Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-06-2018, 20:57 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Remi schreef:
Ik ben nog wel benieuwd naar andere verhalen. De Koperen Hond was zo'n vage bedoeling, daar moet toch wel iets gebeurd zijn :lol:

Zelden zoiets moois meegemaakt op een feest (of camping). Op de zondagnacht wel 5 uur lang daar uitgehouden met m'n nuchtere harses. Werd raar aangekeken toen ik daar rond 4 uur nog een blik pils lostrok. Echt een geweldige toevoeging aan de Defqon camping, zoiets ontbrak echt. Beter dan na de eindshow je tijd verdoen in je campingstoeltje. Heerlijke muziek werd er ook gedraaid. xd

Niks van meegekregen helaas, had hier snachts ook graag wat uurtjes willen vertoeven. Beter dan saai bij je tent zitten, alhoewel de vrijdag after was wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-06-2018, 08:46 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Remi schreef:
Ik ben nog wel benieuwd naar andere verhalen. De Koperen Hond was zo'n vage bedoeling, daar moet toch wel iets gebeurd zijn :lol:

Zelden zoiets moois meegemaakt op een feest (of camping). Op de zondagnacht wel 5 uur lang daar uitgehouden met m'n nuchtere harses. Werd raar aangekeken toen ik daar rond 4 uur nog een blik pils lostrok. Echt een geweldige toevoeging aan de Defqon camping, zoiets ontbrak echt. Beter dan na de eindshow je tijd verdoen in je campingstoeltje. Heerlijke muziek werd er ook gedraaid. xd

Absoluut. Enige jaren geleden had je nog wel die Orange tent maar dat was tegenover de Blue. Nog daarvoor had je een ronde, kleine 24 uurs. Dat was dit jaar het Feestcafé en is ook al enkele jaren op Intents het Feestcafé. Dat was een toffe tent en ook altijd een tof sfeertje. Maar zo vaag als zondagnacht was het niet nee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-06-2018, 21:39 

Hardtraxxer

Je ma die ineens naast je staat wanneer je 's ochtends vroeg al een half uur een discussie aan het voeren bent met je TV na een nachtje doorhalen..

Ja, dát is toch wel mijn toppunt geweest denk ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-06-2018, 21:58 

Hardtraxx Veteran

Emiel schreef:
Je ma die ineens naast je staat wanneer je 's ochtends vroeg al een half uur een discussie aan het voeren bent met je TV na een nachtje doorhalen..

Ja, dát is toch wel mijn toppunt geweest denk ik zo..

Hahah hoe krijg je dat voor elkaar :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-06-2018, 22:34 

Hardtraxxer

Feestje thuis, ouders naar een verjaardag.
Shit got out of the hand enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-06-2018, 23:09 

Hardtraxxer

ik heb vannacht een egel geaaid toen ik onderweg naar huis was vanaf de kroeg, geinige beesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2018, 11:36 

Hardtraxx Veteran

Spanning Tree schreef:
ik heb vannacht een egel geaaid toen ik onderweg naar huis was vanaf de kroeg, geinige beesten.

Schattig en 1 van de grootste bronnen van vlooien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2018, 12:25 

Hardtraxx Veteran

Spanning Tree schreef:

Jij doet het verkeerd. Je moet de regel van de egel doen. Wanneer je een egel ziet, moet je hem vertroetelen zodat hij rustig wordt en dan vervolgens een jointje met hem roken. De regel van de egel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2018, 12:42 

Kraak... Piep...

De regel van de egel klinkt als een lsd zegel.

bars fam
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic