Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vannacht met een maat van me even kapsalon gaan halen, komen we buiten: "Fuck man! Onze fietsen zijn weg! Nee dit meen je niet!"
Vervolgens echt alles afgezocht, hele straat twee keer afgelopen, opeens herinner ik me uit het niets: "Ey man, we zijn trouwens lopend."
xd

Zeer herkenbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vannacht met een maat van me even kapsalon gaan halen, komen we buiten: "Fuck man! Onze fietsen zijn weg! Nee dit meen je niet!"
Vervolgens echt alles afgezocht, hele straat twee keer afgelopen, opeens herinner ik me uit het niets: "Ey man, we zijn trouwens lopend."
xd


Hier herken ik me elk weekend weer in
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens geen vdk-momentje van mij, maar van iemand anders die ook in die dönertent was.
Steekt binnen een joint op en die gast was al zo stoned en dronken als wat, dus die eigenaar zegt dat 'ie dat maar buiten moet doen, maar hij wou niet gaan. Eigenaar komt vervolgens achter de toonbank vandaan, die gast wil wegrennen, zet één stap, glijd uit en klapt vol met z'n smoel op de toonbank. Wist niet meer waar ik het zoeken moest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 15:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 16:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geweldige verhalen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
We zaten een keer met z'n allen bezopen bij een vriend thuis en toen wilde één van m'n vrienden dat z'n konthaar geschoren werd, nouja ik ben de beroerdste niet dus ik pakte het eerste de beste scheermes die ik zag en begon te maaien. Maar nou bleek later dat dat scheermes van de moeder van die vriend was bij wie we thuis zaten en hij wist nergens van, dus de kans is dik aanwezig dat die moeder dat mesje nog meerdere malen gebruikt heeft daarna xd Waren gelukkig maar een paar veegjes maar toch.


Ik heb veel voor maatjes over maar dit zou ik dan weer niet doen :P Ik zit beetje te denken welke gekke dingen ik gedaan heb maar het eerste wat in me opkomt en echt bizar was is dat ik slagroomtaart van een meid dr tieten heb gegeten. Of in een badjas naar de appie gaan om drank te halen om 11 uur in de ochtend met alleen slippers aan, zon witte ravebril op en met een joint in mn mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:49 
 
Hardtraxx Elite

Post heb k weer delete. Edit. Lamazitte kweet t f nij meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:56 
 
Hardtraxx Elite

Hoe krijg ik dat weg? Die post boven mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan zelf geen posts verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zal morgen wat mooie dingen over Loudness posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen nacht toen ik naar bed ging trouwens meer dan een halve tube tandpasta leeg geknepen in m'n mond omdat ik geen zin had om m'n tanden te poetsen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou komt ie dan he : (Loudness)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen.

Ik kreeg het geweldige idee om verstandig wat te gaan eten. :x Broodje frikandel haha in totaal 1 hap weggekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
:lol: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen.

Ik kreeg het geweldige idee om verstandig wat te gaan eten. :x Broodje frikandel haha in totaal 1 hap weggekregen



Treinreis naar Rotterdam sloeg ook nergens op, kon niet blijven zitten en ik moest echt met iedereen praten... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
- Wat ik ook wel mooi vond, een meisje maakte een flirterige opmerking, en ik voelde beweging in m'n pik. Ik begon echt keihard waaaauwww te roepen, en die meiden vroegen ja wat is er ? Ik zo : Ja wtf ik voel dat ik een stijve krijg haha :P.


Gaaaaast :lol: :lol: :lol:

Kevin-Raw schreef:
Ik kreeg het geweldige idee om verstandig wat te gaan eten. :x Broodje frikandel haha in totaal 1 hap weggekregen

Had ik ook op Intents 2012, frietje gehaald, eentje gegeten en die een minuut later weer uitgekotst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Een hapje genomen van een brooje beenham tijdens Knock Out, gadver... een mond vol zand leek het wel xd

Afgelopen Thrillogy stond ik met een vriendin te praten, zegt ze plots: ''Ik ga even de spaghetti omdraaien'' en loopt 5 meter naar voren. Ze steekt haar handen naar voren en komt weer bij zinnen en komt naar me terug gelopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben mn fiets kwijt. Dus dat wordt lekker zoeken in de stad straks. Man ik ben nog nooit zo dronken geweest als zaterdag. Hosseltje op whatsapp reageert ook niet meer en het laatste wat ik zei om drie uur snachts was nerd. Daarvoor heb ik dr gezien maar waarschijnlijl iets geflikt wat niet kon. Heb geen idee wat wamt was inn uppie die kroeg in waar zij toevallig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Ik ben mn fiets kwijt. Dus dat wordt lekker zoeken in de stad straks. Man ik ben nog nooit zo dronken geweest als zaterdag. Hosseltje op whatsapp reageert ook niet meer en het laatste wat ik zei om drie uur snachts was nerd. Daarvoor heb ik dr gezien maar waarschijnlijl iets geflikt wat niet kon. Heb geen idee wat wamt was inn uppie die kroeg in waar zij toevallig was.


Ben je nog steeds dronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel vet stoer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee zit via mn mobiel en dan wil ik nog wel eens met mn worsten vingers een ander toetsje drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
We hadden pep op in de trein, daarna gingen we wat eten op m'n kamer (vantevoren)

Hier begrijp ik dus echt helemaal niks van. Voordat het feest begint en voordat je gaat eten aan de speed gaan :lol: Waarom zou je dat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik met je eens, sommige vrienden van mij ook. Zitten ze in de bus ernaar toe en dan gooien ze wat meuk erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
urbandesigner schreef:
We hadden pep op in de trein, daarna gingen we wat eten op m'n kamer (vantevoren)

Hier begrijp ik dus echt helemaal niks van. Voordat het feest begint en voordat je gaat eten aan de speed gaan :lol: Waarom zou je dat doen?


Even voorproeven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkt dat spul oneindig dan? Dat je op het eind van een feest nog steeds er wat van voelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooh je had van tevoren al wat op dus urbandesigner xd

Je zei tegen mij tijdens de meeting: ja ik heb drie kwartier geleden een pilletje gepakt dus over 10 minuten komt ie er in denk ik.
Ik zei nog: volgens mij is ie er al.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic