Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je hier over liegen?
De gekste dingen gebeuren als je dronken bent.

Vriend van me liep laatst een keer hand in hand weg met een vriendin.
Toen vroeg zijn broertje naar hem: 'Ruben, wat ga je doen?'.
Toen schreeuwde Ruben: 'ALLEEN PIJPEN!' terwijl dat meisje nog naast hem liep.
Niks gebeurd dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommigen doen dat ook niet, maar sommigen toch wel als je even goed leest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

- Aan de buschauffeur vragen of ie ff door de mac drive wil rijden
- Compleet willekeurige mensen wijsmaken dat een vriend van je jarig is, terwijl die niet jarig is
- Verhitte discussies voeren met Geck-O over het nut van pitchkicks
- Verhitte discussies voeren met een maatje in de bus, over een totempaal langs de snelweg (die er niet was) of ie nou rond of vierkant was
- Denken dat iemand B-Front is (die t niet is) en keihard door hem geluld worden.
- 5 dingen tegelijk willen doen omdat je denkt dat t kan en vervolgens hard falen en water of je camera heen gooien.
- Aan 10 fucking brede beveiligers vragen of ze ff wat vriendelijker willen lachen
- Heel de dag je vrienden zoeken, ze eindelijk vinden en na 5 minuten gelijk weer kwijtraken

Verder nog wat standaard dingen: vage gesprekken voeren, dingen zien, meiden zoenen waarvan je achteraf denkt had ik het maar niet gedaan... Hoort er allemaal wel bij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Briljant topic! :corn:

- Over je eigen voeten struikelen en de volgende ochtend wakker met worden met een kapot hoofd
- Wakker worden in een onbekende auto van onbekende turken
- Bier op sta-tafels zetten wie niet bestaan
- Tegen een railing aanleunen wie er niet is
- Echt ALLE meisjes uit mijn contacten-lijst bellen om te vragen waar ze zijn.
- Abseilers naar beneden zien komen wie er niet waren
- Keer op keer een cafe/discotheek willen binnenkomen na dat je er uit gegooid ben en dan vervolgens door de politie meegenomen worden.
- Een stoeptegel kapot gooien midden op de straat, en vervolgens die hele wijk boven op je dak + politie.

Gaat dat toevallig bijna allemaal over deze avond:
Afbeelding :whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe, had afgelopen week nog dat ik wist dat er een bocht aan kwam, sloeg de bocht te vroeg in, belande ik in het prikkeldraad :lol: paar kleine krasjes en band lek... gelukkig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend was wel leuk.
Beetje nog op een "kinder"verjaardag was het:

2 van die lelijke, domme dikkerts die de naam van mij en 3 vrienden vragen. 1 heet er Edwin, die stelde zich eerst voor. Uiteindelijk hebben we ons alle 4 als Edwin voorgesteld en ze geloofden het nog ook :') Nou waren ze wel al een beetje dronken van de br33z4hhhh natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:23 
 
Hardtraxxer

Ik stond zaterdag op Penoze in schagen met mn vage kop te pissen toen er een kale gozer naast me kwam staan.
Zo strak als een aap ziet iedereen hem een pak pep pakken en neemt een snuif.
Nog geen 2 seconden later: Haaaaatsjoee Niest hij alles uit. AAAAH KUUUT ZONDE zegtie:P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnb schreef:
Ik stond zaterdag op Penoze in schagen met mn vage kop te pissen toen er een kale gozer naast me kwam staan.
Zo strak als een aap ziet iedereen hem een pak pep pakken en neemt een snuif.
Nog geen 2 seconden later: Haaaaatsjoee Niest hij alles uit. AAAAH KUUUT ZONDE zegtie:P xd


Hahahahahahahahahahaha ok die vind ik dan wel weer geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

@Daveytl
Een deel wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
- Heel de dag je vrienden zoeken, ze eindelijk vinden en na 5 minuten gelijk weer kwijtraken.

Die is zo heerlijk, uren aan het zoeken, zeg je even 'hoi' en loop je weer weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit topic draait denk ik weer op niks uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga echt vaak op me bek als ik echt lam ben, kan dat echt niet recht meer fietsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Terug fietsen van t dorp, bij de brug een hond ondergekotst die werd uitgelaten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de sneeuw, katsdronken met de hele groep. Springt een maat van me plots op m'n rug. Ging ik weer door m'n knie en pleurde ik op de grond. Helse pijn, maar ik kon gelukkig weer opstaan en verder lopen. Volgende morgen kon ik niks meer, niet lopen, werd bijna schreeuwend van de pijn wakker, dus maar meteen naar het ziekenhuis gegaan. Foto's laten maken en ja hoor, kruisbanden opnieuw gescheurd. 3e keer al, in een jaar tijd. Tijd dus voor een operatie.

Alcohol verdoofd je dus echt gigantisch veel, want die 2x ervoor kon ik helemaal niet meer lopen en nu dus wel, totdat de alcohol was uitgewerkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een paar weken geleden dus blijkbaar tegen een boom aan lopen slaan, maar weet er zelf niks meer van. Zat de volgende dag toen ik wakker werd netjes een pleister op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Uit het dakraam kotsen en je volgende ochtend afvragen waar die zure geur toch vandaan komt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:18 
 

Kitsen in bed en de volgende morgen alle rijstkorrels mogen oprapen....

Water-fietsen met je fiets in de sloot
Kaarsen jatten bij een kroeg
in de douchebak gaan liggen uit voorzorg en daar alles onder kitsen
bij vriendin in bed kruipen, haar uit bed duwen, het bed totaal overnemen en gaan snurken
mensen knuffelen
tusen 2 tongzoende mondjes een vinger steken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een zoutvaatje per ongeluk kapotslaan met een lepel en dan in een stokbroodje stoppen en denken dat ze het niet door gaan hebben.

5 seconden later kwam meneer de ober terug :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kotsen in bed
Kotsen tegen de muur aan xd
Fiets in de vlaggenmast hangen en er later achter komen dat die van de zus van je kameraad is die er niet bij was :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:34 
 

Een krat bier achterop de fiets meenemen, toen kreeg ik jeuk aan me neus en jeukte met de hand die dus het krat vast zou moeten houden. Krat op de grond gevallen. Ik heel netjes alles opruimen. Snij ik me hand aan een flesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
- Heb ik met me dronken kop op een studieuitje gezoend met een lerares en ben met haar mee gegaan :x ;

Milf?
Stagiaire?
Of gewoon een smerige ouwe tang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
als ik bier op heb, dan pis ik niet tegen bomen of muren, maar midden op de stoep enzo :$


Iemand anders hier die dat doet? gewoon op de meest willekeurige plekken, ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Josh-T schreef:
als ik bier op heb, dan pis ik niet tegen bomen of muren, maar midden op de stoep enzo :$


Iemand anders hier die dat doet? gewoon op de meest willekeurige plekken, ben wel benieuwd.


Als je over straat loopt en je moet, broek los en pissen maar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Josh-T schreef:
als ik bier op heb, dan pis ik niet tegen bomen of muren, maar midden op de stoep enzo :$


Iemand anders hier die dat doet? gewoon op de meest willekeurige plekken, ben wel benieuwd.

Ik heb op koninginnendag vorig jaar tegen iemand zn voordeur aan staan zeiken, toen ik klaar was keek ik omhoog en keek ik de bewonen recht in zn ogen aan :lol: die hing uit het raam, verder geen last mee gehad gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:

Ik heb het ook wel op een aantal rare plekken gedaan, maar die ga ik hier lekker niet noemen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic