Ja was niet slim. Zelf niks meer van gemerkt want ik ging slapen, maar moeders was wakker geworden door de stank.AniThing wrote:teupie wrote:Inderdaad joenguh. Anyway vannacht pan op t vuur laten staan.
jij bent echt een dwaas
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahahaha mijn ma zou me echt afmaken. Ik heb zelf niets toe te voegen iedereen kent mij als een rustige en goede jongen.teupie wrote:Ja was niet slim. Zelf niks meer van gemerkt want ik ging slapen, maar moeders was wakker geworden door de stank.AniThing wrote:teupie wrote:Inderdaad joenguh. Anyway vannacht pan op t vuur laten staan.
jij bent echt een dwaas
Maat van me heeft een keer mijn naam in zijn broek lopen prikken met een vork.
Ook een paar jaar terug op personeelsfeest moest een gast kotsen op de wc. Wou hij er een foto van maken, laat hij zn telefoon in die wc in zn kots vallen
Ook een paar jaar terug op personeelsfeest moest een gast kotsen op de wc. Wou hij er een foto van maken, laat hij zn telefoon in die wc in zn kots vallen
Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jij bent echt een dwaas 
Pic or didn't happenteupie wrote:Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.
Van die:Kevin-Raw wrote:Pic or didn't happenteupie wrote:Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.
- Meid
- Wasmand
- Fiets
- Taxi?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Wasmand natuurlijk
Nee joh ik verzin dit allemaal.Kevin-Raw wrote:Pic or didn't happenteupie wrote:Dus... vannacht, terwijl een meid bij me sliep, de wc niet kunnem vinden en lekker in de wasmand staan zeiken. Niet meer kunnen fietsen en op de taxi gezet.
Ik werd vanochtend wakker met de stofzuiger in mijn bed. Hoe of wat zou ik dus echt niet weten 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Je had de vraag ook wel op HT mogen stellen hoor.
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=78766.0
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=78766.0
Lul 
Maar ik weet volgens mij al waarom ie in mn bed lag, zat chips te eten in bed namelijk en waarschijnlijk is dat bakje omgeflikkerd of zo en lag m'n hele bed onder de kruimels
Maar ik weet volgens mij al waarom ie in mn bed lag, zat chips te eten in bed namelijk en waarschijnlijk is dat bakje omgeflikkerd of zo en lag m'n hele bed onder de kruimels
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Eergisteren een vriend van me die 5 minuten lang 'nondeju' heeft geroepen, en niet meer aanspreekbaar was

-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Het volgende verhaal is alweer een tijdje geleden maar ik kom er nu weer op en ik dacht, hey leuk verhaal voor in dit Topic.
We gingen met 4 vrienden naar XXlerator Sinterklaas en ik had de hele dag al last van schijterij omdat ik die dag vantevore Grolsch gedronken had, opzich wel een lekker pilsje maar dag er na zo klote. Dus bij binnenkomst in de Matrixx het eerste wat ik ging doen, juist ja je raad het al. Toen binnen een uur nog 2x gegaan zodat ik dacht dat ik bij de leukere artiesten niet meer zou hoeven. Dus ik ging voor de allerlaatste keer, weet niet meer wie er toen draaide, maar ik liep de trap af en ik hoorde ineen keer Magic van B-Front en Frontliner dus ik die trap weer omhoog gerend om ffe dit epische nummer mee te doen en toen hoppa lag alles in m'n broek... Toen het nummer af was gelopen weer snel naar de wc's gerend, onderbroek proberen schoon te maken en wc papier ingelegd en toen kon ik weer door! Rest van de avond overigens niet meer hoeven kakken.
We gingen met 4 vrienden naar XXlerator Sinterklaas en ik had de hele dag al last van schijterij omdat ik die dag vantevore Grolsch gedronken had, opzich wel een lekker pilsje maar dag er na zo klote. Dus bij binnenkomst in de Matrixx het eerste wat ik ging doen, juist ja je raad het al. Toen binnen een uur nog 2x gegaan zodat ik dacht dat ik bij de leukere artiesten niet meer zou hoeven. Dus ik ging voor de allerlaatste keer, weet niet meer wie er toen draaide, maar ik liep de trap af en ik hoorde ineen keer Magic van B-Front en Frontliner dus ik die trap weer omhoog gerend om ffe dit epische nummer mee te doen en toen hoppa lag alles in m'n broek... Toen het nummer af was gelopen weer snel naar de wc's gerend, onderbroek proberen schoon te maken en wc papier ingelegd en toen kon ik weer door! Rest van de avond overigens niet meer hoeven kakken.
Ik vond het al zo naar stront ruiken daar in die zaal 
Ik heb op een feest nog nooit gescheten eigenlijk. 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
GadverdammeHard4Us wrote:Het volgende verhaal is alweer een tijdje geleden maar ik kom er nu weer op en ik dacht, hey leuk verhaal voor in dit Topic.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Hij niet, hij heeft er schijt aan.Bas wrote:GadverdammeHard4Us wrote:Het volgende verhaal is alweer een tijdje geleden maar ik kom er nu weer op en ik dacht, hey leuk verhaal voor in dit Topic.
We gingen met 4 vrienden naar XXlerator Sinterklaas en ik had de hele dag al last van schijterij omdat ik die dag vantevore Grolsch gedronken had, opzich wel een lekker pilsje maar dag er na zo klote. Dus bij binnenkomst in de Matrixx het eerste wat ik ging doen, juist ja je raad het al. Toen binnen een uur nog 2x gegaan zodat ik dacht dat ik bij de leukere artiesten niet meer zou hoeven. Dus ik ging voor de allerlaatste keer, weet niet meer wie er toen draaide, maar ik liep de trap af en ik hoorde ineen keer Magic van B-Front en Frontliner dus ik die trap weer omhoog gerend om ffe dit epische nummer mee te doen en toen hoppa lag alles in m'n broek... Toen het nummer af was gelopen weer snel naar de wc's gerend, onderbroek proberen schoon te maken en wc papier ingelegd en toen kon ik weer door! Rest van de avond overigens niet meer hoeven kakken.Ik had hem uitgedaan en weggesmeten..
Dan maar zonder en de broek iets hoger optrekken