed het gaat passen. Harden is heel dominant aan de bal en gedijt het beste in pick&roll situaties, terwijl Embiid liever pick&pop of post-ups heeft. Ben benieuwd hoe die aanpassingen er uit gaan zien. Wel top dat ze zowel Thybulle als Maxey hebben kunnen behouden, al hebben ze met Curry ook een waardevolle speler opgegeven.
Verder ben ik voor 'mijn' Bucks niet al te blij met gisteren. Wel een stabiele big toegevoegd in Ibaka, maar daarvoor wel DiVincenzo op moeten geven. Zeker nu Connaughton een middenvoetsbeentje gebroken heeft gisteravond blijft er weinig kwaliteit over als back-up SG. Had ook liever nog een extra wing zien komen. Nu wordt het wel vrij veel leunen op Nwora als back up, maar ik weet niet of hij daar klaar voor is.
Al met al een hele interessante deadlineday. Benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen tot aan de playoffs