Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 46  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 okt 2013 16:02 

urbandesigner schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ah zo, weer wat wijzer xd

Het leven is één groot leerproces.

Gr.

Leven is cultuur, geen racisme
Bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:01 

Hardtraxxer

Frans Duijts tegenkomen bij een benzinepomp om 5 uur 's nachts xd
Bericht Geplaatst op 20 okt 2013 19:11 

Hardtraxx Beheerder

Stefann4 schreef:
Frans Duijts tegenkomen bij een benzinepomp om 5 uur 's nachts xd

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 20 okt 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Basss27 schreef:
Kap eens met die nutteloze kut quotes, tyves irritant. :sick:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

HOEZO

Zeg teupie waarom doe je dit nou??
Bericht Geplaatst op 20 okt 2013 20:22 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Basss27 schreef:
Kap eens met die nutteloze kut quotes, tyfus irritant. :sick:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Basss27 schreef:

Eventjes verbeterd
Bericht Geplaatst op 20 okt 2013 20:57 

Hardtraxx Elite

Paar maten van me, de een had in de trein gezeken, tegen het raam aan en de andere een vrouw van 50 aan de haak geslagen :x
Bericht Geplaatst op 20 okt 2013 21:47 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Paar maten van me, de een had in de trein gezeken, tegen het raam aan en de andere een vrouw van 50 aan de haak geslagen :x

Pics or it didn't :P
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:16 

Hardtraxx Newbie

Wat een prachtverhalen allemaal hier haha!

de twee keren dat ik me nog kan herrinneren wat ik gedaan heb toen ik van de kaart was:

Eerste keer dronken: Was op een feestje van een meisje, ik was een jaar of 14. Was met een vriend achterop de scooter daar naartoe gereden. Feest begon rond een uur of 9, was om 11 uur al zo zat als een aap, besloot daarna om nog maar even een waterpijp te gaan roken daar. Om half 12 besloten om daar weg te gaan en naar huis te rijden. We besluiten onderweg nog ff een frietje te eten bij de lokale frietboer. Ik ga zitten, maat bestelt een frietje saté, ik besluit om vanaf het moment dat we daar binnen zaten te mekkeren wanneer we naar huis gaan. Maat zit z'n friet naar binnen te werken waarop ik besluit om de hele tafel onder te kotsen. Die vrouw achter de kassa zegt tegen me ja dat ga je dus mooi zelf opruimen he! Waarop ik besloot in keurig ABN te antwoorden: Jazeker mevrouw, als u mij een emmer ter beschikking stelt ruim ik alles netjes op hoor! Zij geeft een emmer aan, en ik veeg met mn arm alle kots in die emmer. Vervolgens bij die maat thuis aangekomen, bij zn zus in bed gaan liggen en de volgende ochtend wakker worden gemaakt door die moeder met de mededeling dat mn vader aan de deur staat.

Andere keer dat ik me kan herrinneren was in een park in Breda naast de bioscoop. Met een groepje vrienden om een uur of 1 smiddags halve liters ingeslagen, in een park gaan zitten zuipen. Maat van me besluit om McDonalds te gaan halen, dus ik geef hem 50 euro mee, komt 'ie anderhalf uur later terug met een zilveren ring en een hamburger die koud was. In de tussentijd geregeld door het park rennen met mn broek op mn enkels en een paar maten ondergezeken die probeerden me in te halen. Vervolgens besluiten we om naar huis te fietsen, twee vrienden besluiten onderweg om te stoppen voor een turkse pizza bij het Brabantplein, ze zien dat er een nieuwe kapper is, we gaan met 10 dronken gasten naar binnen waarvan er twee besluiten om hun kop kaal te laten scheren. Die kapper bleek dus homo te zijn waarop wij hem het nummer van de politie geven en zeggen dat dat het nummer van Gerard Joling is. Vervolgens nog lopen kotsen in een van de wasbakken en daarna naar huis gegaan en in slaap te vallen in bad.

Voor de rest kan ik me helemaal niks herrinneren.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Zo'n 2 jaar geleden op een zondag 45 minuten voor 't sluiten van de kroeg aan de shotjes te gaan als we al vanaf 3 uur 's middags aan het bier zaten. Ongeveer 15 verschillende shotjes gehad met als gevolg dat we alle 3 niks meer konden. Één was alleen weg gegaan maar ondertussen 3x gevallen met de fiets, toen z'n tante hem vond op straat en hem maar naar huis had gebracht met de auto. Vervolgens komt hij in de garage, valt op de grond, en valt daar in slaap waar z'n moeder hem de volgende dag aan trof. Ik en m'n maat konden letterlijk niet meer lopen, dus fietsen zat er ook niet meer in. Heeft iemand anders met m'n maat z'n telefoon mijn huisnummer opgezocht (want die wist ik niet meer) en mijn moeder gebeld die ons kwam halen. 2 dagen kater gehad, nog nooit zo ziek geweest.

Verder eh een koe achtervolgen om rodeo te rijden, door de politie thuis gebracht worden omdat ik de bosjes in fietste en met carnaval mezelf van een balkon laten tillen om iemands telefoon te pakken die op het balkon er onder was gevallen enz.

Oh en met The Qontinent wedstrijdje gehouden met een vriendin, om met zo veel mogelijk mensen een selfie te maken. Om de beurt, ik met een dame, zij met een jongen. Dus heb nu zo'n 200 foto's van onbekende mensen.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:57 

Hardtraxx Elite

M'n pik in een boom stoppen en de boom neuken. Gr.
Met deze achtergrondmuziek: Luuk & Gijs - bomen zijn relaxed
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:09 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Oh en met The Qontinent wedstrijdje gehouden met een vriendin, om met zo veel mogelijk mensen een selfie te maken. Om de beurt, ik met een dame, zij met een jongen. Dus heb nu zo'n 200 foto's van onbekende mensen.

Hahaha held xd
Andromeda schreef:
M'n pik in een boom stoppen en de boom neuken. Gr.

:lol:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:43 

Hardtraxx Addict

FreakshowDJ schreef:
blablablablabla, besloot daarna omblablablabla. Om half 12 besloten om daar weg te gaan en blablabla. We besluiten onderweg nog ff een frietje te eten blablabla, ik besluit om vanaf het moment dat we daar binnen zaten blablabla. Maat zit blablabla waarop ik besluit om blablabla. Die vrouw achter de kassa blablablabla Waarop ik besloot blablabla.

blablablabla. Maat van me besluit om blablablablabla. Vervolgens besluiten we om naar huis te fietsen, blabla besluiten onderweg om te stoppen voor een turkse pizza blablablabla waarvan er twee besluiten om hun kop kaal te laten scheren.

BESLUIT
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:11 

Hardtraxx Elite

2 weekenden terug bij n bierfeest wou ik op mn fiets stappen, rats door mn broek heengescheurt. Toen met de groep in mn onderbroek naar huisgefietst, toen in de brandnetels gevallen, daarna in de tuin waar net nieuwe mest lag, de volgende ochtend werd ik wakker in een zwart bed, wat een feest.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:54 

Hardtraxx Newbie

ewa Bart0ving wats deze G? Jij denk is fissa?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2013 12:03 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
2 weekenden terug bij n bierfeest wou ik op mn fiets stappen, rats door mn broek heengescheurt. Toen met de groep in mn onderbroek naar huisgefietst, toen in de brandnetels gevallen, daarna in de tuin waar net nieuwe mest lag, de volgende ochtend werd ik wakker in een zwart bed, wat een feest.

Ik weet niet welke feesten je op de planning hebt, maar met jou wil ik wel een pils drinken.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:15 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Hard4Us schreef:

Ik weet niet welke feesten je op de planning hebt, maar met jou wil ik wel een pils drinken.

Gaan we doen, op dit nog even niks.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:38 

Hardtraxx Veteran

Thuisgekomen.. tosti willen maken en vervolgens met een koksmes stukje duim eraf choppen. Wakker worden met een compleet intacte tosti naast mn bed.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:44 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Thuisgekomen.. tosti willen maken en vervolgens met een koksmes stukje duim eraf choppen. Wakker worden met een compleet intacte tosti naast mn bed.

met stukje duim? :D
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:45 

Hardtraxx Veteran

Geloekkiwg niet. Mja kon vanmorgen wel t huis schoonmaken. Kut bloed
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:44 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:

:lol: :lol:

Ik had ook zoiets, kwam zwaar dronken thuis en had honger.
Maar er was echt helemaal niets te vreten in huis, dus ik had maar een blik tomatensoep gepakt uit het kerstpakket van mijn zus.
Vervolgens warm gemaakt, en voordat ik het wou eten ging ik even naar de wc.
Toen naar bed gegaan, kom ik zondag beneden, vraagt mn pa waarom er in vredesnaam een pan soep op het gasfornuis stond hahaha :P vergeten..
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 23:21 

Hardtraxx Elite

Oja, afgelopen weekend nog iets grappigs gedaan, na het stappen hadden we honger maar geen zin in turk, dus wij naar iemand zijn huis eieren gebakken, iedereen super stil gedaan, snap niet hoe we dat voor elkaar kregen want iedereen was aardig VDK, maar ik sneakte hem zachtjes naar boven en plofte zo tussen zijn pa en ma in, pa en ma werden wakker, schrokken zich kapot maar vonden het gelukkig wel grappig. :P
Bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

:lol: Wat een kerel ben je ook hé hahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha baas :lol:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:19 

Bierkoning

Kan altijd erger, een jongen die ik ken is ooit bij een vriend z'n ouders in bed gaan liggen en heeft vervolgens dat hele bed eronder gescheten :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:29 

Hardtraxx Veteran

:worship: :lol: :lol: :worship:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic