We gaan het zien. Stel hij blijft en ze halen Irving, dan kunnen ze Reaves niet meer betalen omdat ze niet zijn Bird rights hebben. Stel ze betalen Reaves, dan houden ze bijna geen cap space over voor andere spelers. Geen lekkere spagaat om in te zitten. Ik denk zelf dat Reaves na dit seizoen elders speelt.
Ik denk in ieder geval dat Mazzulla er uit vliegt. Ze hebben ook genoeg interessante contracten om voor een 3e ster te traden, dus ze kunnen alle kanten nog op. Wordt sowieso een leuke off season om te volgen. Moet zeggen toen ik bij Celtics-Hawks game 2 was laatst dat ik dit niet had zien aankomen. Ze speelden echt heel sterk die dag (en game 1 ook al). Zeker nadat de Bucks er uit vlogen ging ik uit van de Celtics in de finals.
Voor de draft wel mooi trouwens dat Wembanyama bij een fatsoenlijke organisatie komt in San Antonio. Had hem Charlotte bijvoorbeeld echt niet gegund. Wel benieuwd wat Charlotte en Portland gaan doen met nrs 2 en 3, aangezien ze allebei al een echte point guard hebben. Ik denk dat Portland gaat shoppen met pick 3.