Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 10:54 
 
Hardtraxx Elite

Haha heb ik ook nog een leuk verhaal over xd
vriend kwam kamer van de ouders binnen, zijn ze aan het neuken en hij bleef gewoon kijken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uh-uh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:53 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Kan altijd erger, een jongen die ik ken is ooit bij een vriend z'n ouders in bed gaan liggen en heeft vervolgens dat hele bed eronder gescheten :lol: :lol:


Hahaha, doet me denken aan vanochtend, in de diaree gaan staan van de hond, leuk begin van je maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 14:43 
 
Hardtraxxer

Dronken met een chick proberen aan te pappen. Eerst per ongeluk m'n peuk op d'r arm uitgedrukt, daarna op haar teen gaan staan en vervolgens 'laat maar zitten joh' mompelen en weglopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johnny schreef:
Dronken met een chick proberen aan te pappen. Eerst per ongeluk m'n peuk op d'r arm uitgedrukt, daarna op haar teen gaan staan en vervolgens 'laat maar zitten joh' mompelen en weglopen.



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 16:00 
 
Hardtraxx Elite

Haha ik heb ook zo'n held van een maat die altijd van die knullige dingen heeft bij dames..
Hij zat wat met zo'n chick aan te pappen in zo'n club.. zij had een cola besteld en stond wat te drinken bij een hoge tafel naast een pool-biljart tafel.
Maat van mij ging even een keer poolen, sloeg ie bij het stoten van de bal perongeluk de cola om van die chick.
Wou hij vervolgens een nieuwe cola voor haar halen, bleek hij niet genoeg geld (bij zich) te hebben voor een nieuwe cola à 2,20.
Ging hij de club uit om vervolgens bij de kebabzaak een blikje cola à 1,50 voor dr te halen.
Echt waar, ik had het niet meer :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Haha ik heb ook zo'n held van een maat die altijd van die knullige dingen heeft bij dames..
Hij zat wat met zo'n chick aan te pappen in zo'n club.. zij had een cola besteld en stond wat te drinken bij een hoge tafel naast een pool-biljart tafel.
Maat van mij ging even een keer poolen, sloeg ie bij het stoten van de bal perongeluk de cola om van die chick.
Wou hij vervolgens een nieuwe cola voor haar halen, bleek hij niet genoeg geld (bij zich) te hebben voor een nieuwe cola à 2,20.
Ging hij de club uit om vervolgens bij de kebabzaak een blikje cola à 1,50 voor dr te halen.
Echt waar, ik had het niet meer :lol: :lol:


Hahaha held
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb blijkbaar zaterdagnacht toen ik thuis kwam van uitgaan en mn fiets in de tuin had gezet mn sleutels de bosjes ingebonjourd. Maandag iedereen in huis de tering in gescholden dat ze van mn spullen moeten blijven. Uiteindelijk besloten om met de bus te gaan, stap de deur uit en wat zie ik glimmen in de bosjes. Hopsa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite

:lol: herkenbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Heb blijkbaar zaterdagnacht toen ik thuis kwam van uitgaan en mn fiets in de tuin had gezet mn sleutels de bosjes ingebonjourd. Maandag iedereen in huis de tering in gescholden dat ze van mn spullen moeten blijven. Uiteindelijk besloten om met de bus te gaan, stap de deur uit en wat zie ik glimmen in de bosjes. Hopsa.



jij kan beter stoppen met drank volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:18 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Heb blijkbaar zaterdagnacht toen ik thuis kwam van uitgaan en mn fiets in de tuin had gezet mn sleutels de bosjes ingebonjourd. Maandag iedereen in huis de tering in gescholden dat ze van mn spullen moeten blijven. Uiteindelijk besloten om met de bus te gaan, stap de deur uit en wat zie ik glimmen in de bosjes. Hopsa.


wy zouden zo beste matties kunnen worden hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders zijn regelmatig op zondagochtend verrast door een nieuw boompje of een struik in de voortuin.
Lekker tuinieren op de zaterdag nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders waren ook wel erg verbaasd toen er opeens een dildo in de tuin van de buren stond.
Had ik gejat van iemand op een kermis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb ook wel eens gehad dat we opeens twee katten in het huis hadden de volgende ochtend, had een vriend meegenomen van de straat in een dronken bui. Gelukkig waren ze maar net 3 uur binnen. Alleen de hele bank was kapot gekrabt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verhalen hier man. Mensen doen mooie dingen als er drank in zit. :lol: Er zullen vast wat aangedikte verhalen bij zitten maar t blijft prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Mijn ouders zijn regelmatig op zondagochtend verrast door een nieuw boompje of een struik in de voortuin.
Lekker tuinieren op de zaterdag nacht.

Doet me denken aan een maat van mij. Die heeft ook wel eens mais en wiet planten meegenomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:25 
 
Hardtraxx Addict

Moest werken op de zwarte cross, zie je ineens een paar gasten met een groot zeil in hun hand rond rennen en op dat zeil lag een naakte gozer helemaal knock out van de drank ofzo en die gasten slepen hem met dat zeil door het publiek heen xd je zal daar maar liggen hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Mijn ouders zijn regelmatig op zondagochtend verrast door een nieuw boompje of een struik in de voortuin.
Lekker tuinieren op de zaterdag nacht.

Zo is m'n broer een keer wakker geworden met een halve struik in zijn bed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb ook wel eens gehad dat we opeens twee katten in het huis hadden de volgende ochtend, had een vriend meegenomen van de straat in een dronken bui. Gelukkig waren ze maar net 3 uur binnen. Alleen de hele bank was kapot gekrabt :P

Ik heb wel eens 1 poes in huis gehad de volgende ochtend na het uitgaan, maar 2 is me helaas nog nooit gelukt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

We zaten een keer met z'n allen bezopen bij een vriend thuis en toen wilde één van m'n vrienden dat z'n konthaar geschoren werd, nouja ik ben de beroerdste niet dus ik pakte het eerste de beste scheermes die ik zag en begon te maaien. Maar nou bleek later dat dat scheermes van de moeder van die vriend was bij wie we thuis zaten en hij wist nergens van, dus de kans is dik aanwezig dat die moeder dat mesje nog meerdere malen gebruikt heeft daarna xd Waren gelukkig maar een paar veegjes maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zondag onderweg naar Volendam (voor Volendam - VVV) al goed aan het zuipen gegaan, moest om het kwartier pissen en dat was gelukkig telkens bij een tankstation, maar we reden dus weg bij een tankstation en meteen moest ik weer, en ik kon het echt absoluut niet ophouden en we moesten nog een minuut of 20 tot het volgende tankstation/parkeerplaats, m'n riem afgedaan en over de achterbank heen liggen rollen, en die kerel kon nergens stoppen want er was dus geen parkeerplaats/tankstation. Uiteindelijk m'n rugzak gepakt en ik stond op het punt om daar maar in te gaan pissen, toen besloot de bestuurder de auto maar gewoon op de vluchtstrook te parkeren xd Jezus wat was dat een opluchting.

Ook nog diezelfde middag verstoppertje spelen voor de politie in het centrum, we werden steeds achtervolgd door gewone- en undercoverpolitie, dus wij gingen ze ontlopen door elk steegje (en die zijn er heel veel daar) in te rennen, en die gasten maar hun best doen om ons in het oog te houden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Afgelopen zondag onderweg naar Volendam (voor Volendam - VVV) al goed aan het zuipen gegaan

Dat moet ook wel voor zo'n pot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, pas ziek geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Fuzzylogic schreef:
Afgelopen zondag onderweg naar Volendam (voor Volendam - VVV) al goed aan het zuipen gegaan

Dat moet ook wel voor zo'n pot. :P

Godverdomme xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht met een maat van me even kapsalon gaan halen, komen we buiten: "Fuck man! Onze fietsen zijn weg! Nee dit meen je niet!"
Vervolgens echt alles afgezocht, hele straat twee keer afgelopen, opeens herinner ik me uit het niets: "Ey man, we zijn trouwens lopend."
xd
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic