Np
Last edited by En-er-gy on 24 Nov 2013 18:25, edited 1 time in total.
Daar heb je een punt.Daveytl wrote:.
Geen punt bij karweiThe Skribbler wrote:Daar heb je een punt.Daveytl wrote:.
Het is weer punten sparen bij EssoKSwoosh wrote:Geen punt bij karweiThe Skribbler wrote:Daar heb je een punt.Daveytl wrote:.
View on YouTubeKSwoosh wrote:Geen punt bij karweiThe Skribbler wrote:Daar heb je een punt.Daveytl wrote:.
teupie wrote:Het beste topic van ht verkankerd.
Kankeren is toch gewoon een nederlands werkwoord, er wordt hier toch niet mee gescholden? Dit topic is helemaal naar de tyfus/tering is dan wel oke in jouw ogen (wat dan niet eens een werkwoord is maar echt de ziekte?Daveytl wrote:Wil geen moderator gaan spelen, maar ik zou dat woord met die ziekte ff weghalen als ik jullie was. Heb ik zelf ook een waarschuwing voor gekregen.
Woord: kankeren (werkwoord) Synoniem van kankeren: afkraken
teupie wrote:Vorige keer ging een mod ook moeilijl doen tegen mij vanwege dat woord. Naar mijn inziens slaat het nergens op
Gaat niet om mij, ik vind het ook niet erg als dat woord gebruikt wordt.Kevin-Raw wrote:Kankeren is toch gewoon een nederlands werkwoord, er wordt hier toch niet mee gescholden? Dit topic is helemaal naar de tyfus/tering is dan wel oke in jouw ogen (wat dan niet eens een werkwoord is maar echt de ziekte?Daveytl wrote:Wil geen moderator gaan spelen, maar ik zou dat woord met die ziekte ff weghalen als ik jullie was. Heb ik zelf ook een waarschuwing voor gekregen.
Woord: kankeren (werkwoord) Synoniem van kankeren: afkraken
teupie wrote:Inderdaad joenguh. Anyway vannacht pan op t vuur laten staan.