Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Precies wat ik dachtCruelty wrote:Bazen actie.
Ik zou van ellende naar huis gaan en denken om mezelf uit het raam te gooien.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Indeed gewoon schijt aan hebben, kga m'n feest niet verkloten door zo'n "ongelukje". 
Volgens mij kan ook alleen jou dit overkomenchas1n wrote:What the fuckkk![]()
Ik heb dit eerder gelezen.
Ah, hier: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic (page 25)
Ah, hier: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic (page 25)
Hard4Us wrote:Van het weekend ook weer goed VDK geweest, was op feestje, maar moest al enige tijd schijten (leuke info ja) maar toen draaide ze chain reaction met de record breaking, op het moment dat ik na de wc moest, maar ik wilde mee stampen en kijken hoe de tent los zou gaan, nou je raadt het al, bij 1,2,3, ik wil vol gaan stampe schijt ik in me broek.dus snel naar boven gegaan bij diegene een onderbroek van hem gepakt de mijne uit het raam gesmeten en weer doorgaan of er niks aan de hand was.
-
B
LOL

-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Haha ja dat was op een verjaardagsfeestje 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jezus.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Zaterdag op XX Outdoor lekker in de botsauto's gekitst 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Kameraad van mij had een filmpje dat hij in de botsauto's zat, prachtig al die strakke gezichtjes 
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Spijt er ook echt aan alle kanten eruit bij jou ofnietHard4Us wrote:Zaterdag op XX Outdoor lekker in de botsauto's gekitst
Na een feest een muizenjacht gehouden, omdat ik er toch echt van overtuigd was dat ik er een had horen piepen.. na een uur toch maar wat anders gaan doen haha
Man man man dat Xxlerator Sinterklaas verhaal. 
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Yoooww ik heb weer iets meegemaakt wat de moeite waard is.
Waren naar discotheek Time out geweest, genoeg gezopen en gedaan maar we moesten naar huis. Dus ongeveer 6 uur waren we weer in onze omgeving tot ik bedacht dat het wel lekker weer was om te gaan vissen. Dus hup met 3 man gaan vissen na 't stappen. Het ging een tijdje goed tot ik een dode brasem zag liggen in het midden van het meer, dus ik ging die proberen te vangen, na n kwartier ofzo zat mijn haakje er fatsoenlijk achter en kon ik hem binnen halen, maar dat ding was best stevig dus ik trok te hard en toen kwam vol het haakje in mn neus en donderde ik 't water in, naast die verrote dode brasem.
Moraal van het verhaal, ga nooit als je dronken bent op kadavers vissen. (als je dat ooit van plan was?)
Waren naar discotheek Time out geweest, genoeg gezopen en gedaan maar we moesten naar huis. Dus ongeveer 6 uur waren we weer in onze omgeving tot ik bedacht dat het wel lekker weer was om te gaan vissen. Dus hup met 3 man gaan vissen na 't stappen. Het ging een tijdje goed tot ik een dode brasem zag liggen in het midden van het meer, dus ik ging die proberen te vangen, na n kwartier ofzo zat mijn haakje er fatsoenlijk achter en kon ik hem binnen halen, maar dat ding was best stevig dus ik trok te hard en toen kwam vol het haakje in mn neus en donderde ik 't water in, naast die verrote dode brasem.
Moraal van het verhaal, ga nooit als je dronken bent op kadavers vissen. (als je dat ooit van plan was?)
Stappen > Vissen omdat fuck logic.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Haha, moet me echt denken aan een vriend van mij die in Frankrijk met Steur en al het water inviel omdat ie uitgleed.Hard4Us wrote:Yoooww ik heb weer iets meegemaakt wat de moeite waard is.
-
A
Hard4Us misschien kan je ook eens een bezoekje wagen aan het 'WTF-momentjes' toppa

of een bezoekje wagen aan mijn huis, lijkt me zo master om met jou wat pilsjes te drinken.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Q-Base?teupie wrote:of een bezoekje wagen aan mijn huis, lijkt me zo master om met jou wat pilsjes te drinken.
nein bezoel eigenlijk geen hardstyle meerHard4Us wrote:Q-Base?teupie wrote:of een bezoekje wagen aan mijn huis, lijkt me zo master om met jou wat pilsjes te drinken.
Wat zeg jij nou weer?
Zo veel meer dan hardstyle op Q-Base