Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
teupie schreef:
Inderdaad joenguh. Anyway vannacht pan op t vuur laten staan.



jij bent echt een dwaas :lol:


Ja was niet slim. Zelf niks meer van gemerkt want ik ging slapen, maar moeders was wakker geworden door de stank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
AniThing schreef:
teupie schreef:
Inderdaad joenguh. Anyway vannacht pan op t vuur laten staan.



jij bent echt een dwaas :lol:


Ja was niet slim. Zelf niks meer van gemerkt want ik ging slapen, maar moeders was wakker geworden door de stank.


Hahahaha mijn ma zou me echt afmaken. Ik heb zelf niets toe te voegen iedereen kent mij als een rustige en goede jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maat van me heeft een keer mijn naam in zijn broek lopen prikken met een vork. :P

Ook een paar jaar terug op personeelsfeest moest een gast kotsen op de wc. Wou hij er een foto van maken, laat hij zn telefoon in die wc in zn kots vallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Jij bent echt een dwaas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 09:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.


Pic or didn't happen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
teupie schreef:
Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.


Pic or didn't happen :x


Van die:
- Meid
- Wasmand
- Fiets
- Taxi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wasmand natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
teupie schreef:
Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.


Pic or didn't happen :x


Nee joh ik verzin dit allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd vanochtend wakker met de stofzuiger in mijn bed. Hoe of wat zou ik dus echt niet weten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Je had de vraag ook wel op HT mogen stellen hoor.

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=78766.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lul xd

Maar ik weet volgens mij al waarom ie in mn bed lag, zat chips te eten in bed namelijk en waarschijnlijk is dat bakje omgeflikkerd of zo en lag m'n hele bed onder de kruimels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Eergisteren een vriend van me die 5 minuten lang 'nondeju' heeft geroepen, en niet meer aanspreekbaar was :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Het volgende verhaal is alweer een tijdje geleden maar ik kom er nu weer op en ik dacht, hey leuk verhaal voor in dit Topic.

We gingen met 4 vrienden naar XXlerator Sinterklaas en ik had de hele dag al last van schijterij omdat ik die dag vantevore Grolsch gedronken had, opzich wel een lekker pilsje maar dag er na zo klote. Dus bij binnenkomst in de Matrixx het eerste wat ik ging doen, juist ja je raad het al. Toen binnen een uur nog 2x gegaan zodat ik dacht dat ik bij de leukere artiesten niet meer zou hoeven. Dus ik ging voor de allerlaatste keer, weet niet meer wie er toen draaide, maar ik liep de trap af en ik hoorde ineen keer Magic van B-Front en Frontliner dus ik die trap weer omhoog gerend om ffe dit epische nummer mee te doen en toen hoppa lag alles in m'n broek... Toen het nummer af was gelopen weer snel naar de wc's gerend, onderbroek proberen schoon te maken en wc papier ingelegd en toen kon ik weer door! Rest van de avond overigens niet meer hoeven kakken. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het al zo naar stront ruiken daar in die zaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op een feest nog nooit gescheten eigenlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No freaking way
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuckkk :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Het volgende verhaal is alweer een tijdje geleden maar ik kom er nu weer op en ik dacht, hey leuk verhaal voor in dit Topic.

We gingen met 4 vrienden naar XXlerator Sinterklaas en ik had de hele dag al last van schijterij omdat ik die dag vantevore Grolsch gedronken had, opzich wel een lekker pilsje maar dag er na zo klote. Dus bij binnenkomst in de Matrixx het eerste wat ik ging doen, juist ja je raad het al. Toen binnen een uur nog 2x gegaan zodat ik dacht dat ik bij de leukere artiesten niet meer zou hoeven. Dus ik ging voor de allerlaatste keer, weet niet meer wie er toen draaide, maar ik liep de trap af en ik hoorde ineen keer Magic van B-Front en Frontliner dus ik die trap weer omhoog gerend om ffe dit epische nummer mee te doen en toen hoppa lag alles in m'n broek... Toen het nummer af was gelopen weer snel naar de wc's gerend, onderbroek proberen schoon te maken en wc papier ingelegd en toen kon ik weer door! Rest van de avond overigens niet meer hoeven kakken. :yay:


Gadverdamme :x Ik had hem uitgedaan en weggesmeten.. :sick: Dan maar zonder en de broek iets hoger optrekken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik LOL'de :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:52 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf am i reading
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Hard4Us schreef:
Het volgende verhaal is alweer een tijdje geleden maar ik kom er nu weer op en ik dacht, hey leuk verhaal voor in dit Topic.

We gingen met 4 vrienden naar XXlerator Sinterklaas en ik had de hele dag al last van schijterij omdat ik die dag vantevore Grolsch gedronken had, opzich wel een lekker pilsje maar dag er na zo klote. Dus bij binnenkomst in de Matrixx het eerste wat ik ging doen, juist ja je raad het al. Toen binnen een uur nog 2x gegaan zodat ik dacht dat ik bij de leukere artiesten niet meer zou hoeven. Dus ik ging voor de allerlaatste keer, weet niet meer wie er toen draaide, maar ik liep de trap af en ik hoorde ineen keer Magic van B-Front en Frontliner dus ik die trap weer omhoog gerend om ffe dit epische nummer mee te doen en toen hoppa lag alles in m'n broek... Toen het nummer af was gelopen weer snel naar de wc's gerend, onderbroek proberen schoon te maken en wc papier ingelegd en toen kon ik weer door! Rest van de avond overigens niet meer hoeven kakken. :yay:


Gadverdamme :x Ik had hem uitgedaan en weggesmeten.. :sick: Dan maar zonder en de broek iets hoger optrekken :lol:

Hij niet, hij heeft er schijt aan.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic