En nog verliezen ookwrote:Devin Booker, 20 jaar oud, heeft vannacht 70 punten gescoord tegen de Celtics![]()
Fucking bizar.
Trouwens een ontzettende overtreffing van het vorige record, hoogste puntenaantal voor een speler onder de 21 was Lebron met 56
En nog verliezen ookwrote:Devin Booker, 20 jaar oud, heeft vannacht 70 punten gescoord tegen de Celtics![]()
Fucking bizar.
Jep, vanaf het tweede kwart stonden ze al ongeveer 20 punten achter, is geen enkel moment een spannende wedstrijd geweest.wrote:En nog verliezen ookwrote:Devin Booker, 20 jaar oud, heeft vannacht 70 punten gescoord tegen de Celtics![]()
Fucking bizar.sneu na zo'n prestatie.
Trouwens een ontzettende overtreffing van het vorige record, hoogste puntenaantal voor een speler onder de 21 was Lebron met 56
Game 3 en 4 jawrote:en van Irving bij tijd en wijlen
Als je denkt dat een rookie LeBron en consorten gaat verslaan, heb ik slecht nieuws voor je. Hayward's vrouw heeft trouwens afgelopen week een foto gestuurd van haar kind in een groen shirt met een klavertje vier er opwrote: Wie kan er de eerstkomende jaren tegen dit geweld op? Ik zie Boston nog wel langs de Cavs komen als ze Fultz draften en Hayward kunnen contracteren. :
Dit wordt elk jaar gezegd. Ik kan je in het afgelopen decennium minstens 15 spelers opnoemen die een betere prospect waren. Alleen van de laatste 3 drafts al zijn Simmons, Towns, Embiid, Ingram en Wiggins betere prospects. Dan laat ik Porzingis, Booker en Parker nog achterwege.wrote:Fultz is dan wel een Rookie maar hij is ook een van de beste prospects van het afgelopen decennium, een aanwinst voor ieder team.
Ik denk echt dat Fultz voor de aansluiting zal zorgenwrote:Dit wordt elk jaar gezegd. Ik kan je in het afgelopen decennium minstens 15 spelers opnoemen die een betere prospect waren. Alleen van de laatste 3 drafts al zijn Simmons, Towns, Embiid, Ingram en Wiggins betere prospects. Dan laat ik Porzingis, Booker en Parker nog achterwege.wrote:Fultz is dan wel een Rookie maar hij is ook een van de beste prospects van het afgelopen decennium, een aanwinst voor ieder team.
Verder ben ik het met je eens dat Stevens een uitstekende coach is, vooral z'n plays na time-outs zijn super. Hayward is trouwens een geweldige speler, maar lang niet goed genoeg om het LeBron moeilijk te maken in het Oosten. Dan hebben ze alsnog een goeie rebounder nodig en een point guard die niet totaal wordt verwoest.
Hier ben ik het zeker mee eenswrote: Anyway, ik denk dat Fultz een glansrijke carriere in het verschiet heeft! En ik zeg ook niet dat Hayward tegen Lebron op kan, maar ik denk dat hij een prima upgrade is over Crowder.
Krijg je ervan als je als op 1 na beste speler in de NBA naar het beste team (misschien wel het beste team ooit) gaat. KD broke the league.wrote:"The Cavaliers, per league sources, have been working today on assembling multi-team trade scenarios to try to acquire Chicago's Jimmy Butler"
Superteams worden alleen nog maar erger zo...kunnen net zo goed het reguliere seizoen afschaffen.
Bron was toch praktisch al GMwrote:LeBron is hier niet blij mee. Of het kan zijn dat de Cavs gaan rebuilden en LeBron weggaat.