Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan het zien. Stel hij blijft en ze halen Irving, dan kunnen ze Reaves niet meer betalen omdat ze niet zijn Bird rights hebben. Stel ze betalen Reaves, dan houden ze bijna geen cap space over voor andere spelers. Geen lekkere spagaat om in te zitten. Ik denk zelf dat Reaves na dit seizoen elders speelt.

Ik denk in ieder geval dat Mazzulla er uit vliegt. Ze hebben ook genoeg interessante contracten om voor een 3e ster te traden, dus ze kunnen alle kanten nog op. Wordt sowieso een leuke off season om te volgen. Moet zeggen toen ik bij Celtics-Hawks game 2 was laatst dat ik dit niet had zien aankomen. Ze speelden echt heel sterk die dag (en game 1 ook al). Zeker nadat de Bucks er uit vlogen ging ik uit van de Celtics in de finals.

Voor de draft wel mooi trouwens dat Wembanyama bij een fatsoenlijke organisatie komt in San Antonio. Had hem Charlotte bijvoorbeeld echt niet gegund. Wel benieuwd wat Charlotte en Portland gaan doen met nrs 2 en 3, aangezien ze allebei al een echte point guard hebben. Ik denk dat Portland gaat shoppen met pick 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 07:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3-2... Het zal toch niet hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2023 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Poh wat een game 6!! Heat komt ziek terug in het vierde kwart door een Jimmy Butler die 3 kwarten niets liet zien. Wat een slotfase zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Poh wat een game 6!! Heat komt ziek terug in het vierde kwart door een Jimmy Butler die 3 kwarten niets liet zien. Wat een slotfase zeg


Ja, dit was echt knetter spannend en vet! En toch halen ze het niet over 7 games..
Er zijn nu in totaal 151 teams geweest die 3-0 achter kwamen in een series en alle 151 verloren ze uiteindelijk, ik geloof dat er slechts 3 teams zijn die het nog hebben rechtgetrokken tot 3-3 maar uiteindelijk is 4 games achter elkaar winnen tot nu toe nog niemand gegeven. Het gaat natuurlijk ooit eens gebeuren maar het mocht niet zo zijn voor de Celtics. Nu de finals tussen de Nuggets en Heat, hoop dat de Nuggets winnen en ben heel benieuwd naar deze finals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me haast niet voorstellen dat de Heat dit ook nog gaan winnen. Ik ga voor Nuggets in 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2023 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damian Lillard naar de Milwaukee Bucks. Die zag ik niet aankomen! Benieuwd hoe het duo van Dame en Giannis er uit gaat zien. Laatste jaren werd het wel duidelijk dat de Bucks wat meer firepower nodig hadden aanvallend gezien. Verdedigend is het verlies van Holiday wel een klap, ook qua persoonlijkheid trouwens. Dat de Blazers Ayton, Holiday (die ze nog gaan traden neem ik aan) en drie pick(swap)s krijgen is denk ik ook een prima deal, zeker als je naar de rest van de markt kijkt. Bijzonder dat de Suns zo graag van het Ayton contract af wilden dat ze het derde team in deze zijn. Benieuwd wat dit betekent voor o.a. de markt voor Harden.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic